Salih Karaağaç 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 (düzenlendi) Merhaba forumdan ve internetten aradım ama benim başıma gelen olayın aynısını bulamadım o yüzden sizlere sormak istedim. yaklaşık 2 ay kadardır aracımın devrini 2500 civarı ve üstüne çıkardığım zaman ön havalandırma (sadece orta ) kısmından rahatsız edici ince bi rüzgar sesi geliyor ama içeri rüzgar girmiyor o devirler arası gittiğimde ses kesilmiyor ta ki devir düşene kadar araç dururken ses gelmiyor sadece hareket halinde geliyor; acaba nedendir? saygılarımla; 7 Eylül 2011 tarihinde Salih Karaa?a tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Merhaba forumdan ve internetten aradım ama benim başıma gelen olayın aynısını bulamadım o yüzden sizlere sormak istedim. yaklaşık 2 ay kadardır aracımın devrini 2500 civarı ve üstüne çıkardığım zaman ön havalandırma (sadece orta ) kısmından rahatsız edici ince bi rüzgar sesi geliyor ama içeri rüzgar girmiyor o devirler arası gittiğimde ses kesilmiyor ta ki devir düşene kadar acaba nedendir? saygılarımla; turbonuza baktırın çekişte düşme var mı ? 1 Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Turbo hortumları ve turboyu kontrol ettirin.. Yorum bağlantısı
Salih Karaağaç 7 Eylül 2011 Yazar Paylaş 7 Eylül 2011 turbonuza baktırın çekişte düşme var mı ? çekişte düşme yok Turbo hortumları ve turboyu kontrol ettirin.. ses kaputtan hiç gelmiyor genede baktırcam ancak ben yazmayı unuttum sanırım araç durunca ses yok sadece haraket halinde 20 -120 fark etmiyor Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 Belli bir devirden sonra turbonun basıncı arttığı için turbo ve parçaları dedim ama ; yinede kontrol şart Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 7 Eylül 2011 Paylaş 7 Eylül 2011 çekişte düşme yokses kaputtan hiç gelmiyor genede baktırcam ancak ben yazmayı unuttum sanırım araç durunca ses yok sadece haraket halinde 20 -120 fark etmiyor Turbo pervanesi yapıyor diye biliyorum aynı sorun bende de var çekişte sorun yok maşallah ama ıslık sesi veriyor pervaneden kaynaklanıyor öyle önemli bir sorun değil ama çoğu turbo dizel aracı olan tanıdıkta var o ses dikkat ederseniz sizde anlarsınız Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 Selam, sitede gezerken denk geldim de sonuçla ilgili bir cevap göremeyince yazmak istedim, diğer bir sayfada yazdım Oğuz Bey arkadaşımızda da aynı problem vardı ve ben cevapladıktan sonra arızayı tesbit etmiş ve gidermişler. Aynı ses bende de oldu banada turbo dediler ama alakası yok. Size şöyle tarif edeyim kaputu açıp motoru karşınıza aldığınız zaman sol tarafınızda üst tarafa doğru kare şeklinde körüklü bir hortum var o hortum ek yerinden çatlama yapmış değiştirdik problem kalmadı.Tavsiye ederim ucuz bir malzeme. Bu şekilde binmeye devam ederseniz turboya zarar vereceğinizi ve yakıt miktarının artacağını bilmenizi isterim, İnşallah sizin arızada aynı yerdendir ve kolayca giderilir. Kolay gelsin...... Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Şubat 2012 Paylaş 13 Şubat 2012 Selam, sitede gezerken denk geldim de sonuçla ilgili bir cevap göremeyince yazmak istedim, diğer bir sayfada yazdım Oğuz Bey arkadaşımızda da aynı problem vardı ve ben cevapladıktan sonra arızayı tesbit etmiş ve gidermişler. Aynı ses bende de oldu banada turbo dediler ama alakası yok. Size şöyle tarif edeyim kaputu açıp motoru karşınıza aldığınız zaman sol tarafınızda üst tarafa doğru kare şeklinde körüklü bir hortum var o hortum ek yerinden çatlama yapmış değiştirdik problem kalmadı.Tavsiye ederim ucuz bir malzeme. Bu şekilde binmeye devam ederseniz turboya zarar vereceğinizi ve yakıt miktarının artacağını bilmenizi isterim, İnşallah sizin arızada aynı yerdendir ve kolayca giderilir. Kolay gelsin...... Aynen bu şekilde orjinali 120TL BSG 40 TL Yorum bağlantısı
