İçeriğe Yönlendir

Şimşek Gibi Çakan Gp Bi-xenon'u


Ali Elöver

Recommended Posts

Süha Demirtaş
:hahahoho::bravo:

Süha

Ciğer (burada GP)

Aynı bir Süha sendronlu üyemiz daha :selo:

Evet 124 falan GP'den güzel bir araba zaten. Takoz benimki ama dikkat; Tokatçı Takoz :) Yol tutuşta aklınızı alırım.

Merceksiz xenon süper, herkese tavsiye ederim, ben yaptım 10 numara oldu, göz falanda almıyor.

İşe yarar, sadece 1 kez selektör yapar.

Tekrar dolması için, aynı fotoğraf makinası flaşı gib, 10 sn sürüyor.

Bu kadar dert ediyorsanız hiç kapamayın xenon farları. Nede olsa xenon ampül ömrü normal flaman ampülün en az 4-5 katı.

Ben Gp nin neyine ulaşamayacamda ciğer muamelesi yapacam canım öle bir şey olabilir mi ? Aracımda hem mercekli xenon var hemde sislerde merceksiz xenon var yani buda demek oluyor ki GP yine benim gerimde ayrıca gündüz farını hiç saymıyorum.

Valla mondeo ile selektör yapmaya 250mt önceden başlıyorum ki önümde anca fark etsin yoksa, öndeki aracın arkasında olmam tam 4,5sn sürüyor :) Bu sebepten 1 kere selektör yap ilk patlamayı yapsın ardından dolmasını bekle vs.. ile zaman kaybedersem arabanın hakkını vermemiş olurum :) Tüm bu anlattıklarım GP için zor şeyler olduğu için sen uzunlarda xenona devam et abi ama gündüzleride farlarını açık tut bunu yaparkende sarfiyatının artacağını unutma :lol2:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Ben Gp nin neyine ulaşamayacamda ciğer muamelesi yapacam canım öle bir şey olabilir mi ? Aracımda hem mercekli xenon var hemde sislerde merceksiz xenon var yani buda demek oluyor ki GP yine benim gerimde ayrıca gündüz farını hiç saymıyorum.

Valla mondeo ile selektör yapmaya 250mt önceden başlıyorum ki önümde anca fark etsin yoksa, öndeki aracın arkasında olmam tam 4,5sn sürüyor :bravo: Bu sebepten 1 kere selektör yap ilk patlamayı yapsın ardından dolmasını bekle vs.. ile zaman kaybedersem arabanın hakkını vermemiş olurum :lol2: Tüm bu anlattıklarım GP için zor şeyler olduğu için sen uzunlarda xenona devam et abi ama gündüzleride farlarını açık tut bunu yaparkende sarfiyatının artacağını unutma :hahahoho:

Sen aldırma ona, almış fiat olmuş pişman, Ford a laf atarak kendini avutmaya çalışıyor, yalnız markayı yanlış seçmiş, gidip çinli çery e takılsa tamam diyeceğim, neyse artık idare et sen. Fiat önca araba yapmayı öğrensin sonra gelsin, mesela şunun gibi efsaneler yaratsın.

ford-gt-2011-02-03-600.jpg

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Yine Yanlışsın Bay yanlış, ben değil... :(

Ben niye yazmışım dikkat et, "farlar kapalıyken" farlar açıkken haklısın, fakat gündüz gidiyorsun ve farın kapalı, hadi selektör yap... E cevabın ne? Balastın canına okursun bu budur. Ne kadar sık selektör o kadar kısa ömür.

Yanlışsın, çünkü anlatım dilin bozuk, keza seni 1500 kere yakaladım yanlı anlatım dili ve anlamları kullandığın için :nazar:

Bişey olmaz, olsa ne yazar, yeni kit 6-70 USD, alırsın benim gibi 1 set yedek, bozulan ampül ve balast olursa yedek niyetine takarsın.

Alacağın keyfin karşısında bunlar sorun değil. Balast o kadar kolay da bozulacak bişey değil :) Beşbin selektör yapsan kapalı konumda belki ama sanmam.

Bırak bu numaraları peluş mayk, ampule birşey olmaz doğru, balast' tan ne haber sen ondan haber ver :good1:

Bişey olmaz diyorum ya HasÖz Peluş Ali Cihangir :)

En azından benim aldığım kit 6 ay oluyor, en ufak sorun yok. Olsa ne yazar ? Garantisi var 1 sene.

Garantisi bitse ne olur ? 1 sene 100 tl bixenon kullanmış olurum.

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Ben Gp nin neyine ulaşamayacamda ciğer muamelesi yapacam canım öle bir şey olabilir mi ? Aracımda hem mercekli xenon var hemde sislerde merceksiz xenon var yani buda demek oluyor ki GP yine benim gerimde ayrıca gündüz farını hiç saymıyorum.

Ya bırak allahını seversen, sen o üç silindirli triportörü arabadan mı sayıyorsun. Tel maşa İspanik Seat, VW Polo çakması.

Evet farların müthiş gördüm. Çançinçon işi Cuncan marka çakma audi ledli :( Bedava verseler takmam, üstüne para verecez reklam hesabı deseler gene takmam. Harem-Gebze çalışmıyorum şimdilik :nazar: BU arada tersde gösteriyor ingilaz hesabı. Buharda yapar, kararıda 1 seneye, nede olsa çin işi.

Valla mondeo ile selektör yapmaya 250mt önceden başlıyorum ki önümde anca fark etsin yoksa, öndeki aracın arkasında olmam tam 4,5sn sürüyor :good1: Bu sebepten 1 kere selektör yap ilk patlamayı yapsın ardından dolmasını bekle vs.. ile zaman kaybedersem arabanın hakkını vermemiş olurum :) Tüm bu anlattıklarım GP için zor şeyler olduğu için sen uzunlarda xenona devam et abi ama gündüzleride farlarını açık tut bunu yaparkende sarfiyatının artacağını unutma :)

Hangi Mondeo ? Hani şu toyota jant kapaklı abs modulü yanık Mondeo'mu ?

Evet bence sen farları sök yerine projektör taktır, trafiği uyar arkadan jantsız frensiz araba geliyor kaçılın ulan diye :)

GP için herşey zor be, o kadar tokat at, virajda uza falan zor hayat hep bir yarış...

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Abs si sağlam, teknik olarak, tek bir arıza kodu yok, Computeste gidelim istersen.

Yorum bağlantısı
Fatih Ada
"abim" derken samimiyet-sevgi ifadesi olarak dedim. yok eger sana uymadiysa, Fatih Bey de diyebilirim. bu saatten sonra sana diyecegim, xenon konusunu iyi arastirmalisin. cunku eksik bilgin var. xenon gazi sadece beyaz isimaz, ne tur teknik kullanirsan o sekilde isir, cunku aslen renksizdir. kizilotesi de isir, mavi de isir, mor da isir. diyebilirsin ki, ben oem ampuller icin, onda kullanilan teknoloji icin beyaz isir dedim. o vakit sunu bil ki; oem ampullerde isik tam beyaz degildir, 83-17 oraninda beyazdir, mercek siperinin durumu onu bize beyaz, mavi yahut sariymis gibi gosterir. ve de; 85122ub'nin ultra blue oldugunu arastirip, ilk mesajinda yazmani beklerdim senden. :)

bu arada h4 motorlu ampullerin performansini hic begenmedim. ozellikle arac icerisinden cekilen videoda gordum ki hicbir numarasi yokmus. orjinal bi-xenon mercek performanslarinin yaninda esamesi bile okunmaz bunun. ustelik o ne bicim ses oyle, pata kute ses geliyor arac icine sellektorde.

oem xenonun amacı beyaz ışıktan ziyade gün ışığı yakalamaktır..

ampülün isminin ultra blue olduğununu senin yazmanı istediğim için ilk mesajda yazmadım, zaten eklediğin resimde ampül üzerinde yazıyor biraz daha dikkatli olmanı beklerdim :)

ayrıca xenon kızılötesi ışımaz,senin bahsettiğin kızılötesi renkte ışınım gösterek xenondur 1800k lik kitler (kırmızı renk verir)..

he yok ben ışıtırım onu kızılötesi diyosan paylaş öğrenmek isterim.. çünkü insan gözü 400-700 nm arasını görebiliyorken kızılötesi ışınım 700nm den sonda başlar.. görebiliyor olsak gece görüşlere falanda ihtiyaç kalmazdı zaten..

