İçeriğe Yönlendir

Partner Premium Zenith Pack 'e Dair G&#246rüşleriniz


Halis Parlak

Recommended Posts

Oğuz Altınada
Önce Grand Voyager'e bin sonra konuş derim. Yada 75 model Alman Transit'e bin. Makasmı yaymı anlaman imkansız :good1:

Yük taşımaya endeksli tüm araçların makasları sert olmak durumunda. Ancak bineklerde iş değişiyor.

Ayrıca makaslı Transporter henüz icat edilmedi . Yaylı olmasın sakın :rolleyes:

Servet abi gunumuzden ornekler ver :lol2:

Ona bakarsan benim buyukbabamin 64 model sw taunus'u da makasli idi mubarek ucan haliydi sanki

Bu arada transporter makasli caravella yayli diye biliyorum ama?

Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
Kusura bakmayın da konfor bakımından hiçbir makaslı süspansiyon sistemi, helezon yaylı süspansiyon sistemi ile baş edemez...

Makas sadece yüklüyken konforunu gösterir onun dışında at arabası ile aynıdır..

Ben nice insanlar gördüm Mitsubishi pickup, Transporter, Transit alıpta arkasında kum çuvalı ile dolaşanları..

Evelki hafta bir konu açmıştım Caddy mi alsam yoksa doblo mu diye , benzer tepkiler gelmişti . Gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum . Bence arabayı iki yılda bir muayeneye sokmakla yılda bir sokmak arasında hiçbir fark yok . Fazladan yüzküsür lira verilebilinir . İkincisi şu ülkede sıklıkla ( ben dahil ) hangimiz her daim hız kurallarına uyuyoruz . Elbette sınırları aştığımız zamanlar oluyor . Eğer sayahat ettiğiniz güzergahtaki radarların yerlerini biliyorsanız zaten bir sıkıntı yok bu anlamda da . Birde bu makas olayı ( Başlarda benide korkutuyordu ) hiçde öyle korkulduğu gibi bir problem yaratmıyor . Kayınbiraderimin 2011 Cadd'si bozuk , kasisli ve engebeli zeminlerde benim 2004 Focusumdan şaşırtıcı derecede çok daha konforlu ve sessiz ilerliyor . Bunu hem direksiyonda hemde arkada oturarak özellikle denedim . Performans zaten hemen hemen 109'luk Tdci'ye yakın desem mübala etmiş olmam , inanın bana . Ancak şu bir gerçek , ticarilerin aerodinamik yapıları binek araçlardan çok farklı olduğu için viraj performansları kıyaslanamaz .

Eee artık okadar kusur kadı kızında da olur değilmi ? :rolleyes::good1: :lol2:

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Uğur arkada eşşek kadar takım sandığı varda o yüzden süspansiyonu iyi :)

Eylül bakımında görüşürüz inşallah.

Onunda etkisi olabilir.

Gerci beni genelde rahatsız etmiyor arkada makas oluşu cünkü bozuk yollarda mümkün oldugunca yavaş gidip araçın fazla zorlanmaması sağlarım. Biraz hızlı gidince özellikle arkada oturanları baya sarsıyor ama ben hiç arkada oturmadıgım için sorun yok :)

Evelki hafta bir konu açmıştım Caddy mi alsam yoksa doblo mu diye , benzer tepkiler gelmişti . Gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum . Bence arabayı iki yılda bir muayeneye sokmakla yılda bir sokmak arasında hiçbir fark yok . Fazladan yüzküsür lira verilebilinir . İkincisi şu ülkede sıklıkla ( ben dahil ) hangimiz her daim hız kurallarına uyuyoruz . Elbette sınırları aştığımız zamanlar oluyor . Eğer sayahat ettiğiniz güzergahtaki radarların yerlerini biliyorsanız zaten bir sıkıntı yok bu anlamda da . Birde bu makas olayı ( Başlarda benide korkutuyordu ) hiçde öyle korkulduğu gibi bir problem yaratmıyor . Kayınbiraderimin 2011 Cadd'si bozuk , kasisli ve engebeli zeminlerde benim 2004 Focusumdan şaşırtıcı derecede çok daha konforlu ve sessiz ilerliyor . Bunu hem direksiyonda hemde arkada oturarak özellikle denedim . Performans zaten hemen hemen 109'luk Tdci'ye yakın desem mübala etmiş olmam , inanın bana . Ancak şu bir gerçek , ticarilerin aerodinamik yapıları binek araçlardan çok farklı olduğu için viraj performansları kıyaslanamaz .

Eee artık okadar kusur kadı kızında da olur değilmi ? :hahahoho::D:)

Heryıl muayne olmasının iyi yanlarıda var özelliklede araçlarına bakmayanlar adına araçtakı eksikleri görmelerini sağlıyor. Benim muayne işlemim toplam 45 dk falan sürüyor. Ücreti ödeyip aracın konturolden geçmesi. Her seferindede aynı şeyleri hafif kusur yazıyorlar :)

Hız sınırı çok can sıkıcı çünkü en dandik ve yaşam güvenligi olmayan binek araç 110 km ile gitti yolda sizin 85 km ile gitmeniz gerekiyor(radar farkı hariç).

Birde 100-110 km ile ceza yedinmi binek araç olsaydı bu cezayı vermiycektim düşüncesi insana arabayı bile satmayı düşündürebiliyor.(ceza yiyip sırf bu nedenle satan arkadaşlarım var)

Bu sınıfta sadece konfor konusunda öne çıkan yeni doblo, bagımsız süspansiyon sayesinde. Onun dışındakilerde çokbüyük bi fark yok...

Viraj performansı birçok binek araçtan üstün, aracın sınırlarını bilip haddinden fazla zorlamadıktan sonra sorun çıkartmıyor. + Birçok modelde ESP var artık ve beklenmedik bi durum olunca kaza yapmayı önlüyor. 1 ay önce 130 km ile giderken dengesiz biri sağ arka çamurluktan arkadaşa çarptı esp sayesinde araç kendini topladı ve takla atmadan gevenli şekilde durdu. esp olmasaydı takla atma riski yüksekti.

Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
Viraj performansı birçok binek araçtan üstün, aracın sınırlarını bilip haddinden fazla zorlamadıktan sonra sorun çıkartmıyor

Sıradan arabalarla kıyaslarsak evet dediğiniz doğru , viraj performansları güzel . Ancak ben kıyaslamayı uzun yıllardır bir Focus kullanıcısı olarak yapmıştım , bu kıyaslamada ticariler sınıfta kalıyor benim gözümde . ( Focus ile belli bir süratte girdiğim viraja doğal olarak aynı şartlar altında ticari ile giremiyorum ) ... Basit bir test... :D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Sıradan arabalarla kıyaslarsak evet dediğiniz doğru , viraj performansları güzel . Ancak ben kıyaslamayı uzun yıllardır bir Focus kullanıcısı olarak yapmıştım , bu kıyaslamada ticariler sınıfta kalıyor benim gözümde . ( Focus ile belli bir süratte girdiğim viraja doğal olarak aynı şartlar altında ticari ile giremiyorum ) ... Basit bir test... :D

Fırat, Focus 2 ile aynı anda viraja dalıyorum benim naylonla hatta virajı dıştan almama rağmen ;)

Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
Fırat, Focus 2 ile aynı anda virafa dalıyorum benim naylonla hatta virajı dıştan almama rağmen :)

Sen benim viraja girdiğim süratle bırak naylonu Focus ile bile giremezsin abicim ;):D:D . Şaka bir yana işin gerçeği Focus'un viraj performansı ile herhangi bir ticari aracın viraj performansını kıyaslamak bir kere aerodinamik açıdan saçma ve anlamsız olur .

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
(düzenlendi)

Servet abinin kangoda ESP var ender rastlanan bir donanım kangoda :rolleyes: ESP olmasa 100 km'nin üstünde viraja girmeye korkardı kesin :unsure:

Focus kullanma şansım olmadı ama esp'siz focus ile ESP'li caddy veya connect onun kadar yoltuşuna sahip diye düşünüyorum(lastik ölçüleride önemli).

Servet abi geçen gün gece Of'tan Çayeli'ne rüzgar olmasına ragmen 140'ın altına inmeden geldim ve yolda hiç sorun çıkartmadı yol tutuşunu o yolu iyi bilen biri olan sen kıyasla artık.

Üzerindeki aksesuarlarla birlikte yarım depo cıvarında mazot vardı 1618 kilo geldi benim araç.

tarihinde Adnan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Halis Parlak
Fiesta'nın müşterisi hazır zaten. :rofl: ( ben )

Bu tür araçlar kullanım rahatlığı bakımından bir çok aracın önünde. Sıkıntısı kamyonet gözükmesi , ama o kadar da sıkıntı değil bence.

Arkadaşlar Adapazarı'ndan selamlar

Müşteri sorunumuz yok ama tanıdığa gitmesini ben de senden çok isterim Rıfatçığım.

motoru ford motoru değil. fordun motoru bundan :) yani forddaki motorun sahibi de pejo-citroen :blush:

Ben tam tersi biliyordum. :)

Dacia logan 7 kişilik iş görür.

Babam bir ara da bu modele takılmıştı Servet Abiciğim.Bana cenaze arabası gibi geliyor. :)

Bir şekilde bu araçları hususi yapma durumu yok mudur arkadaşlar?Bazıları hususi olabiliyor diye duydum.Nasıl oluyor bu?

Ayrıca caddy daha iyi olacaktır ama 46-49 lira arası değişiyor.

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Ben olsam o kadar para verip ticari almam. Hem kullanması dertli hem prosedürleri var. Onun yerine yüksek araç arzusu varsa Dacia Duster alırım. 40 bine 85 dci ful olması lazım. Fazlası ile iş görür.

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Bir şekilde bu araçları hususi yapma durumu yok mudur arkadaşlar?Bazıları hususi olabiliyor diye duydum.Nasıl oluyor bu?

Ayrıca caddy daha iyi olacaktır ama 46-49 lira arası değişiyor.

Olmaz olurmu var tabi ama o zaman ÖTV ve KDV'si binek araça göre alınıyor. Buda ortalama 7000bin tl cıvarında fazla bi para ödemek demek oluyor :) 2. Elde satarkende istedigin rakamda alıcıbulmak zor oldugu için baya bi zarar etmek zorunda kalıyorsun...

Caddy'ler ilk çıktıgında fiyatları çok güzeldi ama şuanda baya bi uçtular...

Yorum bağlantısı
Fatih Kasa
(düzenlendi)

Nisan 2011 den itibaren 2010 model Citroen Berlingo kullanıcısı olarak araçtan gayet memnunum . Hız sınırı, vize, yüksek sigorta harici bence sorun yok. 1.6 lt 90 hp ile gayet sorunsuz bir gidişi ve ortalama 6 lt yakıt tüketimi ile sahibini memnun ediyor. Benim aracımda abs, iki hava yastığı , cruise control , ışık yağmur sensörü, klima donanımına sahip bu donanımda makul seviyede. Aracın sarsma durumuna gelince süspansiyon biraz sert gibi onun harici bi sorun hissetmedim, birde rampalarda patinaj eğilimi gösteriyor . (İzmir Cengizhan daki rampalar 30-40 derece eğimler belki daha fazla :D)

peugeot ise donanımı biraz daha detaylı digital klima üç parça tek tek sökülen arka koltuk, sarjlı el feneri vb. fiyat olarak peugeot ve citroeni karşılaştırın derim..

tarihinde Fatih Kasa tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)
Olmaz olurmu var tabi ama o zaman ÖTV ve KDV'si binek araça göre alınıyor. Buda ortalama 7000bin tl cıvarında fazla bi para ödemek demek oluyor :) 2. Elde satarkende istedigin rakamda alıcıbulmak zor oldugu için baya bi zarar etmek zorunda kalıyorsun...