Murat Çeviren 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 Benim de başıma gelmişti. Ani gaz verince oluyordu. Arızayı aradım ve üst ön taraflarda bulunan turbo hortumunun çatlak olduğunu gördüm. 120 tl civarında olduğunu öğrendiğimde koçtaştan kırmızı silikon alıp çatlağı kapattım. hortumun çevresini de üzerine kırmızı silikon sürdüğüm bisiklet lastiği parşasıyla 3-4 tur sardım. Noralden daha sağlam oldu. Bir yıldan fazla oldu şu ana kadar hiçbir sorun yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Atlihan 26 Şubat 2012 Paylaş 26 Şubat 2012 resimdeki benim arabadaki sorundanmi bahis ediyorsunuz servise sordum kompile degismesi gerekiyormus 120 euro bende sicaga dayanikli bant aldim sardim simdilik sorun yok Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 resimdeki benim arabadaki sorundanmi bahis ediyorsunuz servise sordum kompile degismesi gerekiyormus 120 euro bende sicaga dayanikli bant aldim sardim simdilik sorun yok yok sizin araçtaki değil. Fakat aklınızda bulunsun onunda yan sanayisi çıkmış ucundaki klips değişebiliyor. 20TL olması lazım. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 belki komik olacak olacak ama ben başka bir yerden bakıcam olaya.arkadaşımız diyor ki,hızlı giderken ön orta havalandırmadan rüzgar sesi geliyor,ama rüzgar gelmiyor. yani bu basit bir havalandırma kapakları arasından hava sızma sesi olamaz mı.benim lineamda oluyordu aynısı.hava yönlerdirmeyi ayaklara verdiğimde orta kapakların arkasından bu ses geliyordu. sayın Salih Karaağaç,araç dururken kaloriferi her konumda tek tek çalıştırırmısınız.biraz da kalorifer fanı yüksek devirdeyken. belki aradoğımız gerçekten sadece rüzgar sesidir? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 27 Şubat 2012 Paylaş 27 Şubat 2012 (düzenlendi) belki komik olacak olacak ama ben başka bir yerden bakıcam olaya.arkadaşımız diyor ki,hızlı giderken ön orta havalandırmadan rüzgar sesi geliyor,ama rüzgar gelmiyor. yani bu basit bir havalandırma kapakları arasından hava sızma sesi olamaz mı.benim lineamda oluyordu aynısı.hava yönlerdirmeyi ayaklara verdiğimde orta kapakların arkasından bu ses geliyordu. sayın Salih Karaağaç,araç dururken kaloriferi her konumda tek tek çalıştırırmısınız.biraz da kalorifer fanı yüksek devirdeyken. belki aradoğımız gerçekten sadece rüzgar sesidir? Focuslardaki sorun kronik malesef. Bizde sadece gaza basınca geliyor ses yani turbo basıncı verdiği an. Kontrolü gayet basit kaput açılacak ve sarı ile çizdiğim bölümlere bakılacak buralarda yap var ise delinmiş demektir. 27 Şubat 2012 tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 11 Haziran 2012 Paylaş 11 Haziran 2012 Focuslardaki sorun kronik malesef. Bizde sadece gaza basınca geliyor ses yani turbo basıncı verdiği an. Kontrolü gayet basit kaput açılacak ve sarı ile çizdiğim bölümlere bakılacak buralarda yap var ise delinmiş demektir. Hocam resmi göremiyoruz bir daha eklermisin. Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 16 Haziran 2012 Paylaş 16 Haziran 2012 (düzenlendi) Forumumuz sağolsun, dert varsa bile dermanı forumda hep var Bir haftadır aynı olayı ben de yaşıyorum, 1750 devirden sonra gazla orantılı olarak artan bir rüzgar sesi gibi. Önceleri üfleçlerden hava geliyor sanıyordum ama bununla alakası yok, motor bölgesinden gelen şiddetli bir ıslık sesiymiş aslında. Zaten yakıt tüketimi ile de kendini gösterdi, bir depo ile 750 - 800 km gidebiliyorken, son depo 600 - 620 km civarında dibi görmek üzere. Ortalama 8 litreye kadar yükseldi. En büyük işaretse kara dumanımız 1750 devirden sonra ani gaza yüklenirsem ya da vites düşürüp yüksek devire denk getirirsem bildiğiniz tren oluyorum. Bunu biraz geç farkettim, arkadaki sürücüler kulaklarımı çok çınlatmıştır. Tek ilginç olan şey, güçten düşme hissetmedim açıkçası. Sonuçta belli ki, benim de yüksek ihtimalle turbo hortumum gitmiş, mümkün oldukça 2000 devir üstüne çıkmadan kullanıyorum, artık hafta içi Osman Usta'ya el öptürmeye götüreceğim. 16 Haziran 2012 tarihinde Mustafa Yenigün tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 17 Haziran 2012 Paylaş 17 Haziran 2012 Hocam resmi göremiyoruz bir daha eklermisin. Resimi yeniledim teşekkürler. Yorum bağlantısı
Burak Koca 17 Haziran 2012 Paylaş 17 Haziran 2012 Resimi yeniledim teşekkürler. Teşekkürler hocam, ilerisi için kaydediğim belki lazım olur Yorum bağlantısı
Mehmet Demirci 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Forumumuz sağolsun, dert varsa bile dermanı forumda hep var Bir haftadır aynı olayı ben de yaşıyorum, 1750 devirden sonra gazla orantılı olarak artan bir rüzgar sesi gibi. Önceleri üfleçlerden hava geliyor sanıyordum ama bununla alakası yok, motor bölgesinden gelen şiddetli bir ıslık sesiymiş aslında. Zaten yakıt tüketimi ile de kendini gösterdi, bir depo ile 750 - 800 km gidebiliyorken, son depo 600 - 620 km civarında dibi görmek üzere. Ortalama 8 litreye kadar yükseldi. En büyük işaretse kara dumanımız 1750 devirden sonra ani gaza yüklenirsem ya da vites düşürüp yüksek devire denk getirirsem bildiğiniz tren oluyorum. Bunu biraz geç farkettim, arkadaki sürücüler kulaklarımı çok çınlatmıştır. Tek ilginç olan şey, güçten düşme hissetmedim açıkçası. Sonuçta belli ki, benim de yüksek ihtimalle turbo hortumum gitmiş, mümkün oldukça 2000 devir üstüne çıkmadan kullanıyorum, artık hafta içi Osman Usta'ya el öptürmeye götüreceğim. Merhabalar . Bu 750-800 km leri nasıl yapıyorsunuz yahu . Ben nasıl kullandıysam 650 km üstüne çıkamıyorum . ( bir depo yakıt ile ) Acaba bir yanlışımızmı var otomobile karşı . . . Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Merhabalar . Bu 750-800 km leri nasıl yapıyorsunuz yahu . Ben nasıl kullandıysam 650 km üstüne çıkamıyorum . ( bir depo yakıt ile ) Acaba bir yanlışımızmı var otomobile karşı . . . Dizel Focus kullanıyorum, aracıma alıştıktan sonra İstanbul'da ortalamam 5,5 - 6,5 litre arasında dolaştı. Tabii benzinli bir araçla bu tüketim biraz zor... Tabii konunun uzmanları varken, bana söz düşmez http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/173527-focus-2-tdci-yakit-tuketimi/page__st__980 Yorum bağlantısı
Bilgihan Ömür 19 Haziran 2012 Paylaş 19 Haziran 2012 Süha demedi deme, senin sarıyla çizdiğin yerin tam karşısı "yağ buharı çıkış hortumu" yerinden çıkmış. Haberin olsun yakıt dört katına çıkıyormuş..... :fiuw: :fiuw: Yorum bağlantısı
Recommended Posts