Servet Aydın 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 (düzenlendi) Aracım 1.5 dCi 102 bg.Kilometresi 200.bin küsür. Yağ yakma, duman atma gibi olası motor sorunları görünürde yok.Sıkıntım ise 5. vites'te seyir halinda iken yüksek hıza çıkmak istediğimde motor 4300 d.d ya kadar hızlı bir şekilde tırmanıyor,4400-4500 d.d ya gelince çok belirgin olmasada araç atağa geçmek istiyor sonra duruyor,yine atak yapıp yine duruyor.Sanki 4500 devirde ayağımı gaz basıp çekiyormuşum gibi oluyor.Normal şartlarda rahat bir şekilde son deviri olan 5000 d.d yı düz yolda görüyordum.Şimdi ise o devire çıkamıyorum.Bu sorun bir kaç gündür hasıl oldu.Renault yetkili servisine götürdüm bir anormallik yok dendi.Turbo basıncı 1.0 bar olan son limitine kadar çıkıyor.Enjektör basınçları 1450 bar. Buna benzer sıkıntı yaşayan oldumu ? 21 Aralık 2010 tarihinde Servet Ayd?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Yüksek devir ve zorlanma denince ilk aklıma egzos gelir? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 Katalitik 140.000 kilometrede iken dağıldığı için iptal edildi. Yorum bağlantısı
İbrahim Fındıklı 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Abi, senin ne işin var son devri 5000 olan arabada 4500 lerde Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Bir 1.5dci kullanıcısı olarak bencede bir sıkıntısı yok. Benim 65hp'lik naylonum tam 4500devirde tıkanıyor. Enjektör ve turbo basınç verilerini nasıl elde ettiniz bu arada? Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Aracım 1.5 dCi 102 bg.Kilometresi 200.bin küsür. Yağ yakma, duman atma gibi olası motor sorunları görünürde yok.Sıkıntım ise 5. vites'te seyir halinda iken yüksek hıza çıkmak istediğimde motor 4300 d.d ya kadar hızlı bir şekilde tırmanıyor,4400-4500 d.d ya gelince çok belirgin olmasada araç atağa geçmek istiyor sonra duruyor,yine atak yapıp yine duruyor.Sanki 4500 devirde ayağımı gaz basıp çekiyormuşum gibi oluyor.Normal şartlarda rahat bir şekilde son deviri olan 5000 d.d yı düz yolda görüyordum.Şimdi ise o devire çıkamıyorum.Bu sorun bir kaç gündür hasıl oldu.Renault yetkili servisine götürdüm bir anormallik yok dendi.Turbo basıncı 1.0 bar olan son limitine kadar çıkıyor.Enjektör basınçları 1450 bar.Buna benzer sıkıntı yaşayan oldumu ? abi senin araçta uçak motorumu var 5000 d/d kango bu abi napıyon sen bana biraz turbo gibi geliyor ama turbo olsa diğer hızlanmalarda sorun olması gerekir onlarda yok diyorsun abi yakıt problemi olabilirmi aynı yerden mi yakıt farklı bir yakıt kullandınmı etkisi olabilir. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Benim kangoo 1.5 dci 70 bg. ben zorlanmıyorum o devirlere çıkmakta. Senin 5000 d/d yi çok rahat görmesi lazım Servet abi. Kesinlikle bir sorun var. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 (düzenlendi) Abi, senin ne işin var son devri 5000 olan arabada 4500 lerde Müşteri sabahın beşinde arıyor,yetiş makina bozuldu diye,,yol müsait,hop kaptır mürsel Bir 1.5dci kullanıcısı olarak bencede bir sıkıntısı yok.Benim 65hp'lik naylonum tam 4500devirde tıkanıyor. Enjektör ve turbo basınç verilerini nasıl elde ettiniz bu arada? Sani benim naylon 102 bg ve 7 senedir naylonların tepesinden inmiyorum.Dolayısı ile sıra dışı olan hemen dikkat çekiyor. Koca bir konsol var.Orada basınç verilerini yüklü-yüksüz okuyabiliyorum. abi senin araçta uçak motorumu var 5000 d/d kango bu abi napıyon sen bana biraz turbo gibi geliyor ama turbo olsa diğer hızlanmalarda sorun olması gerekir onlarda yok diyorsun abi yakıt problemi olabilirmi aynı yerden mi yakıt farklı bir yakıt kullandınmı etkisi olabilir. Aslına bakarsan Mehmet vites yükseldikce üst devir kaybı hissedilir biçimde düşüyor.Az evvel Pelitli tarafından geldim.Çayırova Tem bağlantı yolunda rampa aşağıda yığılma baş gösterdi.(Çaktırma rampa aşağı 200km olması gerekirken 182.km'de kaldı ) Benim kangoo 1.5 dci 70 bg. ben zorlanmıyorum o devirlere çıkmakta. Senin 5000 d/d yi çok rahat görmesi lazım Servet abi. Kesinlikle bir sorun var. Rıfat haklısın.İşin garipliği toplam 4 adet aracın üçü 102 bg bir adeti 80 bg.Sağlıklı çalışan 102 ile benim araç aralarında referans değerleri eşit.Korkarım Turbo by-pass'a erken geçiyor.İnşallah yolda bırakmaz. Kontolleri yapan Yetkili servis bu tip sıkıntılarda biraz zayıf göründü gözüme. Aslında Çağlar abinin yanına gitmeli. 21 Aralık 2010 tarihinde Servet Ayd?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Abi gittiğin servisteki eleman arabadan anlamıyor bence. Büyük ihtimalle turbodan yapıyor. Servise değilde , bildiğin tanıdığın bir turbocuyo göstermen lazım. Alt devirlerde arıza çıkarmaması ilginç , basınç yükseldikçe baş gösteren bi problem olmalı. Yorum bağlantısı
Mehmet Kazancıoğlu 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 abi kango ve 180 eh nedim sen arabaya acımıyonda kendine hiç mi acımıyon be abicim ya altındaki naylon be abim peki abi alt devirlerde problem varda hissettirmiyor olabilirmi, bu hızlara rahat çıkıyormu naylon yoksa sıkıştırınca mı çıkabiliyorsun yani hep üst devirledmi kullanıyon aracı Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 abi kango ve 180 eh nedim sen arabaya acımıyonda kendine hiç mi acımıyon be abicim ya altındaki naylon be abim peki abi alt devirlerde problem varda hissettirmiyor olabilirmi, bu hızlara rahat çıkıyormu naylon yoksa sıkıştırınca mı çıkabiliyorsun yani hep üst devirledmi kullanıyon aracı Mehmet Abi , bu arabalar hakikaten seri makinalar , öyle debeleşe debeleşe değil rahat rahat çıkıyosun o hızlara. Tabi 2 şerit kullanmak zorunda kalıyosun bazen o ayrı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Servet gariplik var demişse, kesin birşey vardır Haftada yaptığı km yi ben 1 yılda yapıyorum mesela Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 (düzenlendi) abi kango ve 180 eh nedim sen arabaya acımıyonda kendine hiç mi acımıyon be abicim ya altındaki naylon be abim peki abi alt devirlerde problem varda hissettirmiyor olabilirmi, bu hızlara rahat çıkıyormu naylon yoksa sıkıştırınca mı çıkabiliyorsun yani hep üst devirledmi kullanıyon aracı Mehmet 170-190 arası hızlarda yol müsat ise sürekli gidiyor.Otomobil gibi değiller ama kasası normal kangolardan 190 kilo ağır.Genelde 100-150 kiloda sabit malzeme yükümüz var.Ayrıca lastikler ve jantlar diğer kangolardan geniş ve büyük.Normal Kangoolarda 165-70-14 teker bizimkilerde 195-65-15 teker var.Makina oturaklı. Kangoları bilmiyorum ama büyük ihtimalle megane gibidirler. Senede 100-150.000 kilometre yapınca aracın altında duran çamur miktarını bile anlıyor insan Bizdekiler 5000 d.d. Bu akşam Tuzla sanayi'de tanıdık Japoncuya gittim.Beni bildiği için can kulağı ile dinledi.Turbo tamiri yapan bir iki yerle görüştü.Turbonun üzerinde basınç ayarı yapılan bir zımbırtı var delinmiş olabilirmiş dendi ve yüksek devirde ve hızda turbo son limitlerine gelince hava kaçırıyormuş.Gitti bir yerlerden bozuk Clio turbosu getirdi.Turbo sökülüp hasarlı olan bahsi geçen parçayı değiştirdi.Normalde Turbo'nun komple değişimi gerekiyor ama çok para (1600tl ) Az evvel işi bitti.Şu an için sorun yok. Zaten bi 100.000 daha götürse yeter. 21 Aralık 2010 tarihinde Servet Ayd?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 ben daha 102 ps e takıldım var mıymış dci 102 lik Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 5000 tl fark veriyoruz.Ayrıca garanti'siz alınıyoruz bizdekileri. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 3hp egzozdan kaçmış Mustafa, dert değil, ben alırım naylona tıkarım. Servet bey, yapmayın etmeyin, o kangoo'nun ne freni ne yol tutuşu var. Bende çok uzun süre 65'likleri kullandım kangoo'larda. 182km, azrail'e 5 kala falan yane... Ayrıca forumda hız limitlerinin üstünde konuşmakta yasak. Canınızı ailenizi seviyorsanız, yapmayınız lütfen... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 (düzenlendi) Abi bende biliyorum iş olmadığını ancak,65 bg leri 2004-2005 yıllarında kullandık ve bu opsiyonlu modele geçtik.Aralarında uçurum var.Samimi söylüyorum benim diyen araçdan daha güvenli duruşu var.Daha bir çok araçta b.a.s. denilen sistem yok bu merette var ve frenle ilgili çok işe yarıyor. Abs zaten 10 numara. Neyse sorun çözüldüya önemli olan o 21 Aralık 2010 tarihinde Servet Ayd?n tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 5000 tl fark veriyoruz.Ayrıca garanti'siz alınıyoruz bizdekileri. modifiyeli mi yani çözemedim ama çok fazla güçlü yeni kasa değil dimi bidliğmiz kangoo Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Abi bende biliyorum iş olmadığını ancak,65 bg leri 2004-2005 yıllarında kullandık ve bu opsiyonlu modele geçtik.Aralarında uçurum var.Samimi söylüyorum benim diyen araçdan daha güvenli duruşu var.Daha bir çok araçta b.a.s. denilen sistem yok bu merette var ve frenle ilgili çok işe yarıyor. Abs zaten 10 numara.Neyse sorun çözüldüya önemli olan o Bas dediğiniz AFU mu? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 Kangoo Trekka model'de şaseli geliyor. Bir kaç kez 4x4 olarak fiyatını istedik.İstanbul ve Kocaeli ( isimleri geçelim ) Gelmiyor dedi.Bizde Bursda Fabrikayı sıkıştırdık.(Bursa'daki fabrikaya yoğun servis veriyorduk) En sonunda Bursa Fabrika baş edemeyince fiyat öğrendi.Kargosu ve vergiler dahil 48.000 tl'yi buluyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Sanırım binek olarak vergilendiriliyor? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Aralık 2010 Yazar Paylaş 21 Aralık 2010 Gaz pedalından ayağınızı ani çektiğinizde frenlerin şişip balata boşluğunu alması olayı. Sanırım binek olarak vergilendiriliyor? Evet. Ticari olarak geçmiyor. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Abi çok merak ettim bu arabayı ben yaa Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Yeni Kangoolarda, Scenic alt yapısı kullanılıyor, bu da büyük fark yaratır. Ama sürekli ağır yük altında dayanımı ne olur bakmalı. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Aralık 2010 Paylaş 21 Aralık 2010 Gaz pedalından ayağınızı ani çektiğinizde frenlerin şişip balata boşluğunu alması olayı.Evet. Ticari olarak geçmiyor. Valla yanlış anlamadıysam AFU. AFU'nun da tam olayı, ani frende panik halinde siz ne kadar basarsanız basın, frenlere tam güç uygulaması. Tabiiki sadece ABS'li modellerinde otomatik olarak sunuluyor. Sizin söylediğinizde aynı işe yarıyor gibi geldi bana... Yorum bağlantısı
Recommended Posts