İçeriğe Yönlendir

C-max Vites Geçişlerinde Kilitlenme


Yılmaz Mert Eralemdar

Recommended Posts

Yılmaz Mert Eralemdar

Yaklaşık 1 ay önce vites geçişlerinde takılma ve kilitlenme nedeniyle aracı servise götürmüştüm ve ustalar baskı balatanın bittiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Bugün aracı erkenden bıraktım servise akşama baskı balata değişti ve test sürüşüne çıktık.Bu sefer araçta daha sert vites kilitlenmeleri başladı ve araba kalsın pazartesi şanzumanı komple indirelim dediler.Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? tavsiyeleriniz nedir?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Hangi viteslerde? kitlenme derken araç yürümüyor mu? motor çalışmazken durum nasıl?

Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar

Genellikle 1 den 2 ye ve 2den 3 e geçerken debriyaja basıp vitesi çektiğinizde aşırı sertleşiyor ve yerinden oynamıyor vites

motor çalışmazken tıkır tıkır geçiyor vites problem yok

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

4-5 yaparken? Vites kolu sıkışır gibi olunca eski durumuna nasıl geri geliyor?

Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar

4-5 yaparken sorun yok.vites sıkıştığında 5-6 saniye kadar sonra hafif yumuşama oluyor öyle yükseltiyorum üst vitese

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Baskı balata ile alakasız olduğu yazıddan bile belli motorda, boşuna masraf yaptırmış servise şanzımanı açtırmayın derim, vites kolu ayarına bakılmalı öncelikle?

Yorum bağlantısı
Yılmaz Mert Eralemdar

valla şanzımanı açıcaz dedi usta yetkili servis napalım elimiz kolumuz bağlı onlarda altından kalkamazsa

Yorum bağlantısı
Metin Mustafa Oral

Bana Mercedes-Benz sprinter arabamda olmuştu bu olay ama şu sebepten, şanzıman yağını değiştirdim yağ orjinal değildi sanırım hele soğuk havalarda geçişler ilk 5 dakika çok sertti.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Hüseyin Bektaş
Yaklaşık 1 ay önce vites geçişlerinde takılma ve kilitlenme nedeniyle aracı servise götürmüştüm ve ustalar baskı balatanın bittiğini ve değişmesi gerektiğini söylediler.Bugün aracı erkenden bıraktım servise akşama baskı balata değişti ve test sürüşüne çıktık.Bu sefer araçta daha sert vites kilitlenmeleri başladı ve araba kalsın pazartesi şanzumanı komple indirelim dediler.Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu? tavsiyeleriniz nedir?

Merhaba aynı sorun 2 gün önce başıma geldi, inegöl bursa karayolunda bursa cevre yolu girişinde aracın vitesini düşürmem gerekli idi bastım debriyaja vites olmuş taş gibi ne 4'e geciyor ne boşa atılıyor mecbur durdum kontagı kapattım bir müddet sonra viteste yumusama oldu bir nebzede olsa, tekrar marşa bastım gecmiyor vitese olucak gibi değil kasko yol yardımını aradım geldiler aracı cektik kücük sanayi sitesine usta baktı baskı balata bitmiş dedi değişecek

orjina sachs baskı balata seti ve şanzıman alt kulagı toplam 335 TL 150 işçilik 30 şanzuman yagı toplam 515

arac ertesi bitti denedim bi problem yok, yaklasık 65 km yol mesafesinde ilk gözüme batan yakıt tüketiminde azalma olması daha bi sessiz çalışıyor sanki yada psikolojik, tek sorun, sorunmu bilmiyorum ama geri viteste normalde vitese geciyor geride gidiyor ama geri vites lambaları ve o geri vites sesi sesinin gelmesi için vitesi geriye doğru iyice dayattırmak lazım

bu problemmi viteslemi alakalı elektirik aksamı problemimi yada aktivasyonmu yaptırmak gerekli anlayamadım

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...