Gürkan Oymacı 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Herkese merhaba Haziran 2010 da 2004 model C-Max satın aldım arabadan çok memnunun iyiki almışım diyorum fakat yaklaşık arabaya 1-1,5 ay önce hem sislere hemde kısalara xenon taktırdım.son 2-2,5 haftadır saati ayarlıyorum marşa bastığımda saat kendini sıfırlıyor ve marşa bastığımda selektör yapar gibi farlar yanıp sönüyor acaba aküde sorun olabilirmi bilgisi olan varmı bu farların yanıp sönmesi olayını bir kulklanıcı daha deyinmiş.ama bu teyp benim aklımı karıştırdı. Yorum bağlantısı
Tarık Cihangir 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Herkese merhaba Haziran 2010 da 2004 model C-Max satın aldım arabadan çok memnunun iyiki almışım diyorum fakat yaklaşık arabaya 1-1,5 ay önce hem sislere hemde kısalara xenon taktırdım.son 2-2,5 haftadır saati ayarlıyorum marşa bastığımda saat kendini sıfırlıyor ve marşa bastığımda selektör yapar gibi farlar yanıp sönüyor acaba aküde sorun olabilirmi bilgisi olan varmı bu farların yanıp sönmesi olayını bir kulklanıcı daha deyinmiş.ama bu teyp benim aklımı karıştırdı. farların yanıp sönmesi olayı bende de vardı. aküyü değiştirdim sorun çözüldü. bu soğuk günlerde akü zayıfsa istenen akımı karşılamıyor olabilir. Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 akü zayıf yolda kalmadan icabına bakın derim. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Teypin çalışması normaldir düşük voltajla çalışabilir. Akünüzü değiştirirseniz sorun çözülmeli. Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 Aküdendir. değiştirin bir an önce. Yorum bağlantısı
Gürkan Oymacı 24 Ocak 2011 Yazar Paylaş 24 Ocak 2011 Yardımlarınız için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel 24 Ocak 2011 Paylaş 24 Ocak 2011 aynı sorun bendede var akü yeni değişti ama her defasında saat sıfırlıyor artık kendi haline bıraktım ama arkadaşlar aküden değil haberiniz olsun saatin sıfırlaması Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Ocak 2011 Paylaş 24 Ocak 2011 marş motorunun ters diyot baglantısı yahut diyodu sorunludur. beyne de zarar verebilir. Yorum bağlantısı
Taner Eti 2 Mart 2011 Paylaş 2 Mart 2011 Aynı sorun bende de vardı. Aracı uzun süre çalıştırmadığımda, soğuk havalarda, yani marşa uzun süre basmam gerektiğinde -akü yeni olmasına rağmen- saat sıfırlıyordu. Marş motoru fazla akım çekiyor falan dediler ve sorun çözülemedi. Yabancı sitelerde araştırdım ve sorunun ilk çalıştırma anında akünün anlık olarak teybi yeterli besleyememesi gösteriliyordu. Çözümü ya daha yüksek amperli bir akü kullanmak ya da teybe giden akım yoluna bir kondansator ekleyerek akım kısa bir süreliğine kesilse bile teybin beslenmesini sağlamak. Ben tercihimi yüksek amperli aküden yana kullandım ve sorun kalmadı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 2 Mart 2011 Paylaş 2 Mart 2011 teybe giden akım yoluna bir kondansator ekleyerek akım kısa bir süreliğine kesilse bile teybin beslenmesini sağlamak Tercihiniz doğru olmuş Kondansatör,yerine ve kapasitif değerine göre geçici enerji sağlar. Burada bahsi geçen konuda kondansatör ani akü gerilim çökmesinde akü ile aynı gerilim değerinde çökme yapacaktır. Yorum bağlantısı
Recommended Posts