Tansu Kalafatoğlu 2 saat önce Paylaş 2 saat önce benim lastiklerim ya continental ya da michelin oluyor genelde. Ama güvenemiyorum. Çünkü yollar çok tozlu. Bazen ani fren yapıyorum. Kızaklamaması gereken yerde kızaklıyor. Abs devreye giriyor. Bunu virajda yaşasam kötü şeyler olabilir. Bu kısım atlanıyor ama gerçekten aşırı etkisi olduğunu düşünüyorum. Artık uzun yolda 100’ü geçmiyorum bu yüzden. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 saat önce Paylaş 2 saat önce Qashaide continental var. Her şeyinden memnunum. Opelde michelin var. Virajda tutuş iyi, fren çok kötü. bunu anlamıyorum. Yorum bağlantısı
İlkay Başaran 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Güzel ve temiz bir asfaltta 1.viteste tamgaz verince sarmaya başlıyorsa lastiği değiştirme zamanı geldiğini anlıyorum. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Takip mesafesi şart. Adam tofaşla yakın takip yapıyor gazdan çeksek çarpacak, kasko yok, fren yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts