Mehmet Göktürk 4 Aralık 2011 Paylaş 4 Aralık 2011 (düzenlendi) Yıl 2006 galiba eski bora aracımın alçak önünden baymış olarak E5 te mutluhan plaza da durdum geçerken. Şu HRV ye bir test sürüşü yapayım dedim, takas ederim diye de satıcı ile görüştüm. Neyse çıktık. Dolandık. Sonra geldik tekrar kendi aracıma bindiğimde kendi aracım (bora) acayip konforlu gelmişti o be dedim o ne ya. Tabi vazgeçmiştim. Dış görünüm itibarı ile çok çok güzel bir araç. Motor da güzel. Şanzıman da CVT. Ama gel gelelim içerdeki tasarım taa eski hondalar gibi. Karaköy'den teyp alıp takılacak. Bir başka benim sevmediğim şey ise radyatör ızgarasının (tabi önde klima) çok fazla açık oluşuydu. Netekim internette taş gelip delinen radyatör paneli (klimanın) hakkında yazılar vardı. Yine beni rahatsız eden diğer birşey ise motor bölümündeki aşırı oradan oraya düzensiz çekilmiş elektrik kabloları idi. çok dağınık geldi bana: 4 Aralık 2011 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 5 Aralık 2011 Yazar Paylaş 5 Aralık 2011 Haklısınız Mehmet Bey, konforu pek rahat değil amarstörlerde okadar rahat değil içide klasik honda tarzı evet ama borada gerçekten diğer arabalara göre aşırı rahatlık var sonuçta vw ama yinede hrv'mden gayet memnunum daha ilk günümdü ama bana göre rahat geldi (eski arabam fiesta 2004) öncelikle yakışı çok iyi eski arabamla aynı yakıyor ki bu jip tarzı motor deseniz evet gerçekten biraz dağınık Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Aralık 2011 Paylaş 5 Aralık 2011 HRV sadece asvalt için değilki yumuşak süspansiyon olsun..Güzel araç heleki Fiesta bunu yanında aşık atamaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Aralık 2011 Paylaş 5 Aralık 2011 h HRV sadece asvalt için değilki yumuşak süspansiyon olsun..Güzel araç heleki Fiesta bunu yanında aşık atamaz. Tam tersi. Arazi araçlarında yumuşak süspansiyon olur miden bulanır. Bunu normal yolda tehlike yaratmasın diye sert yapmışlar. Fusion da aynı malum. Yorum bağlantısı
Mehmet Solak 5 Aralık 2011 Paylaş 5 Aralık 2011 güle güle kullanın nede olsa honda... Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 5 Aralık 2011 Yazar Paylaş 5 Aralık 2011 Çok Sağolun, Servet Bey; beni açıkladınız sonunda Mehmet Bey; çok sağolun daha iyisi sizin olsun Ama kesinlikle virajlara 80'den fazla hızla girilmemesi gerekiyor-muş onuda yaşıyarak öğrendik Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 8 Aralık 2011 Yazar Paylaş 8 Aralık 2011 arkadaşlar bilen varmı bilmiyorum ama bilen varsa tabiki çok güzel olur arabam her zaman değil arasıra şahin gibi çalışıyor yani sesli çalışıyor şşşşşşşşşşşş gibi ses veriyor sorun ne olabilir ? Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 9 Aralık 2011 Paylaş 9 Aralık 2011 (düzenlendi) Hayırlı olsun güle güle kullanın. Ön koruma demir muayeneden geçmiyor diye biliyorum. Biz söktürmüştük bir daha da taktırmadık ordan biliyorum. Bu arada ben bu araçtan alsam büyük jant takar yere basardım Sanki basık olsa, yani araba yüksekliğinde olsa çok yakışır gibi geliyor 9 Aralık 2011 tarihinde Yiğitcan Coşar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 9 Aralık 2011 Yazar Paylaş 9 Aralık 2011 Çağlar bey haftaya sanayiye gitcem ve şöyle güzel bir bakıma gircek ama v kayışı gergisi masraflı bir işmidir ki külfeti ne kadardır :/ Yiğitcan bey bir önceki arabam fiestaydı ve basık sadece 5 gün gezebildim bu yüzdende jip tarzı almıştım ama aklım çelinmeye başlamadıda değil :) bu arada yarında yan basamak takılıyor ve döşemeciden fiyat alınıyor yarın akşama resimleride koyarım Saygılar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2011 Paylaş 9 Aralık 2011 Honda servis rakamları ultraötesi Sn. Aydın bilir Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 9 Aralık 2011 Yazar Paylaş 9 Aralık 2011 Sanayide ucuzcu yani fiyatları biraz daha uygun bir honda servisi buldum ama ne kadar fiyat söyliycek inş. maks. 300 lirayı geçmez Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 sonunda resim çekebildim çok kirli artık tertemiz resimlere 2-3 hafta sonra :) 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Öncelikle hayırlı olsun. Bu aracın ekspertizini kim yaptı? varmı bi kazası falan diye sordunuzmu ? Şanzıman yağında CVT Defransiyeldede DSP-F kullanın. Yetkili servisten başka yoktur Piyasada aynısı deselerde almayın. Ücretlerinide isterseniz yazarım. Ankarada hangi ustaya götürdünüz yada götüreceksiniz? Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 Çok sağolun; dışıydı motoruydu şansıman durumunu çok iyi bi ustamız var o yaptı bayağı inceledi tamam dedi herşey sorunsuz dedi kazasıda yokmuş tramerden baktırdık bide boya ölçümüde yapıldı 1 yerden çizikden dolayı boyası var.Şanzıman yağı, sibop ayarı ve bujilerde BarHüseyin'de yapıldı devir teslim yapıldığı gün bide ayrıca egsoz puluda yokmuş oda halledildi toplamda bu masraflar şanzıman yağı 150tl, Sibop ayarı 50tl, Bujilerde sanırım 30 tl idi yanılmıyorsam şimdilik bir tek eksiği kapı ayarları gaz ayarı daha doğrusu gaza komple bakılması ayriyetten yan korumalıklarıda kendim yaptırdım şimdilik bu kadar Tekrardan çok teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Serkan Dalgıç 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanızı dilerim. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Bu aracın sahibi bayandı. Tramerden nasıl kaydı çıkmadı? O kaportaya bakan ustan bu arabaya nasıl çok iyi dedi? Aracın şase numarası JHMGH48605S205758 değilmi ? Ayrıca Şanzıman yağı ; 120 tl. (inş. orjinal koymuştur.) Buji takımı ; 37 tl Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 yok orjinal kesinde gözümle gördüm yeni açtı filan bide ege hondada aynı fiyat vermişti herneysede hakan bey sizin arabayla ilgili bildikleriniz neler peki ? Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Güle güle kullanın.. Alınmışı pek kurcalamamak gerek 1 Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 Çok teşekkürler fakat çok büyük bir kazası varsa ki yoktuda satmak gerekmezmi ama bende arabadan çok memnunum anlamadım pek :/ haklısınız aslında kurcalamamak gerekde insanın içine bir kurt düşüyor :/ Yorum bağlantısı
Hasan Tahsin Şipit 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Çok yüksek. Bana göre değil. Şaka bir yana güle güle kullan. Kazasız cezasız. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hayırlı olsun. En sevdiğim şeyi 3. cü stop lambası. Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hayırlı olsun. En sevdiğim şeyi 3. cü stop lambası. Evet 2.250 tl :):) Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Evet 2.250 tl :) :) Boşuna sevmiyormuşum demek. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hocam sen böyle pahalı şeyleri sevmezdin Yorum bağlantısı
Recommended Posts