Caddy'ler ilk çıktıgında fiyatları çok güzeldi ama şuanda baya bi uçtular...

Hususiye çevirme işlemi konusunda emin misiniz Uğur Bey? Bildiğim kadarı ile bu tip araçların hususiye çevrilme işlemleri 2003 yılları civarında kaldırıldı. Fabrikasyon olarak hususi çıkması gerekiyor. O da şu an Doblo'larda ve mcv 7 kişiliklerde var. Ancak hususi olduğu için Ötv'si yükseliyor. Yine de bu tip araçları estetik olarak beğenenler için Doblo bir imkan sunmuş oluyor böylece.

Evelki hafta bir konu açmıştım Caddy mi alsam yoksa doblo mu diye , benzer tepkiler gelmişti . Gerçekten anlamakta zorluk çekiyorum . Bence arabayı iki yılda bir muayeneye sokmakla yılda bir sokmak arasında hiçbir fark yok . Fazladan yüzküsür lira verilebilinir . İkincisi şu ülkede sıklıkla ( ben dahil ) hangimiz her daim hız kurallarına uyuyoruz . Elbette sınırları aştığımız zamanlar oluyor . Eğer sayahat ettiğiniz güzergahtaki radarların yerlerini biliyorsanız zaten bir sıkıntı yok bu anlamda da . Birde bu makas olayı ( Başlarda benide korkutuyordu ) hiçde öyle korkulduğu gibi bir problem yaratmıyor . Kayınbiraderimin 2011 Cadd'si bozuk , kasisli ve engebeli zeminlerde benim 2004 Focusumdan şaşırtıcı derecede çok daha konforlu ve sessiz ilerliyor . Bunu hem direksiyonda hemde arkada oturarak özellikle denedim . Performans zaten hemen hemen 109'luk Tdci'ye yakın desem mübala etmiş olmam , inanın bana .

Tercih tabi ki sizin Fırat Bey. Eğer sizin için bu kısıtlamalar sorun teşkil etmiyorsa ve kullandığınız aracı konforlu bulduysanız bu araçlar size hitap ediyor demektir. Yol tutuş konusunda ise bu araçların ciddi bir sıkıntısı yok. Şirket aracı olarak gençlerin elinde kullanılan bu araçların çoğu virajlara tahmin edemeyeceğimiz süratlerle giriyorlar. Yollarda da öyle basit virajda takla atanını görmedim. 2006 fiesta ile Ankara-İstanbul otoyolunda girmeye korktuğum viraja önümdeki Connectin girdiğine şahit olmuştum ve benim aracım limitte virajı alırken, connectin benden daha rahat viraja girdiği, yola basışından belliydi. Kaldı ki, ESP gibi bir donanımla, teknolojik destek alarak daha güvenli oldular.

Ben büyükşehirde yaşadığım için bu aracı tercih etmem. BAzı zamanlar şehir merkezinde çevirmeler çoğalır ve bu tip araçlar hep tehlikededir. Eşlerini işe bırakırken ceza yiyen çok oldu. Hatta iki hafta da 3 ceza yiyen bile oldu ki, aracı sattılar zaten. Bu şekilde sürekli endişe ile araç kullanmak istemem şahsen.

Bu sınıfta en çok merak ettiğim araç 2.0MultiJet Doblo. Donamım ve performans göz dolduruyor. Bağımsız süspansiyon sistemi ve hususi olarak satılması da binek araçlardan farksız kılıyor. Ancak bu fiyatlarda bir araç almayı düşünsem yine de tercih konusunda ilk sıralarda olmazdı.

