Engin Koç 26 Temmuz 2011 Paylaş 26 Temmuz 2011 2011 model 1.25trend fiesta ya turbo takılır mı?eğer takılabirse, artısı eksisi ne olur?Turbo ların dizel araçlar için olduğunu biliyorum ama teknoleji bu belki ... Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Turbo , dizeller için diye bir şey yok. Benzinli , dizel , lpg'li her araca turbo takılabilir. Ancak düşündüğünüzden çok daha meşaggatli bir iştir. Bir kaç sene sonra muhtemelen ecoboost motor Fiesta için de gelecektir , o zaman aracı değiştirmek daha mantıklı olur. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Atmosferik motoru en uygun cadde tipi exantrik ile güçlendirirsiniz.Ekonomik yakıtı unutmak kaydı ile... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Servet hocam, bu arada fortif nedir ? Forklift Metro praktiker'de filan müşterilerin aralarında gezinenler. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Bu işi zevk için yapıcam parası önemli değil uğraşmak hoşuma gider yapmak istiyorum derseniz bir şekilde yapılabilir. Ama bir beklentiniz varsa üst motor seçeneklerini almanız daha mantıklı. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Heeee, anladim . Muhlis ortalık yerde forklift deme cahil sanırlar. Fortif veya portif diyeceksin Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Muhlis ortalık yerde forklift deme cahil sanırlar. Fortif veya portif diyeceksin Fordlif dese de olur abi staj yaptığım yerde öyle diyolardı Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 Bi şeytana çok isim takıyorlar bi fortife Yorum bağlantısı
İlker Kadılar 27 Temmuz 2011 Paylaş 27 Temmuz 2011 volkswagen 1.2 yeni jetta turbo beslemeli benzinli motordan 120 beygir civarı güç alıyor. bahsedilen fiestayla aynı motor hacminde.sizin motor güç değişiminde yakıt haliyle artacakdır ama güç almak yapılan doğru değişimlerle ve maliyetlerle alakalı o yüzden kolay gelsin diyorum.. sedece motoru güçlendirmeklede bitmiyor o aracı durdurabilecek firen gücüde lazım. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 Keyif için yapılacaksa , 2.0 atmosferik dizel fiestalar vardı , bir tane ondan almak lazım. Yorum bağlantısı
Ali Elöver 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 Bu kadar uğraşmaya üstüne düşünmeye ne gerek var ? Yok parçalar, yok tamirciler, yapılsa bile en kötü 15 günde bir sıkıntı çıkması sonucu sanayi ziyaretleri. Artan güç sonrası frenlerim, jantların, süspansiyonun modifiye edilmesi zorunluluğu. ESP, ASR, EDL olmamaso sonucu ani torkla gelecek sürüş emniyetsizliği de cabası. Yıpranan sinirler ve yapılan bir sürü masraf, 2 elde satarken motoru baya kurcalanmış arabayı satama ve yüksek zarar etme derdi. Hadi zevkime harcarım dense de zarar büyük olur akıllıca bir ticaret olmaz. Bunun yerine fabrikadan turbo motorlu olarak çıkmış, ona göre piston segman kol vs vs ile sağlam üretilmiş, intercooler'lı esp-asr'li hatta garantili bir araç almak çok çok daha mantıklı. Hem kullanırken hemde satarken sıkıntı yapmaz, bir dolu da keyif verir. Uygun bütçeye ne güzel seçenek GP T-JET ailesi, ister 5 kapı aile kullanımına gelir, ister tek kapı spor genç işi. Hem çok dolu, hem sağlam hemde oldukça hızlı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...1127644/detay/# http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...47395178/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...53859187/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...53723590/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...1090313/detay/# Yorum bağlantısı
Olgu Temurtürkan 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 güç elde etmek için düşünüyorsanız astarı yüzünden pahalıya gelir, ama zevk için ise, zevkten çok çile getirir, neredeyse bütün parçaları elektronik olan araçlarda sonrayan yapılan uygulamarda uyum sorunu yaşanmakta. zevk için uğraşamak istiyorsanız daha çok mekanik aksama sahip araç almak daha iyi olabilir... Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 (düzenlendi) Bu kadar uğraşmaya üstüne düşünmeye ne gerek var ? Yok parçalar, yok tamirciler, yapılsa bile en kötü 15 günde bir sıkıntı çıkması sonucu sanayi ziyaretleri. Artan güç sonrası frenlerim, jantların, süspansiyonun modifiye edilmesi zorunluluğu. ESP, ASR, EDL olmamaso sonucu ani torkla gelecek sürüş emniyetsizliği de cabası. Yıpranan sinirler ve yapılan bir sürü masraf, 2 elde satarken motoru baya kurcalanmış arabayı satama ve yüksek zarar etme derdi. Hadi zevkime harcarım dense de zarar büyük olur akıllıca bir ticaret olmaz. Bunun yerine fabrikadan turbo motorlu olarak çıkmış, ona göre piston segman kol vs vs ile sağlam üretilmiş, intercooler'lı esp-asr'li hatta garantili bir araç almak çok çok daha mantıklı. Hem kullanırken hemde satarken sıkıntı yapmaz, bir dolu da keyif verir. Uygun bütçeye ne güzel seçenek GP T-JET ailesi, ister 5 kapı aile kullanımına gelir, ister tek kapı spor genç işi. Hem çok dolu, hem sağlam hemde oldukça hızlı http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...1127644/detay/# http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...47395178/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...53859187/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...53723590/detay/ http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otom...1090313/detay/# 1. iyi gibi duruyor çok da yağuşuklu maşallah plakasını da sevdim Şaka maka seviyorum aslında 28 Temmuz 2011 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Elöver 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 GP iyidir, iyi. Bu paraya bu donanım, bu performans ve bu yaşta başka araba yok. Hemde tek kapısı yakışıklı. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 28 Temmuz 2011 Paylaş 28 Temmuz 2011 GP iyidir, iyi. Bu paraya bu donanım, bu performans ve bu yaşta başka araba yok. Hemde tek kapısı yakışıklı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts