İçeriğe Yönlendir

Şimşek Gibi Çakan Gp Bi-xenon'u


Ali Elöver

Recommended Posts

Yiğitcan Coşar
(düzenlendi)
Takılıyorum, keşke megane 2 hb alaydın dizel otomatik :D Onda tork konvertörlü gerçek şanzıman var.

Donanım olarakda Corollayı döver, cam tavan, 105 bg kuvvetli motor, yarı deri döşeme orjinal xenon vs vs

130 bg o kasa Crx'ler. Civic si hb-sedan ile aynı motor , yürüyen aksam var. Benim arkadaşımda vardı Civic Si Hb, 4 teker disk fren arka çamurluk altında dohc etiketli olanlarda. Deli giderdi ama bir o kadarda duramazdı. Virajda hemen arkadan kopardı. Opel Vectra GT 1994 model mesela tecavüz etmişti virajda 43-4 araba koydu.

keza benim arkadaşım deli kullanırdı ama arabada potansiyel yoktu. CRX de aşağı yukarı aynı yol tutar sonuçta 1988-89 yılının teknolojisi, o kasa Crx o zamanlarda çıktı Japonyada

Yani frenajda ve virajda senin CRX'i de tokatlarım, 10 bg fazlan var alt tarafı ;) bir de kg'en az. Olsun bende de tork var. Ama hızlanmada uzun yolda alsın bi zahmet.

148 bg GP remap ile ne yapar onu bilemem :rolleyes:

40922_141546212551198_100000874604601_188935_1806733_n.jpg

40922_141546209217865_100000874604601_188934_3241409_n.jpg

Bunlar 150 Hp abi :D 1.6i-16v

tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Ada

bence gp ye haksızlık ediyorsunuz arkadaşlar kullandım gayet keyifli bi araba, 1.3 t-jet dizeldi sanırım benim kullandığımın motoru ve hızlanması yol tutuşu gayet iyiydi.. içi falanda gayet geniş nesini sevmediniz bu arabanın anlamadım.. kullanılan plastik malzeme kalitesiz demişsiniz genel olarak ama fordlarında görünmeyen detaylarında kalitesiz ve kolay kırılan plastik parça dolu,mesela far kapakları,klima hava kanallarından gelen havayı yönlendirdiğimiz parçalar varya onları yerinden çıkarıp bi bakın ayakları hala sağlammı ;) yani önemli olan burada araba size konfor sağlıyormu buna bakılmalı,acil hızlanmanız gerektiğinde hızlanıyormu,virajda yolu iyi tutuyormu,kullanırken size keyif veriyormu önemli olan bunlar bence..

Yorum bağlantısı
Ali Elöver
Bunlar 150 Hp abi :unknw: 1.6i-16v

Yiğit kardeşim, 1.6i-16v'ler 130 hp D16A9 I4 motor. Bildiğimiz Dohc Si motor.

150 Bg olan CRX'ler 1.6 L VTEC 150 hp B16A1 I4 kodlu motor. Bu motorlu 1991 CRX'e ben rastlamadım.

He dersen ki CRX Del Sol, onda işte bu B16A1 I4 motorun +10 bg hali var, o da 160 bg.

Bence sizin motor bu: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X

Buda 150 bglik vtec olan SiR modelin motor verileri, Si değil yani: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine

Bence sen bir kontrol et hatta resmini çek koy buraya motor kodunun, şasi plakasında yazması lazım. 88-91 model yılları arasında %80 D16A9 I4 130 bg motor kullanılmış. Motor blok resmi varsa da olur.

Bu motor TR'de satılan CRXlerin çoğunda olan motor.

CRX-Engine-4S.jpg

Buda 150 bg lik SiR motor, vtec

CRX_engine_3.jpg

Sizin motorun teknik verileri. CRX 0-100 8,5 sn, GP 120 bg 8,9 sn, remap 148 bg GP 8 sn :i-ih2:

bence gp ye haksızlık ediyorsunuz arkadaşlar kullandım gayet keyifli bi araba, 1.3 t-jet dizeldi sanırım benim kullandığımın motoru ve hızlanması yol tutuşu gayet iyiydi.. içi falanda gayet geniş nesini sevmediniz bu arabanın anlamadım.. kullanılan plastik malzeme kalitesiz demişsiniz genel olarak ama fordlarında görünmeyen detaylarında kalitesiz ve kolay kırılan plastik parça dolu,mesela far kapakları,klima hava kanallarından gelen havayı yönlendirdiğimiz parçalar varya onları yerinden çıkarıp bi bakın ayakları hala sağlammı ;) yani önemli olan burada araba size konfor sağlıyormu buna bakılmalı,acil hızlanmanız gerektiğinde hızlanıyormu,virajda yolu iyi tutuyormu,kullanırken size keyif veriyormu önemli olan bunlar bence..

Kedi x ciğer ;)

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
Yiğit kardeşim, 1.6i-16v'ler 130 hp D16A9 I4 motor. Bildiğimiz Dohc Si motor.

150 Bg olan CRX'ler 1.6 L VTEC 150 hp B16A1 I4 kodlu motor. Bu motorlu 1991 CRX'e ben rastlamadım.

He dersen ki CRX Del Sol, onda işte bu B16A1 I4 motorun +10 bg hali var, o da 160 bg.

Bence sizin motor bu: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X

Buda 150 bglik vtec olan SiR modelin motor verileri, Si değil yani: http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine

Bence sen bir kontrol et hatta resmini çek koy buraya motor kodunun, şasi plakasında yazması lazım. 88-91 model yılları arasında %80 D16A9 I4 130 bg motor kullanılmış. Motor blok resmi varsa da olur.

Bu motor TR'de satılan CRXlerin çoğunda olan motor.

CRX-Engine-4S.jpg

Buda 150 bg lik SiR motor, vtec

CRX_engine_3.jpg

Sizin motorun teknik verileri. CRX 0-100 8,5 sn, GP 120 bg 8,9 sn, remap 148 bg GP 8 sn :D

Valla ben ruhsatta da öyle gördüm diye hatırlıyorum hoş ruhsata güven olmaz ama en yakın zamanda bakıcam botor bloğuna :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...