Saygılarımla.

tarihinde Evren ?skent tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fırat Şenol
Ben büyükşehirde yaşadığım için bu aracı tercih etmem. BAzı zamanlar şehir merkezinde çevirmeler çoğalır ve bu tip araçlar hep tehlikededir. Eşlerini işe bırakırken ceza yiyen çok oldu. Hatta iki hafta da 3 ceza yiyen bile oldu ki, aracı sattılar zaten. Bu şekilde sürekli endişe ile araç kullanmak istemem şahsen.

Bu sınıfta en çok merak ettiğim araç 2.0MultiJet Doblo. Donamım ve performans göz dolduruyor. Bağımsız süspansiyon sistemi ve hususi olarak satılması da binek araçlardan farksız kılıyor. Ancak bu fiyatlarda bir araç almayı düşünsem yine de tercih konusunda ilk sıralarda olmazdı.

Saygılarımla.

Evet Evren bey dediğinize bu noktada katılıyorum . Eğer bende büyük şehirde ikamet ediyor olsaydım ve sizin belirtmiş olduğunuz olaylara şahit olsaydım muhtemelen fikrimi değiştirirdim . Ancak Çanakkale'de bu tip olaylaar yaşanmıyor yaşanmazda zaten . Bu anlamda hiç bir sıkıntı yok . Bu arada Doblo 2.0 'lerin otomatik vites seçeneği olsa zaten başka bir tercihi aklımdan geçirmezdim herhalde . Otomatik vites artık benim için olmazsa olmaz bir donanım durumunda . Taviz vermem söz konusu değil... :rofl:

Yorum bağlantısı
Emin Önal

Halis hocam hala içinde sönmeyen bir PUG aşkı olduğunu biliyorum :D

Ancak hali hazırda Connect kullanıcısı olarak, işim gereği bu araca ihtiyacım olmasa,ailem için,memlekete gidip gelmek için,piknik için veya herne sebeple ticari bir araç almam.Aynı paraya aynı güvenliğe sahip hatta fazlası olan birsürü binek araç var arkadaşlarında tavsiye ettikleri gibi.

İster konfor deyin,ister ekonomi,ister muayene nedeniyle herşeyi göz önünde bulundururak söylüyorum,ama aracı babanız için düşündüğünüz için ikilemde kaldım, babanız hepsine razıysa bize hayırlı olsun demek düşer :)

Yorum bağlantısı
Uğur Kamil
Hususiye çevirme işlemi konusunda emin misiniz Uğur Bey? Bildiğim kadarı ile bu tip araçların hususiye çevrilme işlemleri 2003 yılları civarında kaldırıldı. Fabrikasyon olarak hususi çıkması gerekiyor. O da şu an Doblo'larda ve mcv 7 kişiliklerde var. Ancak hususi olduğu için Ötv'si yükseliyor. Yine de bu tip araçları estetik olarak beğenenler için Doblo bir imkan sunmuş oluyor böylece.

Benim bildigim kadarıyla yapılıyor(yaptıranlar var) bayiler pek yanaşmıyor bu işe ama uğraşmak istemedikleri için.

Piyasada encok kango ve doblo var. Motorları küçük oldugu için hususiye çevrilince çok yüksek rakamlarçıkmıyor. 1.6 ve üstündekileri hususi yaptınmı çok yüksek rakamlar ortaya çıkıyor.

Hususi olarak gördügüm ticari araçlar, ençok doblo ve kango var(enbasit örnekleri taksiler) onların dışında fiorino, caddy(modeli aklımda değil) ve 2009 özel yapım connect var(sahibi sadece bogaz köprüsünden sorunsuz geçebilmek için hususi yaptırmış)

Yorum bağlantısı
Emin Önal

Köprüyü çok kullanmamakla beraber,geçmem gereken zamanlarda hep 1.köprüyü ve en sağdaki kgs gişesini kullanmışımdır.

Çok mu şanslıyım :crazy:

Yorum bağlantısı
Murat Şen

bu aracı alın tavsiye ederim.. donanımı cok dolu ve cok güzel tipi var bence :)

motoru zaten hdi motor. üzmez :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...