Cem Işık 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 HAyırlı uğurlu olsun, allah kaza bela göstermesin inşallah. LAstikler ve sol stop değişip, ilk baharda da tavan boyanırsa tadından yenmez olur bu canavar Yorum bağlantısı
Karani Gülistan 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 Hayırlı olsun Zafer kardeşim,ben de O ortamı ve arabayı pek sevdim.Ses yalıtımı ve izolasyon çalışmalarını bekliyoruz.Allah sağlıkla ve kazasız kullanmayı nasip etsin. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 2.0 değil, 1.6 işte. İsim olarak yan. Diklemesine yerleştirmişler Tamam çekeceğim kaput altı fotoğraflarını bakarız beraber. Ne bileyim senin bu kadar Tofaş meraklısı olduğunu 99'dan sonra var enjeksiyonlu motorlar. Ama çoğunluğu nasıl oluyorsa bu tek nokta enjeksiyonu söktürüp normale çevirmişler. Bir Kartal, bir de Doğan sahibi biliyorum "nefret ettirmişti" diyen. Enjeksiyon da hikaye yani. Sadece adı var işte. Sağol Yavuz Yurdumun arabası, nasıl meraklı olmayayım Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 Zafer hayırlı olsun. Rengi çok güzel. Yorum bağlantısı
Mustafa Karaaslan 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 abi hayırlı olsun maşallah tertemiz canlı canlı gördüm tavana folyo çektirmek lazım ama Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 :nazar: Zafer güle güle kullan ; Allah kaza bela vermesin.. Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 maşallah yeni gibi tertemiz :nazar: Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 (düzenlendi) abi en mantıklı olan arabayı aldın hatta o açtığın konuda da demiştim bu arada tez zamanda far yıkamaların videosunu istiyorum merak ediyorum nasıl çalışıyor bu arada arabadaki motor tempra diye geçiyor ama enjeksiyonlu değil. 85ps gibi bir şey olması lazım orjinali. koltuklar vs zaten süper aynalar değişmeli kare gibi olanlardan alınmalı birde öne takoz karlık şart stopları da yeni afillilerle değişirsin bence 28 Kasım 2011 tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 Tek nokta enjeksiyonlu bunlar... Üstten tek eksantrikli... Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 ''Karbüratörden enjeksiyonlu'' derdi bir ustam. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 Tek nokta enjeksiyonlu bunlar... Üstten tek eksantrikli... abi 93 diyor karbratörlü bence tek noktalarda arkada ie yazıyor. Yorum bağlantısı
Cem Işık 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 Karbüratörlü ve 86 beygir olması lazım, 93 temramız öyleydi .. Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 1.6 ie motoru varsa 92 beygirdir, güzel gider. Hayırlı olsun güle güle kullanın Zafer Bey. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 SLX'lerin tamamı Tempra motorlu. Tek nokta enjeksiyonlu. Şahinler 85 bg, Doğan SLX'ler ise 90-98 bg gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam. karbraötrlü tempra motoru da var abi ie ler 90 küsür diye biliyodum bende ama nette bulamadım. arkadaşın birinde vardı bizim arabla kafa kafaya yürürdü ama o bi yerlerini kurcalattı galiba Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Kasım 2011 Paylaş 28 Kasım 2011 (düzenlendi) miafori kilitli difransiyel takılacak yan yan yan 28 Kasım 2011 tarihinde Mustafa Tüfekçi tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts