Gökhan Yıldırım-2 6 Eylül 2011 Paylaş 6 Eylül 2011 arkadaşlar ofsetli jantların arabaya olumsuz bir yanı varmı? mesela direksiyonda ağırlaşma, yolu daha fazla hissetme, yol tutuş ve performansta olumsuzluk, araç içi seste artma, alt takımda çabuk yıpranma gibi... Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 6 Eylül 2011 Paylaş 6 Eylül 2011 Normalden daha dışarıda duran tekerlek orjinal halinde olmasa bile araç yere yaklaştırıldığı zaman sürtme yapabilir. Ayrıca aracın aerodinamiğinde olumsuz etkilere yol açabilir.. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 1 Ekim 2011 Paylaş 1 Ekim 2011 (düzenlendi) arkadaşlar ofsetli jantların arabaya olumsuz bir yanı varmı?mesela direksiyonda ağırlaşma, yolu daha fazla hissetme, yol tutuş ve performansta olumsuzluk, araç içi seste artma, alt takımda çabuk yıpranma gibi... Ofsetli jant derken;lastik ebatları tavsiye edilen boyutlarda ise,direksiyonda ağırlaşma yapmaz,yolu fazla hissetme omaz,ses artmaz,alt takım çabuk yıpranmaz,performansta değişim olmaz fakat iz açıklığı değişeceği için teorik olarak virajlarda yol tutuşunuz artar fakat pratikde iz genişliği artan aracınızın amortisör sistemi ve alt takımlar buna uygun yapılmadığı için aracınız düz yolda gezme eğilimine girebilir,sağa sola çekme yapabilir. 1 Ekim 2011 tarihinde Tansel Yavuz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tar?m 1 Ekim 2011 Paylaş 1 Ekim 2011 Birşeycik olmuyor. Benimkinin orjinalinde 245 olan tabanı 295 ile kullanıyorum. Hem offsetli jant hem de 1 inç flanş var Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 1 Ekim 2011 Paylaş 1 Ekim 2011 Çalışma bölgesi dar olan tekerleklerde sorun yaşanabilir. Lastiğin tabanının yere basma açısını birkaç derece değiştirebiliran, buda lastiğin tabanına gelen kuvveti biraz daha içe kaydırır ve lastik içten daha çok aşınır. Bu tabi çok düşük bir miktar. Belki 20bin km'de göz ile anlaşılmayabilir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts