Cihan Tiftik 31 Aralık 2011 Paylaş 31 Aralık 2011 yan, made in mexico mu? Mexico olan ford. Hatta venezuella bile olabilir. Yıldız da 4 halkalı şeker de hâlâ Deutsch produkt. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 31 Aralık 2011 Paylaş 31 Aralık 2011 Benim Fiesta made in Köln çok şükür Gerçekten üretildiği yer çok farkediyor bence, bizim Astra Polonya üretimi, daha 30bin km'de benim Fiesta'dan çok sorun yaşadık. Senin araba gibi bir araç da daha önce üretti ford. Ağlak surat fiesta. Bu iki araba Ford'u batırırdı. Sonra Escortla parayı topladı,focus çıkardı adamlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Aralık 2011 Paylaş 31 Aralık 2011 mersedes arjantin brezilya mexico da üret miyor mu? hatta iç döşeme kumaşını samandan yapıyor organik, oradaki tarlalar verimli, sulak Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 31 Aralık 2011 Paylaş 31 Aralık 2011 mersedes arjantin brezilya mexico da üret miyor mu? hatta iç döşeme kumaşını samandan yapıyor organik, oradaki tarlalar verimli, sulak A,B,C serileri öyle. E ve sonrası Alman üretimi hala. Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 14 Ocak 2012 Paylaş 14 Ocak 2012 Bu arabada insanların ön yargısını öldürmeden D segment araç gibi motor yükseltmek yerine C segmente uygun 1.3 ve 1.6 dizel versiyonlarıyla çıkaracakki o zaman piyasadaki ön yargıyıda siler ve piyasaya çok rahat girer. HB cruze tasarım harika olmuş. Motor belirtiğim dizel seçeneklerle piyasada çok iyi yer edinir. Saygılarımla. Kahramanmaraş Sarpel de inceleme şansım oldum Cruze Hb tasarım özellik çok güzeldi. 2000 motor bizde handikap. 1,6 lar 1590 cc falan yapılıyor. Aveoyu geliştirirse iş yapar. O da bana küçük göründü. Hb Cruze bağaj hacmi bugün baktığımız 2012 sedan Focustan bile fazla. Göğüs tasarım, dış tasarım çok güzel. Tüpe uyum konusunda sıkıntılı diyenler var. Çok yakıyor diyenler var ama kullanan birinden dinlemek lazım. Türkiye zor pazar. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ocak 2012 Paylaş 15 Ocak 2012 Vergisi ağır olmasa 2.0 motor çok yakışır bu araca. Aslında Chevrolet'in eski Daewoo'dan utandığı yok da biz bunu problem yapıyoruz gibi. Cruze'un da kullanıcı yorunlarında estetiğinden veya aracın malzeme kalitesinden şikayet edeni pek yok. Sıkıntı 1.6 motorun aşırı yakıt tüketimi ve araca göre zayıf olması. Hatta otomatiklerinde Chevrolet'in 2.0 Malibu'dan devşirme olan şanzuman uyumsuzluğu en çok eleştirilen konu. Çıkarılacak her türlü küçük motorlu dizel, GM'in Türkiye'deki öncü markası Opel'in önünü keser. Tasarımla bile satan bu modelin satış adedini arttırırken, kendi ortak markalarının pazar payından çalarak arttırmak istemiyorlar. Bu nedenle 2.0'lık pazara göz dikmişler demek. Bu pazarda ucuz bir seçenek, estetik bir model ile boy göstermek istiyorlar. Bu nedenle 1.6 motor araçlara yönelenler için zaten bir seçenek olmadığı ortada. 2.0 Hyundai Sonata, belki yeni pazara gelecek Kia Magentis'e rakip olmak istiyorlardır. Benim gördüğüm kadarı ile uzun müddet 50-55.000 civarına satılan Epicalar'ının fiyatını da vergilerle beraber 70.000.-TL'lere çıkarmışlar. Çok satmayan üst sınıf segmentlerini lüks araç kategorisine getirip, Epica müşterisine de hitap edebilir bu fiyata. 3-5 sene sonra ikinci el için güzel bir seçenek olacaktır. Allah'tan böyle cesaretli markalar var da 2.0'ları az da olsa getirip, birkaç sene sonra güçlü araca binip keyfini sürmek isteyenlere fırsat veriyorlar. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts