Taner Yoldaş 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Merhabalar sevgili fordclubtr üyeleri, size danışmak istediğim bir husus var... Aracım bu gün aynı arızayı 4. kez yaptı ( yakıt sistemine hava girdiği için çalışmıyor, bu sebeple daha önceki 3 kez servise gidişinde yakıt filtresi, yakıt pompası, yakıt enjektör pulları,enjektör gidiş dönüş orjini değişti, enjektör boruları değişti,üst kapak orjinleri değişti,triger seti değişti-bunlar garanti kapsamında oldu.) ve aracı bana teslim ettiklerinden 9 gün geçti ki yine aynı arıza ile karşılaştım.. Biraz önce çekici ile aracı servise götürdük, serviste yetkili kimse olmadığı için anahtarı bekçiye teslim ederek evime geldim ve ne derece sinirli olduğumu tahmin edebilirsiniz umarım.. Araç daha 14.070 km de... Asıl sorum şu; bu durumda ben tüketici haklarına başvurarark Ford'a dava mı açmalıyım yoksa kuzu kuzu yine servisin bana diyeceklerine sessiz mi kalmalıyım , ben eminim ki yine üç beş işlem yapıldığını yazan bir kağıt parçası , havası alınmış bir yakıt sistemiyle beni gönderecekler.. Siz değerli Ford kullanıcılarının yorumlarını bekliyorum.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Her seferinde çekiciyi Ford Euroservisten mi çağırmıştınız? Yorum bağlantısı
Misafir 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Öncelikle geçmiş olsun...yapılan işlemlerin tüm kaydı vardır araç geçmişinde, şase numaranız ile FORD TÜRKİYE'ye mail atın... En geç 24 saatte size geri dönerler ve Ford Türkiye'den bir teknisyen gelir aracınızın olduğu servise ve tüm işlemleri o devir alır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Servise kim gelip işlemleri devralacak? Yorum bağlantısı
Taner Yoldaş 19 Aralık 2011 Yazar Paylaş 19 Aralık 2011 Her seferinde çekiciyi Ford Euroservisten mi çağırmıştınız? evet herseferinde euroservisten çağırdım ilk orası ile temasta bulundum Öncelikle geçmiş olsun...yapılan işlemlerin tüm kaydı vardır araç geçmişinde, şase numaranız ile FORD TÜRKİYE'ye mail atın... En geç 24 saatte size geri dönerler ve Ford Türkiye'den bir teknisyen gelir aracınızın olduğu servise ve tüm işlemleri o devir alır. teşekkürler mail gönderimini yapacağım, peki aynı hatayı 4. kez vermesinden dolayı yeni araç talebinde bulunabilirmiyim? Yorum bağlantısı
Misafir 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Bu çok zor bi ihtimaldir. Arızayı mutlaka ana servisten gelecek olan kişi bulacak ve çözecektir. Ama onlarda çözemezse zaten mutlaka bi düşünceleri olacaktır... Çözülemeyecek arıza yoktur. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Yetkili servislerde, zaman emek ve para harcanmış elemanlar istihdam edilmiştir, sonuca ulaşmakta güçlük çekilir ise, servis yardım talep edebilir, bu yardım şu demek değildir: tam takım hazır teknisyen gelerek arızayı kendileri aramazlar, takip edilen prosedür vardır. Aracın yürümesine mani olan ve üst üste tekrarlayan bu arıza yüzünden , değişim talebiniz için eliniz oldukça güçlü, ancak bu işlemler 2-3 günde sonuçlanmaz onu da şimdiden biliniz. Siz yarın servise giderek iş emrini açtırın, ve fabrika incelemesi talebinizi de bu iş merine yazdırın, 2-3 gün içindeki ilerlemeye bağlı olarak 444FORD u arayabilirsiniz, ama şu an için erken ve yersiz olur. Yorum bağlantısı
Akan Belen 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Çağlar abi aynı arıza yüzünden 4 servise gidişi kaç kere daha gitmeli ki Yorum bağlantısı
Ali Eren 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 (düzenlendi) Geçmiş olsun. İşin peşini bırakmayın. İnşallah değişim talebiniz olumlu sonuçlanır. 19 Aralık 2011 tarihinde Ali Satılmış tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Çağlar abi aynı arıza yüzünden 4 servise gidişi kaç kere daha gitmeli ki 41 kere söylersen olur derler, yolda kalmış daha ne olsun, eminim ki gereknler yapılacaktır, Ford bu konularda başarılıdır. Yorum bağlantısı
Aşkın Barçın 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Çok büyük şansızlık binlerce araç satılıyor, size denk gelmiş olması kötü. Ama işin peşini bırakmayın. Merkezi bilgilendirin çözüm muhakkak bulunacaktır. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Önce ford merkezle iletişime geçin çözüm için olmadı Tüketici mahkemesine ayıplı ürün olduğu hakkında dava açın yeni araç isteminde bulunun forumumuzda bu şekilde dava kazanan bir arkadaşımız olmuştu. Yorum bağlantısı
Misafir 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Yetkili servislerde, zaman emek ve para harcanmış elemanlar istihdam edilmiştir, sonuca ulaşmakta güçlük çekilir ise, servis yardım talep edebilir, bu yardım şu demek değildir: tam takım hazır teknisyen gelerek arızayı kendileri aramazlar, takip edilen prosedür vardır. Aracın yürümesine mani olan ve üst üste tekrarlayan bu arıza yüzünden , değişim talebiniz için eliniz oldukça güçlü, ancak bu işlemler 2-3 günde sonuçlanmaz onu da şimdiden biliniz. Siz yarın servise giderek iş emrini açtırın, ve fabrika incelemesi talebinizi de bu iş merine yazdırın, 2-3 gün içindeki ilerlemeye bağlı olarak 444FORD u arayabilirsiniz, ama şu an için erken ve yersiz olur. bizde bu işlem uygulandı abi... Direk fabrikanın baş teknisyeni gelip 2gün araçla uğraştı bizim atelye şefi ve bi teknisyenle drfalarca teste gidildi bilgisayara bağlandı Aklınıza gelebilecek herşey denendi Ve 2gün sonunda tespiti yapılıp ilgili parça siparişi verildi, ve arıza ortadan kalktı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 nasıl bir belirti ile ne arızası çıktı? Vesile ile fabrika başteknisyeni diye bir kadro yoktur, saha mühendisi olabilir, acil servis yetkilisi olabilir, eğitmeni olabilir. Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 http://www.tuketicihaklari.org.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=67 bu linki inceleyin. Zor bir süreç olabilir tamir cihetine gidilmeli. Yorum bağlantısı
Taner Yoldaş 19 Aralık 2011 Yazar Paylaş 19 Aralık 2011 hepinize çok teşekkürler arkadaşlar , verdiğiniz bilgiler için gerçekten teşekkür ederim, yarın ola hayrola diyorum .. yarın bi servis müdürü ile görüştükten sonra izleyeceğim yolu belirleyeceğim, sonuçlara göre burdan sizleride bilgilerndiririm, ola ki böyle bi problemle karşılaşırsanız diye .. Yorum bağlantısı
Taner Yoldaş 19 Aralık 2011 Yazar Paylaş 19 Aralık 2011 (düzenlendi) http://www.tuketicih...task=view&id=67 bu linki inceleyin. Zor bir süreç olabilir tamir cihetine gidilmeli. link açılmadı ya baya ugrastım ama hata da vermedi ama açılmadı link. tmm düzeldi incelemedeyim . teşekkürler 19 Aralık 2011 tarihinde Taner Yoldaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Necat Ertan 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 TKHK m.13 GARANTİ BELGESİ Madde 13 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./20. md.) İmalatçı veya ithalatçılar ithal ettikleri veya ürettikleri sanayi malları için Bakanlıkça onaylı garanti belgesi düzenlemek zorundadır. Mala ilişkin faturanın tarih ve sayısını içeren garanti belgesinin tekemmül ettirilerek tüketiciye verilmesi sorumluluğu satıcı, bayi veya acenteye aittir. Garanti süresi malın teslim tarihinden itibaren başlar ve asgari iki yıldır. Ancak, özelliği nedeniyle bazı malların garanti şartları, Bakanlıkça başka bir ölçü birimi ile belirlenebilir. Satıcı; garanti belgesi kapsamındaki malların, garanti süresi içerisinde arızalanması halinde malı işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamir ile yükümlüdür. Tüketici onarım hakkını kullanmışsa, garanti süresi içerisinde sık arızalanması nedeniyle maldan yararlanamamanın süreklilik arz etmesi veya tamiri için gereken azami sürenin aşılması veya tamirinin mümkün bulunmadığının anlaşılması hallerinde, 4 üncü maddede yer alan diğer seçimlik haklarını kullanabilir. Satıcı bu talebi reddedemez. Tüketicinin bu talebinin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, bayi, acente, imalatçı-üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. ............. Buradan hareketle hakkınızı arayacağınızı derhal Ford'a bildirin. Bir sonuç alamazsanız yasal yollara başvurmak gerekecek. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Aralık 2011 Paylaş 19 Aralık 2011 Problemin çözülmesi lazım. Yanlış teşhis yapmışlar, birden çok parametre ile oynayınca iyice kaçırmışlar. Sakin olun aracınızı tamir ederler, aslında tamir de sayılmaz hatalı yeri değiştirir sıfır yaparlar. Yorum bağlantısı
İbrahim Şafak 21 Aralık 2011 Paylaş 21 Aralık 2011 aynı olay benim aracın cd çaları il ilgili olmuştu.teybi söküp gönderdiler 4 sefer bozuldu 1.5 ayda en sonunda servis müdürüne ben sıfır teyp istiyorum dedim ondan öncede forda mail attım ki bence sizde forda mail atın servis pamuklar içinde taşıyor sizi vel hasıl kelam sıfr teyp geldi 1 Yorum bağlantısı
Taner Yoldaş 26 Aralık 2011 Yazar Paylaş 26 Aralık 2011 aracı 1 hafta sonra hiçbir arıza kodu bulamadıkları için bana bugün geri vermek istediler, biraz sonra almak için gideceğim bu sırada da dava sürecini bu gün başlatmak istiyordum aracı geri almam bu süreçte olumsuz öge teşkil eder mi? bir de araca bi yazılım yükleyeceklermiş arıza gidecekmiş ??? pek alaka kuramadım bu araca fabrikadan yazılm eksikliği ile mi çıkmış yani yazılımın gelmesi de 1-2 ay sürer dediler :SS: ne yapayım aracı alayım mı almayayaım mı ?? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 26 Aralık 2011 Paylaş 26 Aralık 2011 aracı 1 hafta sonra hiçbir arıza kodu bulamadıkları için bana bugün geri vermek istediler, biraz sonra almak için gideceğim bu sırada da dava sürecini bu gün başlatmak istiyordum aracı geri almam bu süreçte olumsuz öge teşkil eder mi? bir de araca bi yazılım yükleyeceklermiş arıza gidecekmiş ??? pek alaka kuramadım bu araca fabrikadan yazılm eksikliği ile mi çıkmış yani yazılımın gelmesi de 1-2 ay sürer dediler :SS: ne yapayım aracı alayım mı almayayaım mı ?? Aracın arızasının giderilmediğine dair belge düzenletip teslim alın bence. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts