Yılmaz Mert Eralemdar 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 Yaklaşık 1 ay önce vites geçişlerinde takılma ve kilitlenme nedeniyle aracı servise götürmüştüm ve ustalar baskı balatanın bittiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Bugün aracı erkenden bıraktım servise akşama baskı balata değişti ve test sürüşüne çıktık.Bu sefer araçta daha sert vites kilitlenmeleri başladı ve araba kalsın pazartesi şanzumanı komple indirelim dediler.Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? tavsiyeleriniz nedir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 Hangi viteslerde? kitlenme derken araç yürümüyor mu? motor çalışmazken durum nasıl? Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar 19 Mart 2011 Yazar Paylaş 19 Mart 2011 Genellikle 1 den 2 ye ve 2den 3 e geçerken debriyaja basıp vitesi çektiğinizde aşırı sertleşiyor ve yerinden oynamıyor vites motor çalışmazken tıkır tıkır geçiyor vites problem yok Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 4-5 yaparken? Vites kolu sıkışır gibi olunca eski durumuna nasıl geri geliyor? Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar 19 Mart 2011 Yazar Paylaş 19 Mart 2011 4-5 yaparken sorun yok.vites sıkıştığında 5-6 saniye kadar sonra hafif yumuşama oluyor öyle yükseltiyorum üst vitese Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2011 Paylaş 19 Mart 2011 Baskı balata ile alakasız olduğu yazıddan bile belli motorda, boşuna masraf yaptırmış servise şanzımanı açtırmayın derim, vites kolu ayarına bakılmalı öncelikle? Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar 19 Mart 2011 Yazar Paylaş 19 Mart 2011 valla şanzımanı açıcaz dedi usta yetkili servis napalım elimiz kolumuz bağlı onlarda altından kalkamazsa Yorum bağlantısı
Metin Mustafa Oral 20 Mart 2011 Paylaş 20 Mart 2011 Bana Mercedes-Benz sprinter arabamda olmuştu bu olay ama şu sebepten, şanzıman yağını değiştirdim yağ orjinal değildi sanırım hele soğuk havalarda geçişler ilk 5 dakika çok sertti. Yorum bağlantısı
Hüseyin Bektaş 9 Nisan 2011 Paylaş 9 Nisan 2011 Yaklaşık 1 ay önce vites geçişlerinde takılma ve kilitlenme nedeniyle aracı servise götürmüştüm ve ustalar baskı balatanın bittiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Bugün aracı erkenden bıraktım servise akşama baskı balata değişti ve test sürüşüne çıktık.Bu sefer araçta daha sert vites kilitlenmeleri başladı ve araba kalsın pazartesi şanzumanı komple indirelim dediler.Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? tavsiyeleriniz nedir? Merhaba aynı sorun 2 gün önce başıma geldi, inegöl bursa karayolunda bursa cevre yolu girişinde aracın vitesini düşürmem gerekli idi bastım debriyaja vites olmuş taş gibi ne 4'e geciyor ne boşa atılıyor mecbur durdum kontagı kapattım bir müddet sonra viteste yumusama oldu bir nebzede olsa, tekrar marşa bastım gecmiyor vitese olucak gibi değil kasko yol yardımını aradım geldiler aracı cektik kücük sanayi sitesine usta baktı baskı balata bitmiş dedi değişecek orjina sachs baskı balata seti ve şanzıman alt kulagı toplam 335 TL 150 işçilik 30 şanzuman yagı toplam 515 arac ertesi bitti denedim bi problem yok, yaklasık 65 km yol mesafesinde ilk gözüme batan yakıt tüketiminde azalma olması daha bi sessiz çalışıyor sanki yada psikolojik, tek sorun, sorunmu bilmiyorum ama geri viteste normalde vitese geciyor geride gidiyor ama geri vites lambaları ve o geri vites sesi sesinin gelmesi için vitesi geriye doğru iyice dayattırmak lazım bu problemmi viteslemi alakalı elektirik aksamı problemimi yada aktivasyonmu yaptırmak gerekli anlayamadım Yorum bağlantısı
Recommended Posts