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
zaten eklediğin resimde ampül üzerinde yazıyor biraz daha dikkatli olmanı beklerdim :)

:good1:

he yok ben ışıtırım onu kızılötesi diyosan paylaş öğrenmek isterim.. çünkü insan gözü 400-700 nm arasını görebiliyorken kızılötesi ışınım 700nm den sonda başlar.. görebiliyor olsak gece görüşlere falanda ihtiyaç kalmazdı zaten..

:) :) :D

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Sen aldırma ona, almış fiat olmuş pişman, Ford a laf atarak kendini avutmaya çalışıyor, yalnız markayı yanlış seçmiş, gidip çinli çery e takılsa tamam diyeceğim, neyse artık idare et sen. Fiat önca araba yapmayı öğrensin sonra gelsin

Evet çok pişman oldum, ama daha önce neden Fiat almadığıma :)

Senin arabanın aynısından olan Rıfat'a sor bakalım, o anlatsın sana GP'nin senin traktör Fiestandan kaç gömlek üstün olduğunu.

mesela şunun gibi efsaneler yaratsın.

ford-gt-2011-02-03-600.jpg

Allahaşkına bu koyduğun resim airbrush, Ford GT40'ın gelecekte olası bir öngörümü, yüksek ihtimal Schulte tarzı bir adam çizmiştir bilgisayarda veya elde. Böyle hayali mahsullerle uğraşmaz Fiat, gider paşa paşa güzel, basınca giden, frene basınca duran, harika yol tutan GP, Bravo gibi arabalar yapar

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Yine mayk moduna girdin, kardeşim çizim evet, gerçek GT de var, sen bırak artık Ford a laf atmayıda işimize bakalım, fiat Ford' un yanına yaklaşamaz bilimsel gerçek, istediğin kadar sollarım tokatlarım de, senin o puntoya fiesta bir vursa dağılırsın boşa çabalama :) hiç alakası yokken sürekli punto şöyle geçer böyle tokatlar demenin anlamı nedir, ezik işte fiat daha ne yani, sürekli alakasız konularda arabam şöyle diyip duruyorsun, araban fiat istediğin kadar debelen, fiat eh işte arabalar yapar bu budur, dahada senle bu konuda tarışmayacağım, git kendine daha iyi bir araba al sonra Ford' la uğraş sen :)

Yorum bağlantısı
Yine mayk moduna girdin, kardeşim çizim evet, gerçek GT de var, sen bırak artık Ford a laf atmayıda işimize bakalım, fiat Ford' un yanına yaklaşamaz bilimsel gerçek, istediğin kadar sollarım tokatlarım de, senin o puntoya fiesta bir vursa dağılırsın boşa çabalama :good1: hiç alakası yokken sürekli punto şöyle geçer böyle tokatlar demenin anlamı nedir, ezik işte fiat daha ne yani, sürekli alakasız konularda arabam şöyle diyip duruyorsun, araban fiat istediğin kadar debelen, fiat eh işte arabalar yapar bu budur, dahada senle bu konuda tarışmayacağım, git kendine daha iyi bir araba al sonra Ford' la uğraş sen :)

Fiat över üstadımıza fazla yüklenmeyelim.Lordlar kamarasına kısa yoldan girmeye çalışıyor.Bırakalım debelensin yahu. :D:):):stop::)

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Fiat över üstadımıza fazla yüklenmeyelim.Lordlar kamarasına kısa yoldan girmeye çalışıyor.Bırakalım debelensin yahu. :D :lol: :f1::stop: :lol2:

+99 :seytan:

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar
(düzenlendi)
Senin arabanın aynısından olan Rıfat'a sor bakalım, o anlatsın sana GP'nin senin traktör Fiestandan kaç gömlek üstün olduğunu.

Adım geçmiş. :seytan:

Şöyle bir kıyaslama yapmak gerekirse ;

Yol tutuş tartışmasız GP. Çünkü esp var , esp ışığı yanmadan dönülecek virajlarda aşağı yukarı aynıdır Fiesta ile GP.

Kalkış , ara hızlanma , son hız vs. GP ile Fiesta kıyas kabul etmez. Benzinli ve turbolu bir araç ile kıyas yapmak mantıksız.

Frenler kesinlikle GP.

Malzeme kalitesi , işçilik , dayanıklılık ve ömür açısından Fiesta çok daha üstün.

GP daha konforlu ve sessiz ( iç mekan tıkırtıları ve ses alma konusunda )

Fiesta ihtiyaç karşılayacak , sınıfı için ideal , ekonomik ve iyi bir araba.

