Mehmet Göktürk 14 Mayıs Paylaş 14 Mayıs Pilotaj hatası var. niye oralara gitmiş ve ayağı frende olduğu yerde sayıyor. Önce bi geri git de yolu gör kardeşim. Bekleyerek nereye kadar...???? Arabasına dikkat eden adam biraz bekler orda diğerleri gibi dambır dumbur gitmez. Ön dudakları çoğu araç orda vurur. planlı dikkatli gitmek lazım. şirket arabası olanlar şeetmesin. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs (düzenlendi) Servet Aydın yazdı: Bilmeyen yazar. Arka tekerler aşağı yukarı 40 derecelik kısa sete takılmış, önde zemin kum toz, sıfır kalkış yapılacak, oradan çıkacak araç ya çok çeker olacak ya da salma şansı varsa geriden sapan etkisiyle çıkacak. Tabi bunu bilmeyenler için araç çıkamadı diye de yorumlar yapılabilir Alman tatlı tatlı cici suvcuğu çıkamıyor işte 15 Mayıs tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Önder Özcan 15 Mayıs Paylaş 15 Mayıs Servet Aydın yazdı: Bilmeyen yazar. Arka tekerler aşağı yukarı 40 derecelik kısa sete takılmış, önde zemin kum toz, sıfır kalkış yapılacak, oradan çıkacak araç ya çok çeker olacak ya da salma şansı varsa geriden sapan etkisiyle çıkacak. Tabi bunu bilmeyenler için araç çıkamadı diye de yorumlar yapılabilir Araç çıkamadı 3 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 5 Haziran Paylaş 5 Haziran (düzenlendi) Üç sene çocuğu okul öncesi okuluna götürdüğüm yer. Adliye içi otoparktan uçan ilk hakim, bir kadın Muhtemelen böyle uçtu. Kadın fıtratı düşünmeden refleks gerektiren ya da ani karar alınması gereken şeyleri yapmaya uygun değil 5 Haziran tarihinde Tansu Kalafatoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: Üç sene çocuğu okul öncesi okuluna götürdüğüm yer. Adliye içi otoparktan uçan ilk hakim, bir kadın Muhtemelen böyle uçtu. Kadın fıtratı düşünmeden refleks gerektiren ya da ani karar alınması gereken şeyleri yapmaya uygun değil Klasik kusurları, fren yerine gaza basmak.. 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Haziran Paylaş 6 Haziran İlkay Başaran yazdı: Otmdir kesin haberlerde son birkaç ölümlü kazayı manuel viteste okudum. El freni çekmeyi unutunca kayan araba çok. mesela şu doblo. Kadınmış. Bunlar manuel. Ezen eziyor yani. Manuelde de frene basmayınca araç 3.viteste bile kendi gidiyor rolantide https://www.instagram.com/reel/DYj9VaHOSG2/?l=1&ig_mid=E9DBF4E5-8838-4BDE-B1C8-282D0670FF44&utm_source=igweb Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: haberlerde son birkaç ölümlü kazayı manuel viteste okudum. El freni çekmeyi unutunca kayan araba çok. mesela şu doblo. Kadınmış. Bunlar manuel. Ezen eziyor yani. Manuelde de frene basmayınca araç 3.viteste bile kendi gidiyor rolantide https://www.instagram.com/reel/DYj9VaHOSG2/?l=1&ig_mid=E9DBF4E5-8838-4BDE-B1C8-282D0670FF44&utm_source=igweb Senin hanımda Tailant kullanıyor dimi. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Tansu Kalafatoğlu yazdı: haberlerde son birkaç ölümlü kazayı manuel viteste okudum. El freni çekmeyi unutunca kayan araba çok. mesela şu doblo. Kadınmış. Bunlar manuel. Ezen eziyor yani. Manuelde de frene basmayınca araç 3.viteste bile kendi gidiyor rolantide https://www.instagram.com/reel/DYj9VaHOSG2/?l=1&ig_mid=E9DBF4E5-8838-4BDE-B1C8-282D0670FF44&utm_source=igweb İllaki olur evet ama gazı freni karıştıracak birinin altında otm çok daha tehlikeli. Gazı freni karıştıracak acemilikte sürücü muhtemelen stop ettirmiş olur zaten. Yardırıp gitmesi otmden daha düşük ihtimal 3 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Topukluyla paspas pedala katlanir polo ucan hali polo Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 6 Haziran Paylaş 6 Haziran Ali Darbaz yazdı: Senin hanımda Tailant kullanıyor dimi. Hem onu hem hibriti kullanıyor. Arada egea falan da kullanıyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts