Mehmet Ozyurek 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Bu aracın sahibi bayandı. Tramerden nasıl kaydı çıkmadı? O kaportaya bakan ustan bu arabaya nasıl çok iyi dedi? Aracın şase numarası JHMGH48605S205758 değilmi ? Hakan Bey, yaptığınız yanlış... Adam beğenmiş almış, ne yapacaksın hasarını tramerini.. Kafasını karıştırıyorsun.. Benim kanaatim: 2006 yılında oluşmuş, belliki düzgün yapılmış ki, gözden kaçmış, bir hasarı var.. Kafaya takmaya gerek yok.. Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 Çok teşekkürler mehmet bey, yani hani sonuçta tamam benim görüşüm araba taklada atsa ama mükemmel şekilde toplandığı taktirde ben çok rahat binerim araca tabi ki bu benim şahsi görüşüm katılmayan çok kişide olabilir gayet normal fakat şimdilik araçda hiçbir sıkıntı yok zaten hangi honda servisine gidersek gidelim abi sen şu arabayı hemen sat memurdan kuyumcudan filan hemen satılık ilanı koy inş. satarsın oluyor bunların şanzıman sorunu çok oluyor tamam ama hani son üretim bide genellikle hep 2004 modellere kadar bu sorun oluyormuş ve şanzıman değişimi ise 8.500 tl gibi külfetli bir masrafla kurtuluyormuşuz.Bu arabanın şanzımanında hiç bir problem çıkmadı ve her 18bin km. olduğunda bütün bakımları tam yapılacak araç 119binde hani inş. tabi ki de arıza çıkarmaz ama yine benim görüşüm araca ne kadar bakılırsa araçta size bakar.K.bakmayın lütfen böyle uzun uzuna anlatma gereksinimi duydum herkes servise ilk gün gittiğimde üstüme gelince birde burda araba hakkında kötü geçmiş çıkınca açıkcası biraz kötü oldum bir hata yaptıysam affola Saygılar Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hocam sen böyle pahalı şeyleri sevmezdin Ben çıkmasını seviyorum zaten. Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 arkadaşlar bu arada farın iki yuvarlak bölümünüde park lambası şeklinde yanamazmı veyada şöyle açıklayım şimdi çift taraflı farın sadece teki kullanılıyor diğer tarafı uzunlar ama benim görüşüm iki tarafında aynı olması kanaatinde daha şık olacağına inanıyorum bu istediğim şekil olabilirmi bilginiz varmı ? Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Japonlar bu işi biliyor. Honda motorda marka ve rakibi yok bence. Herşeye motor yapıyor.Güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Farların içi nasıl bilmiyorum ama, sökülür kesilir biçilir herşey mümkün gibi gözüküyor, alt yapı müsait , tüketimi nasıldır? Şehiriçi yoğun kullanımda? Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 18 Ocak 2012 Yazar Paylaş 18 Ocak 2012 teşekkürler çok sağolun yakıtı ise lpg'de tabiki herzaman opetten alıyorum litresi aklımda değil fakat tam dolum genelde 77 liraya doluyor 280-290 km gidiyor ama 301 yapamadım daha ve sürekli trafikdeyim kabataslak km'de 270 yakıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Hrv ye binmesim ama gayet makul, böyle bir kasa ve konfor için Yorum bağlantısı
Asilhan Furkan Akçay 18 Ocak 2012 Paylaş 18 Ocak 2012 Anıl arkadasımın arabasını denedım test ettım. . Karda Gayet güzel gidiyor.Patinaja düştüğü zaman kendini 4 çekere alıyor direk.Kazasız - cezasız surusler dılıyorum Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 20 Şubat 2012 Yazar Paylaş 20 Şubat 2012 Arkadaşlar bugün ankara egehonda servisden fiyat aldım 120 bin bakım için frenlerdi kapı ayarlarıda dahil 250 tl fiyat verdiler sizce normalmi bana göre normal geldi birkaç honda servisini aradığımda 500 tl den açtılar Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 20 Şubat 2012 Yazar Paylaş 20 Şubat 2012 Çok teşekkürler Ahmet abi sağolasın Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2012 Paylaş 20 Şubat 2012 Hrv 120.000 bakımda ; yağ,yağ filtresi,Hava filtresi Benzin filtresi buji şanzıman yağı ve hidrolik değişir ve subap ayarı yapılır Bunun için üst kapak contasıda muhtemelen yırtılır ve oda değişir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Şubat 2012 Paylaş 20 Şubat 2012 Hrv 120.000 bakımda ; yağ,yağ filtresi,Hava filtresi Benzin filtresi buji şanzıman yağı ve hidrolik değişir ve subap ayarı yapılır Bunun için üst kapak contasıda muhtemelen yırtılır ve oda değişir. Bu kadar iş 250 tl ise harika derim.. Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 20 Şubat 2012 Yazar Paylaş 20 Şubat 2012 şanzıman yağı, subop ayarı ve bujiler yapılmıştı önceden allahtan daha 2bin olmadı şimdikinde ise dediğiniz gibi yağ, yağ filtresi, hava filtresi,benzin filtresi, polen filtresi, kapı ayarları ve son olarakda ön balatalar değişcek arkalarada bi bakılcak ama arkalar hariç burası 250 tl ki karttan daha birde gaza gidilcek orası ne kadar tutar bilemiyorum tabi sanırım enjektörlerdi ayardı fazla birşey tutmaz sanırım hayırlısı Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 15 Mart 2012 Yazar Paylaş 15 Mart 2012 Ön barı, yan aynaları ve yan çıtaları deri folyo kaplatmak istiyorum fakat nasıl olur önerileriniz nelerdir buda folyonun resmi http://img138.imageshack.us/img138/5240/16012012197.jpg buda güncel fotosu mağlum daha havalar halen karlı şimdi bile kar yağıyor Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 15 Mart 2012 Yazar Paylaş 15 Mart 2012 aynen bende katılıyorum Mehmet bey fakat değişik olur diye düşünüyordum herkes değişik, güneşde değişen rennkler vs. kullanıyor bende çok değişik birşey yapıyım dedim Yorum bağlantısı
Recommended Posts