GP kullanımı keyifli , belirli limitlerde hızlı, sınıfının dışında bir araç. İhtiyaca yönelik değilde bütçeye yönelik diyelim. Daha öncede söyledim , benzer bir araç alacak olsam tercihim GP olurdu.

Bugün araç alacak olsam tercihim yine Fiesta olurdu. :lol2: Benim ihtiyacıma yönelik olan bu.

tarihinde R?fat tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
Adım geçmiş. :seytan:

Şöyle bir kıyaslama yapmak gerekirse ;

Yol tutuş tartışmasız GP. Çünkü esp var , esp ışığı yanmadan dönülecek virajlarda aşağı yukarı aynıdır Fiesta ile GP.

Kalkış , ara hızlanma , son hız vs. GP ile Fiesta kıyas kabul etmez. Benzinli ve turbolu bir araç ile kıyas yapmak mantıksız.

Frenler kesinlikle GP.

Malzeme kalitesi , işçilik , dayanıklılık ve ömür açısından Fiesta çok daha üstün.

GP daha konforlu ve sessiz ( iç mekan tıkırtıları ve ses alma konusunda )

Fiesta ihtiyaç karşılayacak , sınıfı için ideal , ekonomik ve iyi bir araba.

GP kullanımı keyifli , belirli limitlerde hızlı, sınıfının dışında bir araç. İhtiyaca yönelik değilde bütçeye yönelik diyelim. Daha öncede söyledim , benzer bir araç alacak olsam tercihim GP olurdu.

Bugün araç alacak olsam tercihim yine Fiesta olurdu. :lol2: Benim ihtiyacıma yönelik olan bu.

Senin fiesta'nın lastik ve jantlarının boyutu ne acaba merak ettim :lol:

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar
Senin fiesta'nın lastik ve jantlarının boyutu ne acaba merak ettim :lol2:

175/65 R14 1-2 aya değişecek ama. :seytan:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Adım geçmiş. :seytan:

Şöyle bir kıyaslama yapmak gerekirse ;

Yol tutuş tartışmasız GP. Çünkü esp var , esp ışığı yanmadan dönülecek virajlarda aşağı yukarı aynıdır Fiesta ile GP.

Kalkış , ara hızlanma , son hız vs. GP ile Fiesta kıyas kabul etmez. Benzinli ve turbolu bir araç ile kıyas yapmak mantıksız.

Frenler kesinlikle GP.

Malzeme kalitesi , işçilik , dayanıklılık ve ömür açısından Fiesta çok daha üstün.

GP daha konforlu ve sessiz ( iç mekan tıkırtıları ve ses alma konusunda )

Fiesta ihtiyaç karşılayacak , sınıfı için ideal , ekonomik ve iyi bir araba.

GP kullanımı keyifli , belirli limitlerde hızlı, sınıfının dışında bir araç. İhtiyaca yönelik değilde bütçeye yönelik diyelim. Daha öncede söyledim , benzer bir araç alacak olsam tercihim GP olurdu.

Bugün araç alacak olsam tercihim yine Fiesta olurdu. :lol2: Benim ihtiyacıma yönelik olan bu.

Evet Fiat Elöver bey, yazmıyacaktım ama dayanamadım, ben sormadan cevap vermiş Rıfat bey, motor hariç gp bana göre eh iştedir, esp ni kapat ve aynı motor gücünde bir fiestayla kapış, sonuç senin için acı olur, boşa çabalama artık. Zaten ömür konusunda tartışmaya bile gerek yok, Ford tokatlar. :lol:

Yorum bağlantısı

Yol tutuşta esp nin rolü kesinlikle vardır.Birde esp siz olarak fiestayla girişsinler bakalım.Fiesta esp siz çok rahattır diye düşünüyorum.Birde lastik ile beraber motor farkıda var.

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
(düzenlendi)

Değiştir bencede en basitinden 195/50/15 takabilirsin :lol: emin ol diyeceksinki bu araba artık yol tutuyor daha önceden tutmuyorumuş :D

Ben kışın jantlarımı söküp kapaklı lastiklerimi taktığımda arabayı kavşaklarda bile zor zaptediyordum. Araba sanki virajlarda salınıyormuş gibi oluyor orjinallerle :seytan:

Bide kendini bıraktığı zaman o kalın yanaklı lastikle toparlamak daha zor. Araba saçma sapan dengesiz bir tepki veriyor.

+

Fiat'ın yeni yeni turbo ile yaptığını Honda 1.6 olarak 20 (yirmi) yıl önce atmosferik yapmıştı :f1: 1.6 Atmosferik 150 HP :lol2: Fiat alacağıma 1/3'ü fiyatına gider ondan alırım fiat'ın da sağından atar solundan geçerim marifet sürat ise :stop:

tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar
Değiştir bencede en basitinden 195/50/15 takabilirsin :lol2: emin ol diyeceksinki bu araba artık yol tutuyor daha önceden tutmuyorumuş :lol:

Ben kışın jantlarımı söküp kapaklı lastiklerimi taktığımda arabayı kavşaklarda bile zor zaptediyordum. Araba sanki virajlarda salınıyormuş gibi oluyor orjinallerle :seytan:

Bide kendini bıraktığı zaman o kalın yanaklı lastikle toparlamak daha zor. Araba saçma sapan dengesiz bir tepki veriyor.

Ben Fiesta'nın yol tutuşunu sonuna kadar zorladım. Sırf limitlerini öğrenebilmek için bir akşam yola çıktım sonuç beklediğimden kat be kat iyiydi. Standart lastik ebadı ile bu kadar yol tutan aracım 195 veya 185 lik lastik ile çok daha iyi olacaktır eminim. :D Toplama konusuna %100 katılıyorum.

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
(düzenlendi)
Ben Fiesta'nın yol tutuşunu sonuna kadar zorladım. Sırf limitlerini öğrenebilmek için bir akşam yola çıktım sonuç beklediğimden kat be kat iyiydi. Standart lastik ebadı ile bu kadar yol tutan aracım 195 veya 185 lik lastik ile çok daha iyi olacaktır eminim. :vreka: Toplama konusuna %100 katılıyorum.

Ben o jant lastik ebadı ile standart FI'i yoldan çıkardım. Kendi gaza geldi benim suçum değildi valla. sollamaya çıktım bir tepeye doğru yol vermedi gazladı bende arkasına geçtim o basınca bende peşinden bastım. Tepe üstüne gelince sağa viraja girdik kayma eğilimine girince karşı şeridin güvenliğine kadar toplayamadı ben kendi şeridimden basıp geçtim herhangi bir zorlama bile olmadan devam ettim.

Vesile ile herkes aracının limitlerini iyi bilmeli. Ben bir kez acı olarak tecrübe ettikten sonra hep temkinli girmeye başladım. Yerde kum olur yağ olur mazot olur sırf tehlike.

tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit
Yine mayk moduna girdin, kardeşim çizim evet, gerçek GT de var, sen bırak artık Ford a laf atmayıda işimize bakalım, fiat Ford' un yanına yaklaşamaz bilimsel gerçek, istediğin kadar sollarım tokatlarım de, senin o puntoya fiesta bir vursa dağılırsın boşa çabalama :good1: hiç alakası yokken sürekli punto şöyle geçer böyle tokatlar demenin anlamı nedir, ezik işte fiat daha ne yani, sürekli alakasız konularda arabam şöyle diyip duruyorsun, araban fiat istediğin kadar debelen, fiat eh işte arabalar yapar bu budur, dahada senle bu konuda tarışmayacağım, git kendine daha iyi bir araba al sonra Ford' la uğraş sen :good1:

Kesinlikle doğru. :vreka:

Birşey demiyeyim diyordum ya yazayım madem:

Bende punto almayı düşünmüştüm. Babama söyledim punto bakalım güzel araba diye. Cevabı bu oldu: kaldırıma sürtsen tekeri çıkar gider; sen benim için değerlisin sakın bulaşma. :)

Bir daha da sormadım zaten. :good1:

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
Kesinlikle doğru. :D

Birşey demiyeyim diyordum ya yazayım madem:

Bende punto almayı düşünmüştüm. Babama söyledim punto bakalım güzel araba diye. Cevabı bu oldu: kaldırıma sürtsen tekeri çıkar gider; sen benim için değerlisin sakın bulaşma. :D

Bir daha da sormadım zaten. :D

:lol2:

Yanlışsın, çünkü anlatım dilin bozuk, keza seni 1500 kere yakaladım yanlı anlatım dili ve anlamları kullandığın için :D

Bişey olmaz, olsa ne yazar, yeni kit 6-70 USD, alırsın benim gibi 1 set yedek, bozulan ampül ve balast olursa yedek niyetine takarsın.

