Murat Ersel Çevik 20 Kasım 2011 Paylaş 20 Kasım 2011 Hayatımda ilk Radar cezamı Ankara'da yedim (290tl) 111km. hız ile evlat acısı gibi koydu şerefsizim aklıma geldikçe kahroluyorum Ankarada bundan sonra 50km. hızı geçmem ben 500 km ye çıkmak için uçakla mı gidecen Ankara ya Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Kasım 2011 Paylaş 20 Kasım 2011 500 km ye çıkmak için uçakla mı gidecen Ankara ya Abi editledim sonradan bir sıfırın lafımı olur Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 20 Kasım 2011 Paylaş 20 Kasım 2011 Senin için feda olsun sıfırlar ayıp ediyorsun. Geçmiş olsun bu arada sağlam ceza yemişsin. Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 21 Kasım 2011 Paylaş 21 Kasım 2011 (düzenlendi) Bu dönemki proje ödevim belli oldu tamamdır Bu parça için her türlü maddi imkanım var. ---------------------------- Radar işaretini görür görmez artık hızınızı düşürmeniz artık bir işe yaramayacak. Emniyetin getirdiği bu yeni nadarlar artık anlık hızları değil ortalama hızları gösterecek.Ortalama hızınız yoldaki sınırın üzerinde ise yandınız. Bu radarın özellikleri bulunla da bitmiyor.Arabanızın tekeri yoldaki beyaz şerite dokunduğu anda şerit ihlali yapmış sayılacaksınız ve bu radar bunu da tespit ediyor. Ortalama hız tespitiyle radardan kaçış imkansız hale geliyor. Büyük çoğunluğu sürücü hatalarından kaynaklanan kazalarda aşırı hız birinci sebep… Alıntı 21 Kasım 2011 tarihinde Hüseyin Matur tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Kasım 2011 Paylaş 21 Kasım 2011 Adam gibi otoban yapsınlar hız sınırı olmasın. acelesi olan otobandan gitsin. 2 şerit otoban mı olur. iki kamyon birbirini sollayacak diye otobanda kuyruk oluyor. ki bu yol anadolu otobanın en işlek en fazla araç bulunduğu yer "kocaeli". Ben otobanın izmit doğu çıkışı ile gebze çıkışı arasını kullanmıyorum. E5 daha rahat heleki dilovası-körfez arası otobanın bence en vukuatlı kısımı. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 21 Kasım 2011 Paylaş 21 Kasım 2011 Üç şeritli yolda en sol şerit sinyal yakılarak kısa süre kullanılır, en sağ şeritten kamyon gider. Ama nerde.(Gidişe ayrılan kısmı üç şeritli olan yollarda ağır araçların sağ şeritten, hafif araçların orta şeritten yararlanmaları gerektiğini ve en sol şeridin geçişler için kullanılacağını bildirir.) Çoğu sürücü de bilmez. Yorum bağlantısı
Recommended Posts