İçeriğe Yönlendir

Ders Çıkarılması Gereken Bir Kaza


Furkan Avcı

Recommended Posts

Tansu Kalafatoğlu


benim lastiklerim ya continental ya da michelin oluyor genelde. Ama güvenemiyorum. Çünkü yollar çok tozlu. Bazen ani fren yapıyorum. Kızaklamaması gereken yerde kızaklıyor. Abs devreye giriyor. Bunu virajda yaşasam kötü şeyler olabilir. 
 

Bu kısım atlanıyor ama gerçekten aşırı etkisi olduğunu düşünüyorum. Artık uzun yolda 100’ü geçmiyorum bu yüzden. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Qashaide continental var. Her şeyinden memnunum. 

Opelde michelin var. Virajda tutuş iyi, fren çok kötü. bunu  anlamıyorum. 

 

Yorum bağlantısı
İlkay Başaran

Güzel ve temiz bir asfaltta 1.viteste tamgaz verince sarmaya başlıyorsa lastiği değiştirme zamanı geldiğini anlıyorum.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Takip mesafesi şart. Adam tofaşla yakın takip yapıyor gazdan çeksek çarpacak, kasko yok, fren yok.

Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan
İlkay Başaran yazdı:

1.viteste tamgaz verince sarmaya başlıyorsa

Benim lastik hiç bir şekilde sarmıyor(avm otoparkı değilse) ama lastiklerin kötülüğünden değil şanzımanın gücü törpülemesinden :D 

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...