Alacağın keyfin karşısında bunlar sorun değil. Balast o kadar kolay da bozulacak bişey değil :) Beşbin selektör yapsan kapalı konumda belki ama sanmam.

Bişey olmaz diyorum ya HasÖz Peluş Ali Cihangir :)

En azından benim aldığım kit 6 ay oluyor, en ufak sorun yok. Olsa ne yazar ? Garantisi var 1 sene.

Garantisi bitse ne olur ? 1 sene 100 tl bixenon kullanmış olurum.

Bırak fiat gibi kıvırmayı, anlatım dili bozuk değil, cevap yazdığım yazılar neye istinaden yazılmış ona bak sen, Hakiki Öz Peluş seyahat seni :)

Yorum bağlantısı
Fatih Ada
halen koru korune birseyler yaziyorsun yaa Fatihim, helal sana... aynen senin cumlen, "xenon ampülün dışı mavi olmaz" dedin, ben var dedim, philipsin urettigi kristal beyaz isik veren 6000k degerindeki ultra blue ampulunu, hemde 85122ub koduyla ornek verdim. ben birseyi soylerken, ornek verirken bilmeden vermem, soylemem arkadasim. bu sefer baktin olmadi, cark ettin, yok ben oyle demedim, onun uzerindeki serit mavilik almak icin, ben xenonun kendisini kasdettim dedin. yahu Fatih Abim, senin yazdiklarinla, dusuncelerin birbirini tutmuyor nedense be. xenon gazinin normalde rengi olmaz, kullanilan teknolojiye gore renk verir dedim, halen iddia ediyorsun beyaz isir deyu.

Allah askina, okuda ogren, oku

benim yazdıklarımda bi tutarsızlık yok hala anı şeyi söylüyorum fakat sen inatla xenon renksizdir üzerinden hareketle bişeyler yazıyorsun.. xenon gaz halinde evet renksizdir ben bunu konuşmuyorum konum bu değil.senin dediğinle hareket edecek olursam farlarımı her yaktığımda "vayy be teknolojiye bak renksiz gazdan aydınlatma yapmış adamlar" diye şaşkınlık yaşamam gerekirdi,tabiki üzerinde bi teknoloji kullanılarak farklı ışınımlar sağlanır.. düşünebiliyomusun baktığında halojen ampülünde içi renksiz ama sarı ışınımı var.. benim dediğim olay ise şu xenon gazı bilinen soygazlarda da olduğu gibi elektrik akımı ile karşılaştığında ışınım yapar ve bu ışınım beyazdır (örnek olarak burayada flaş lambalarını vereyim) .. 4300k için yazdığın 83/17 oranı gün ışığına yaklaştırmak içindir..

ayrıca kızılötesi ışımasıda söz konusu değildir :)

"okuda öğren,oku" şeklinde paylaşmış olduğun wikipedia yı buraya tekrar koymuyorum,bulabildiğine göre okursunda..

Yorum bağlantısı
Fatih Ada
(düzenlendi)
:good1:

:):rolleyes::D

nerden buldun bu resmi Ali kaptaan :)

Bu arada buluşma fotoğraflarınızı merak ediyorum Ardayla siz gazlarsınız gibi geliyo bana :)

tarihinde Fatih Ada tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
"abim" derken?

Fatih Bey, neden gerginsiniz bu kadar..

Ne gerek var bu gerginliğe.. :sick:

Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Gayet de güzel yanıyor, sadece 1 atış ama.

Dedim ya, bu gündüz selektörüne bu kadar takık olan varsa, kapamasın farlarını, her daim çakar selektörü :p

Ömrüde çok uzun xenon ampüllerin, halojen lamba gibi kolay yanmaz. İçinde flaman yok zaten yanacak. Ampül içindeki gazın yüksek elektrik voltajı ile tetiklenmesi ile parlar ve daha az elektrikle flaman telli ampüle göre 2-3 kata kadar daha fazla ışık verir xenon gazı.

Flamansız ampul olmaz, burada bir yanlışlık var sonuçta ampulün içindeki gazı yakmak için flamana ihtiyaç var.Bir de H4 ün bu çalışma şekliyle ömrünün uzun olması zor gibi,sonuçta yaptığınız her sellektörde ampul ileri geri hareket ederken darbeye maruz kalıyor. :sick:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...