İçeriğe Yönlendir

Sabahları çalışırken Vites Zor Geçiyor


Emrah Yıldırım 2

Recommended Posts

Emrah Yıldırım 2

Arkadaşlar son bir aydır böyle bir sorunum var sabahları arabayı çalıştırmak için boşa alırken vites çok zor geçiyor ayrıca çalıştıktan sonra ilk 4-5 vites geçişide aynı şekilde zor oluyor sonra normale dönüyor sebebi ne olabilir

birde korsan soru sorayım hazır başlık açmışken :nazar:

akşam aracı park ettikten sonra kapıyı açtığımda hafif bir mazot kokusu geliyor bu normalmidir?

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

debrijay da sertlik oluşuyor mu bu durumda veya yukarılarda kavrama gibi ?

Yorum bağlantısı
Emrah Yıldırım 2

yok hayır debriyajda bir sorun yok sadece vites zor geçiyor ısınana kadar.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Arkadaşlar son bir aydır böyle bir sorunum var sabahları arabayı çalıştırmak için boşa alırken vites çok zor geçiyor ayrıca çalıştıktan sonra ilk 4-5 vites geçişide aynı şekilde zor oluyor sonra normale dönüyor sebebi ne olabilir

birde korsan soru sorayım hazır başlık açmışken :)

akşam aracı park ettikten sonra kapıyı açtığımda hafif bir mazot kokusu geliyor bu normalmidir?

Aracınızın modelini ve kaç km de olduğunu yazarsanız daha net cevaplar gelebilir..

Yorum bağlantısı
Emrah Yıldırım 2
Aracınızın modelini ve kaç km de olduğunu yazarsanız daha net cevaplar gelebilir..

kusura bakmayın onu atlamışım fiesta 1.4 TDCI 2010 daha 8000 kmde

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emrah Yıldırım 2

Arkadaşlar bir süredir yaptığım gözlemler sonucu sorunu çözdüm daha doğrusu ortada bir sorun olmadığını anladım.

Olay biraz karadeniz fıkrası gibi, yaptığım gözlemlerin sonucu ben arabayı durdurduktan sonra viteste bırakıp ayağımı frenden çektikten sonra el frenini çekiyormuşum onu farkettim :p evimin önü çok hafif eğimli olduğu için aracın ağırlığı vitese biniyor ve dişliler çok hafif döndüğü için ilk çalıştırmada vitesi geri boşa çekmesi zor oluyor ancak okulda park ettiğim yer düz olduğu için araç tamamen duruyor ağırlık vitese binmiyor. Dolayısı ile sabahları zor ge,çen vites gün içinde gayet rahat geçiyor :(

fikir yürüten yardımcı olan herkese teşekkürler

Tüm sorunlarımızın bu şeklide çözülebilmesi dileği ile

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...