Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 2. veya 3. Vteslerde normal gazlamada gıderken gaza abandığımda araç fırlayacağına pati atmaya baslıyor , gaza abandıgımda araç aynı hızda ilerlerken devir saati yükselip motor bagırmaya baslıyor . 1.viteste kullanamıyorum zaten gaza biraz fazla bastıgım anda patiye düşüyor seri kalkıslar yapamıyorum bılgısı olanlar varmı bu konuda ? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Tekerleklerin patinaja düştüğüne eminmisiniz? Devir yükselip hız artmıyorsa debriyajınız son günlerini yaşıyor demektir.. Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 2. veya 3. Vteslerde normal gazlamada gıderken gaza abandığımda araç fırlayacağına pati atmaya baslıyor , gaza abandıgımda araç aynı hızda ilerlerken devir saati yükselip motor bagırmaya baslıyor . 1.viteste kullanamıyorum zaten gaza biraz fazla bastıgım anda patiye düşüyor seri kalkıslar yapamıyorum bılgısı olanlar varmı bu konuda ? lastiklerin sertleşip yenilenme zamanı gelmiş olabilir mi? Yorum bağlantısı
Turkay Enez 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 (düzenlendi) 1. Lastiklerin çok sertleşmiş, 2. Ön amortisörlerden biri patlamış olabilir. 3. El freni sıkıyor olabilir... 23 Mayıs 2011 tarihinde Turkay Enez tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Dizel mi benzinli mi araç ? Dizelse patinaj zor, balata bitmiş olabilir...Benzinli ise lastikler bitmiştir... Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Aracım dizel . Lastiklerim asvalt lastiği ve 7 aylık honkong marka. Patiye düştüğünden eminim ilk önce bu durumdan pek rahatsız değildim motorum güçlü dşüncesiyle avutmaya calıstım kendımı ama ışıklarda seri kalkamamam beni üzmeye başladı . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 patnaja düşüyorsa yola tutunamıyor. ani frenajda tepkisi ne oluyor aracın. 109 luk dizelle sürüş esnasında 2. vitesle patiaja düşen görmüşlüğüm var Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Aracım 150 bine yaklaşmakta. Şmöyle diyim 2 vteste 1500 devir de giderken gazı köklememle birlikte araç 2000 deviri aşınca sürekli patiye kaçıyor gercekten cok ilginç bı olay 3 vitesde de aşırı degıl ama aynı sorun var Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 düz gideken oluyor değil mi bu durum yani dönüşlerde vs değil. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Amortisörler kaç binde değişti?... 150 bine kadar değişmediyse, başka biyere bakmadan amortisörleri değiştir. Araç yere tutunsun... Aracım 150 bine yaklaşmakta. Şmöyle diyim 2 vteste 1500 devir de giderken gazı köklememle birlikte araç 2000 deviri aşınca sürekli patiye kaçıyor gercekten cok ilginç bı olay 3 vitesde de aşırı degıl ama aynı sorun var Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 1 - 2 ye hadi neyse diyeceğim de 3 ilginç ... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 amortisörlerin ömrü sonlanmış. ön takım basket topu kıvamında davranıyor, yani lastikler yerden kesiliyor. Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Arkadaşlar sanırım amortisörlerde bi sıkıntı yok aracın zıpladıgı flan da yok sadece tekerler boşa donüyor . Ayrıca lastiklerim dişli . Bgun 2010 model era 15 CRDİ Bindim . Arkdaşim 1. vteste debriyajdan ayagını kaldırdıkdan itibaren gazı köklediğinde focus daki patinaj olayının aksine araba fışkırdı gıdıcek yer aradı tekerlerde patinaj söz kanusu bıle degıldı Yorum bağlantısı
Serkan Toker 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Sinan bey, aracınız 200-300 beygirlik bir motora sahip değil bizim bildiğimiz Trend model dizel Focus II ise söylediklerimizden başka sebep yok...Ya lastikleriniz sorunlu ki yeni diyorsunuz veya süspansiyon sistemi sıkıntılı...Sizin araç kullanma tarzınızı bilemiyorum ama kasıtlı yapmıyorsanız Ferrari değil ya bu patinaj yapmadan kalkmasın... Ben dizel arabaya patinaj çektiremiyorum desem yalan olmaz yani... Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Ben lastiklerden kaynaklandıgını sanıyorum ama babam illede tuttumus motor güçlü motor güçlü Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu arada ford clup ailesine yeni katıldım inş bende başka arkdaslarıma yardımcı olabilirim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Lastikler sert (fazla hava olabilir ) Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Servet bey sizin düşündüğünüzü bende düşündüm ve lastik havalarını baya indirdim biraz faydası olmustu Ama babam tekrar gitmiş hava basmış Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Benzinli bir 1.6 3. viteste jant üstünde zor patinaj yapar.. Bence balata kaçırıyor Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Benzinli bir 1.6 3. viteste jant üstünde zor patinaj yapar.. Bence balata kaçırıyor Araç dizelmiş abi.. Yorum bağlantısı
Berk Karatan 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 lastik boyutları orjinal mi? eger tabanı büyüttüysenizde yapabilir... ya amortisör yada balata 3 ünden biri... Yorum bağlantısı
Sinan Baysal 23 Mayıs 2011 Yazar Paylaş 23 Mayıs 2011 Mehmet abi balata kaçırsa lastik patiye düşmez diye biliyorum. Lastiğin pati çektiğini hissedebiliyorum Lastik boyutları : !6*205*55 . Üzerinde orj c-max jantı var. Ersan abi araçda chip uygulaması mevcut degıl. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Mayıs 2011 Paylaş 23 Mayıs 2011 Araç dizelse, amortisörler bitmiş lastik te 2006 modelse.. olabilir... Yorum bağlantısı
Serkan Dönmez 24 Mayıs 2011 Paylaş 24 Mayıs 2011 (düzenlendi) sinan bey bişey diymmi gelin takas edelim şu arabaları ben patinaj a hasret siz bıkmıssınız gelin değişelim . abi bir focus 3 . vites te pati ye o devire çıkabiliyo sa o arabayı satma abi video sunu çek internette yayınla tıklama rekoru kırar. ford yanlıslıkla 300 beygir mi koymuş o arabaya 24 Mayıs 2011 tarihinde Serkan D tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts