İçeriğe Yönlendir

Tekerlerin Patiye Kaçma Durumu?


Sinan Baysal

Recommended Posts

Sinan Baysal

2. veya 3. Vteslerde normal gazlamada gıderken gaza abandığımda araç fırlayacağına pati atmaya baslıyor , gaza abandıgımda araç aynı hızda ilerlerken devir saati yükselip motor bagırmaya baslıyor . 1.viteste kullanamıyorum zaten gaza biraz fazla bastıgım anda patiye düşüyor seri kalkıslar yapamıyorum bılgısı olanlar varmı bu konuda ? :nazar:

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Tekerleklerin patinaja düştüğüne eminmisiniz? Devir yükselip hız artmıyorsa debriyajınız son günlerini yaşıyor demektir..

Yorum bağlantısı
Mahmut Türkmen
2. veya 3. Vteslerde normal gazlamada gıderken gaza abandığımda araç fırlayacağına pati atmaya baslıyor , gaza abandıgımda araç aynı hızda ilerlerken devir saati yükselip motor bagırmaya baslıyor . 1.viteste kullanamıyorum zaten gaza biraz fazla bastıgım anda patiye düşüyor seri kalkıslar yapamıyorum bılgısı olanlar varmı bu konuda ? :nazar:

lastiklerin sertleşip yenilenme zamanı gelmiş olabilir mi?

Yorum bağlantısı
Turkay Enez
(düzenlendi)

1. Lastiklerin çok sertleşmiş,

2. Ön amortisörlerden biri patlamış olabilir.

3. El freni sıkıyor olabilir...

tarihinde Turkay Enez tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Dizel mi benzinli mi araç ? Dizelse patinaj zor, balata bitmiş olabilir...Benzinli ise lastikler bitmiştir... :nazar:

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Aracım dizel . Lastiklerim asvalt lastiği ve 7 aylık honkong marka. Patiye düştüğünden eminim ilk önce bu durumdan pek rahatsız değildim motorum güçlü dşüncesiyle avutmaya calıstım kendımı ama ışıklarda seri kalkamamam beni üzmeye başladı .

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

patnaja düşüyorsa yola tutunamıyor. ani frenajda tepkisi ne oluyor aracın. 109 luk dizelle sürüş esnasında 2. vitesle patiaja düşen görmüşlüğüm var :nazar:

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Aracım 150 bine yaklaşmakta. Şmöyle diyim 2 vteste 1500 devir de giderken gazı köklememle birlikte araç 2000 deviri aşınca sürekli patiye kaçıyor gercekten cok ilginç bı olay 3 vitesde de aşırı degıl ama aynı sorun var :nazar:

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

düz gideken oluyor değil mi bu durum yani dönüşlerde vs değil.

Yorum bağlantısı
Turkay Enez

Amortisörler kaç binde değişti?...

150 bine kadar değişmediyse, başka biyere bakmadan amortisörleri değiştir. Araç yere tutunsun...

Aracım 150 bine yaklaşmakta. Şmöyle diyim 2 vteste 1500 devir de giderken gazı köklememle birlikte araç 2000 deviri aşınca sürekli patiye kaçıyor gercekten cok ilginç bı olay 3 vitesde de aşırı degıl ama aynı sorun var :flowers:
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

amortisörlerin ömrü sonlanmış. ön takım basket topu kıvamında davranıyor, yani lastikler yerden kesiliyor.

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Arkadaşlar sanırım amortisörlerde bi sıkıntı yok aracın zıpladıgı flan da yok sadece tekerler boşa donüyor .

Ayrıca lastiklerim dişli . Bgun 2010 model era 15 CRDİ Bindim . Arkdaşim 1. vteste debriyajdan ayagını kaldırdıkdan itibaren gazı köklediğinde focus daki patinaj olayının aksine araba fışkırdı gıdıcek yer aradı tekerlerde patinaj söz kanusu bıle degıldı :flowers:

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Sinan bey, aracınız 200-300 beygirlik bir motora sahip değil bizim bildiğimiz Trend model dizel Focus II ise söylediklerimizden başka sebep yok...Ya lastikleriniz sorunlu ki yeni diyorsunuz veya süspansiyon sistemi sıkıntılı...Sizin araç kullanma tarzınızı bilemiyorum ama kasıtlı yapmıyorsanız Ferrari değil ya bu patinaj yapmadan kalkmasın... :flowers: Ben dizel arabaya patinaj çektiremiyorum desem yalan olmaz yani...

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Ben lastiklerden kaynaklandıgını sanıyorum ama babam illede tuttumus motor güçlü motor güçlü :flowers: Yorumlarınız için teşekkür ederim. Bu arada ford clup ailesine yeni katıldım inş bende başka arkdaslarıma yardımcı olabilirim :D

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Servet bey sizin düşündüğünüzü bende düşündüm ve lastik havalarını baya indirdim biraz faydası olmustu :) Ama babam tekrar gitmiş hava basmış :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Benzinli bir 1.6 3. viteste jant üstünde zor patinaj yapar..

Bence balata kaçırıyor

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan
Benzinli bir 1.6 3. viteste jant üstünde zor patinaj yapar..

Bence balata kaçırıyor

Araç dizelmiş abi..

Yorum bağlantısı
Berk Karatan

lastik boyutları orjinal mi? eger tabanı büyüttüysenizde yapabilir...

ya amortisör

yada balata

3 ünden biri...

Yorum bağlantısı
Sinan Baysal

Mehmet abi balata kaçırsa lastik patiye düşmez diye biliyorum. Lastiğin pati çektiğini hissedebiliyorum

Lastik boyutları : !6*205*55 . Üzerinde orj c-max jantı var.

Ersan abi araçda chip uygulaması mevcut degıl.

Yorum bağlantısı
Serkan Dönmez
(düzenlendi)

sinan bey bişey diymmi gelin takas edelim şu arabaları ben patinaj a hasret siz bıkmıssınız gelin değişelim .

abi bir focus 3 . vites te pati ye o devire çıkabiliyo sa o arabayı satma abi video sunu çek internette yayınla tıklama rekoru kırar.

ford yanlıslıkla 300 beygir mi koymuş o arabaya

tarihinde Serkan D tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...