Anıl Bıyıkoğlu 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 merhaba arkadaşlar önceki arabam (06st575) '04 fiestaydı kötü kader sonucu motoru inmişti ve bende yapıldıkdan sonrada randıman vereceğini düşünmediğim için satmıştım o haliyle ustaya gitti gerçi şimdide 2006 Honda Hr-v (gri) aldım bugün çok zor karar verdim araçda zavoli marka simit lpg,sunroof, 4x4, otomatik 105 beygir 115binde, triger seti, bakımları 110binde yapılmış satan galerici arkadaşda bir şanzıman yağına filan baktırın dedi hondalarda genellikle şanzımanda sorun çıkıyormuş şimdilik bu kadar p.tesi devir teslim yapılcak şimdilik yapacaklarım -ön koruma demiri -yan basamaklar ve -deri döşeme olcak yalnız bunları yaptıracak güvenilir bir yer biliyorsanız ve yardımcı olursanız çok sevinirim herkese kazasız cezasız sürüşler Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Hayırlı olsun, honda zevatı birazdan üşüşür, herbişeyciğini yazarlar.1600cc. sanırım? Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Ön koruma demiri yasaklandı diye biliyorum. Yanlış mıyım? Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Resimleri bekliyoruz. Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Şanzıman yağını mutlaka üretici firmanın söylediği yağla değiştirin.Başka yağın sıkıntı yarattığını duymuştum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Ön koruma demiri, önden çarpmada hasarı misli ile katlıyor (sizdeki hasarı) ben olsam taktırmadım, yan basamakların da orjinali var mı bilemem ama sonradan takılanlarda yığınla sorun çıkabiliyor. Şanzıman yağını mutlaka üretici firmanın söylediği yağla değiştirin.Başka yağın sıkıntı yarattığını duymuştum. +1 zaten muadili yok, muadili için bilgi de yok, şanzıman değişir gibi de ücreti vardı sanırım. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Benim yan basamaklar kaynaklı Daha da sorun çıkarmadı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Burada arabalardan bahsediyoruz, zırhlı kamyonetler ayrı konu 2 Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Burada arabalardan bahsediyoruz, zırhlı kamyonetler ayrı konu Pardon usta Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 <ol> <li>Ön koruma demiri yasak</li> <li>Merceksiz zenon yasak</li> <li>mavi ampul yasak</li> <li>camlara filim yasak</li> <li>hızlı gitmek yasak</li> <li>kanat takmak yasak.</li> </ol> <div id="myEventWatcherDiv" style="display:none;"> </div> Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Mehmet Hocam.. bu sorun sadece sen de oluyor... Niye, bir fikrin var mı ? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Zafer Bey'in dediği gibi DivX eklentisini çıkardım ama sonuç aynı. Biraz daha bakınayım. Evet ben MAcos kullanıyorum. Bu dertten de muzdaribim. Kendi düzeliyor sanıyordum sistem tarafından ama Meğer Zafer Bey düzeltiyormuş. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Şanzıman yağını mutlaka üretici firmanın söylediği yağla değiştirin.Başka yağın sıkıntı yarattığını duymuştum. +1 zaten muadili yok, muadili için bilgi de yok, şanzıman değişir gibi de ücreti vardı sanırım. Aracınız hayırlı olsun. Şanzuman yağında uyarıları dikkate alın. Arka diferansiyel ile şaft arasında ara aktarıcı var. Yağı özeldir. Değişmemiştir değiştirtin, yakında vınıltı yapar. Toprak veya iyi kaygan zeminde direksiyon tam kırık iken sert kalkış yapın, arkadan takırtı gelmiyorsa herşey normal, CRV'ler gibi lanet motor yok bunlarda, şanslısınız.. Yönetim :: Süperötesi Honda bölümü isterük Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 söz konusu zevat teşrif etti. Hrv ler patinaja kalınca 4x4 oluyor diye biliyorum doğru mudur, kilit te yoktur? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 söz konusu zevat teşrif etti. Hrv ler patinaja kalınca 4x4 oluyor diye biliyorum doğru mudur, kilit te yoktur? Süperötesi hrv'ler patinajda 4x4, süperötesi Crv'ler %80 ön,%20 arka, patinajda yarı yarıya. Vay be ne kadar şahane bir özellik var capon makinalarında... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 yani bu zondaları illa ki yanlış mı kullanmak lazım ki 4x4 olsunlar? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Aralık 2011 Paylaş 3 Aralık 2011 Her zaman yapmıyor zaten. "bazen" editleme sırasında yapıyor. Bu arada HRV hayırlı olsun. Dik yokuşta kalkamadığını duymuştum. Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 3 Aralık 2011 Yazar Paylaş 3 Aralık 2011 çok teşekkürler abilerim daha iyileri sizlerin olsun evet dediğiniz gibi en önemli otomatik ve hondada yağlar çok önemliymiş bunu öğrenmiş olduk 1600 cc vergiside çok uygundu yakıtıda iyi en önemlisi performansı çok iyi test sürüşünde koltuklara yapıştırabiliyor gerçi fiestadan sonra ama ön demirin yasak olduğunu bilmiyordum :/ inş muayenede sıkıntı olmaz şimdilik yapacaklarım iç siyah spor hakiki deri ön demir korumalık yan basamak arka bagaj havuzu amerikan yan sinyaller hertürlü yağlar :) şimdilik bu kadar masraf yeter artık resimleri yakında eklerim inş hayırlısıyla p.tesi devir teslim yaptıkdan sonra haftaya cuma bu işlemleri yapcam hayırlısı olsun Her zaman yapmıyor zaten. "bazen" editleme sırasında yapıyor. Bu arada HRV hayırlı olsun. Dik yokuşta kalkamadığını duymuştum. Abicim valla dikmende çok rahat kalkıyor ama yokuşta hızlanması biraz sıkıntılı tam dik yokuşu maksimum en maksimumu 80 ile çıktı gerçi gayet iyi diye düşünüyorum bide yokuşta durdum tekrar kalktım patinaj dahi çekmedi Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2011 Paylaş 4 Aralık 2011 Hayırlı olsun... Honda'nın otomatik vitesi sorun çıkartmaz; en sorunsuzlardandır... Honda otomatikte çok başarılıdır ama Hrvler aynı başarıya sahip değil. Umarım araç alınırken şanzıman kontrolden geçmiştir. Anıl Bey, araç tam Japon aracı. Geniş görüş açısı, büyük ve elektrikli katlanır aynalar ile zevkli bir araç. Motor sorunsuzdur. Hayırlı olsun. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mert Üçkaleler 4 Aralık 2011 Paylaş 4 Aralık 2011 Eniştemde var HRV 0 aldı 2003 veya 2004 model şuan 250 bin kmde. Normal bakımları dışında masraf çıkarmadı. Ufak tefek şeyler hariç. Şanzımanı sorunsuz 250 k ilk günkü gibi. Fakat koltuğa falan yapıştırma durumu yok yazın ben kullanıyorum bu aracı 1300 küsür Kg. otomatik vites klima 2 konumunda açıkken 0 dan zor hızlanıyor birde bunun tüplü hali bayağı düşündürüyor beni. Yorum bağlantısı
Burak Zehir 4 Aralık 2011 Paylaş 4 Aralık 2011 Hayırlı Olsun ... Güzel bi tercih olmuş. Yorum bağlantısı
Anıl Bıyıkoğlu 4 Aralık 2011 Yazar Paylaş 4 Aralık 2011 çok teşekkürler evren bey ankarada 2 araç vardı siyah ve gri daha doğrusu 2006 lpg li aynı donanımlara sahip hep aklımızda siyah vardı tam onu alıyorduk bizim ustayı çağırdık sürüşe çıktık 2.vitesden sonra vites 7bin devirde değiştiriyordu allaha bin şükür son dakika ustamızı çağırmışız griyide test ettik şuanda aldığımızı bunun şanzımanında hiçbir sorun çıkmadı ama işte siyah ile farkları var ön koruma demiri yan basamağıydı deri koltuğuydu ama olsun sorunsuz bir araba aldık bi tek çizikden dolayı arka çamurluğunda boya çıktı okadarda olsun mert bey valla eski arabam '04 fiestaydı ona göre hızlı demek istemiştim klima açıkken daha hiç denemek nasip olmadı ama hızlanma sesi diselden sonra çok etkilemişte olabilir zafer bey fikrimi sorarsanız model bakımından ve fiyatından dolayı hr-v yi tercih edin derim ama dayımda cr-v var '99 model araba daha tık demedi hiç bir sorunu olmadı ki bakımlarını da öyle günü gününe yaptırmaz ama hr-v ile cr-v kıyaslanamaz özellik bakımından cr-v kesinlikle özellik bakımından çok çok üstün bir araba sadece model yükseltmek için hr-v denilebilir hr-v de zaten boş bir araba değil. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Aralık 2011 Paylaş 4 Aralık 2011 Süperötesi hrv'ler patinajda 4x4, süperötesi Crv'ler %80 ön,%20 arka, patinajda yarı yarıya. Vay be ne kadar şahane bir özellik var capon makinalarında... Bu patinaj işinde bi yanlışlık var ama anlamadım Yorum bağlantısı
Recommended Posts