Emrah Yıldırım 2 3 Eylül 2010 Paylaş 3 Eylül 2010 Arkadaşlar son bir aydır böyle bir sorunum var sabahları arabayı çalıştırmak için boşa alırken vites çok zor geçiyor ayrıca çalıştıktan sonra ilk 4-5 vites geçişide aynı şekilde zor oluyor sonra normale dönüyor sebebi ne olabilir birde korsan soru sorayım hazır başlık açmışken akşam aracı park ettikten sonra kapıyı açtığımda hafif bir mazot kokusu geliyor bu normalmidir? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 3 Eylül 2010 Paylaş 3 Eylül 2010 debrijay da sertlik oluşuyor mu bu durumda veya yukarılarda kavrama gibi ? Yorum bağlantısı
Emrah Yıldırım 2 3 Eylül 2010 Yazar Paylaş 3 Eylül 2010 yok hayır debriyajda bir sorun yok sadece vites zor geçiyor ısınana kadar. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 3 Eylül 2010 Paylaş 3 Eylül 2010 Arkadaşlar son bir aydır böyle bir sorunum var sabahları arabayı çalıştırmak için boşa alırken vites çok zor geçiyor ayrıca çalıştıktan sonra ilk 4-5 vites geçişide aynı şekilde zor oluyor sonra normale dönüyor sebebi ne olabilir birde korsan soru sorayım hazır başlık açmışken akşam aracı park ettikten sonra kapıyı açtığımda hafif bir mazot kokusu geliyor bu normalmidir? Aracınızın modelini ve kaç km de olduğunu yazarsanız daha net cevaplar gelebilir.. Yorum bağlantısı
Emrah Yıldırım 2 3 Eylül 2010 Yazar Paylaş 3 Eylül 2010 Aracınızın modelini ve kaç km de olduğunu yazarsanız daha net cevaplar gelebilir.. kusura bakmayın onu atlamışım fiesta 1.4 TDCI 2010 daha 8000 kmde Yorum bağlantısı
Emrah Yıldırım 2 14 Eylül 2010 Yazar Paylaş 14 Eylül 2010 Arkadaşlar bir süredir yaptığım gözlemler sonucu sorunu çözdüm daha doğrusu ortada bir sorun olmadığını anladım. Olay biraz karadeniz fıkrası gibi, yaptığım gözlemlerin sonucu ben arabayı durdurduktan sonra viteste bırakıp ayağımı frenden çektikten sonra el frenini çekiyormuşum onu farkettim evimin önü çok hafif eğimli olduğu için aracın ağırlığı vitese biniyor ve dişliler çok hafif döndüğü için ilk çalıştırmada vitesi geri boşa çekmesi zor oluyor ancak okulda park ettiğim yer düz olduğu için araç tamamen duruyor ağırlık vitese binmiyor. Dolayısı ile sabahları zor ge,çen vites gün içinde gayet rahat geçiyor fikir yürüten yardımcı olan herkese teşekkürler Tüm sorunlarımızın bu şeklide çözülebilmesi dileği ile Yorum bağlantısı
Recommended Posts