Adem Özdemir 2 Ocak 2012 Paylaş 2 Ocak 2012 arkadaşlar 2004 model yeni bir fusion aldım. araç 120 binde aldıktan sonra debriyaj setini değiştirmek zorunda kaldım iyi dedik, bu arada bir hafta geçtikten sonra engebeli yollarda viraj dönüşlerinde sağ ve sol teker civarından tıkırtı şeklinde bir ses gelir oldu. önceden varda ben farketmedimmi bilemiyorum. sorun ne diye sanayide usta usta gezdim motor takozu dediler değiştik yine gitmedi. direksiyon hidroliği yağ kaçırıyor kutudan olabilir dediler baktılar ondada sorun yok. bir günüm böyle geçti ertesi gün rot balanssıya git dediler ona gittik ön takımda aks başlarından olabilir dedi birde sol amortisör kilitlemiş dedi. direksiyon kutusu sağlam dedi. tekrar sanayiye gittim usta aks başlarına baktı sorun yok dedi. amortisör meselesine gelince aracı aldığım kişi gebze de forta amortisör üreten zf sacks fabrikasınnda çalışan bir teknisyen ve takım olarak 6 ay önce amortisörler değişti kilitleme meselesi yanlıştır dedi. açıkcası amortisörü anlamasamda bir sorun bencede yok gibi. son olarak artık yetkili servise gideceğim ama öncesinde benzer sorunu olup çözen var ve yardımcı olursa memnun olurum saygılar. Yorum bağlantısı
İbrahim Şafak 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 Fordda ses olmassa şüpeleneceksin..olağan bi durum korkma Yorum bağlantısı
Adem Özdemir 3 Ocak 2012 Yazar Paylaş 3 Ocak 2012 Z rotları değiştirdiniz mi? onur bey Z rotları değiştirmedim ama gereklimi diye baktırdım sonuç olarak bir şey demediler gelen sesi şöyle tarif edebilirim. kasis çukur için durduğunuzda arada bir, sokak girişlerinde dönüş alırken genelde sağ veya sol taraftan sanki metal plastik karışımı bir aksam bir birine tok bir sesle tak diye vurup ses veriyo düz yolda giderken sıkıntı yok sayılır. geçen gün otobanda 120 yi gördüm hiç sorun yoktu hatta bir ara gaza hafif basmışım 140 gördü hafif direksiyon titremesi oldu ama buda normal sanırım. arabayı yeni aldık ama ufak tefek şu sorunları çözemeyince sesin kaynağını bulamayınca kafamda bir huzursuzluk oluyor. Yorum bağlantısı
Emre Olgum 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 büyük olasılıkla sorun viraj demir lastiklerinden kaynaklı gibi geldi bana özellikle çukurlarda ve virajlarda ses yapması viraj demir lastiklerinden kaynaklanıyor Yorum bağlantısı
Murat Dere 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 Hay Allah... "Ön taraftan ses geliyor" deyince ben de şey sandımdı. Yorum bağlantısı
Mürsel Güney 3 Ocak 2012 Paylaş 3 Ocak 2012 ' z ' rot olma olasılığı biraz zayıf fiesta fusion kolay kolay bozmuyor. ön viraj demir lsatiği olabilir ayrıca amortisör üst takozlarınada baktırmanızı tavsiye ederim.. Yorum bağlantısı
Adem Özdemir 5 Ocak 2012 Yazar Paylaş 5 Ocak 2012 ' z ' rot olma olasılığı biraz zayıf fiesta fusion kolay kolay bozmuyor. ön viraj demir lsatiği olabilir ayrıca amortisör üst takozlarınada baktırmanızı tavsiye ederim.. arkadaşlar ilgileriniz ve bilgilerinizi paylaştığınız için tşk ederim. bu gün servise gittim usta tanıdık sayılır resmi olarak giriş yapıp uzun uzadı diye bakmadı ama amortisör takozlarında sorun var gibi dedi ayrıca szin dediğiniz ön viraj demir lsatiğine de baktıracağım saygılar... Yorum bağlantısı
Adem Özdemir 4 Şubat 2012 Yazar Paylaş 4 Şubat 2012 arkadaslar nihayet ses sorununu çözdüm. ) 10 usta gezdim biri sonuc verdı şükür. sorun sol amortisör üst vidası gevşesi imiş sıktırınca gecti. ilginç olan sesin çukur yollarda sağ ve sol taraflardan ayrı ayrı geliyormus hissi vermesi idi. sizlerin basına gelip ugrastırmaması dileğiyle Yorum bağlantısı
Reşat Uz 6 Nisan 2013 Paylaş 6 Nisan 2013 onur bey Z rotları değiştirmedim ama gereklimi diye baktırdım sonuç olarak bir şey demediler gelen sesi şöyle tarif edebilirim. kasis çukur için durduğunuzda arada bir, sokak girişlerinde dönüş alırken genelde sağ veya sol taraftan sanki metal plastik karışımı bir aksam bir birine tok bir sesle tak diye vurup ses veriyo düz yolda giderken sıkıntı yok sayılır. geçen gün otobanda 120 yi gördüm hiç sorun yoktu hatta bir ara gaza hafif basmışım 140 gördü hafif direksiyon titremesi oldu ama buda normal sanırım. arabayı yeni aldık ama ufak tefek şu sorunları çözemeyince sesin kaynağını bulamayınca kafamda bir huzursuzluk oluyor. benim araçta 2 farklı ses var 1:yukarıda tarif edilen farkedilmeyen çukura sert girince oluşan metalik tak sesi 2:araç düzgün asfalt zeminde giderken duyulan kombi fanı sesi gibi bir ses bakım zamanı geldi biraz masraf görünüyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts