Özkan Avcı 9 Nisan 2016 Paylaş 9 Nisan 2016 Allah kaza bela vermesin kardaşım benim. Babamızın yadigarına iyi bakıyorsun vesselam, bence mondeoya ghia-x jantı çok yakışıyor Elimizden geldiğince, hep beraber bakmaya çalışıyoruz. Allah razı olsun. Daha iyileri hepimizin olur İnşallah. Sıra da ST220 Jant var. ( ) Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 9 Nisan 2016 Paylaş 9 Nisan 2016 Çok yakışmış Özkan'ım. Bir bu jantları bir de koltukları deri döşeme yaptırmayı çok istemiştim. Size kısmetmiş güzel günlerde kulllanın. Selamlar. 2 Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 9 Nisan 2016 Paylaş 9 Nisan 2016 Çok yakışmış Özkan'ım. Bir bu jantları bir de koltukları deri döşeme yaptırmayı çok istemiştim. Size kısmetmiş güzel günlerde kulllanın. Selamlar. Sağolasın abim, tekrardan Allah razı olsun senden. 2 Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 9 Nisan 2016 Paylaş 9 Nisan 2016 Sağolasın abim, tekrardan Allah razı olsun senden. Ne demek kardeşim, sizlerden de Allah razı olsun. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 10 Nisan 2016 Paylaş 10 Nisan 2016 Bir jantın arabayı nasıl değiştirdiğinin farkını yine görmüş olduk,harika olmuş.. Güzel günlerde kullan Özkan,baba yadigarına iyi bakıyorsun. Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 11 Nisan 2016 Paylaş 11 Nisan 2016 Bir jantın arabayı nasıl değiştirdiğinin farkını yine görmüş olduk,harika olmuş.. Güzel günlerde kullan Özkan,baba yadigarına iyi bakıyorsun. Sağolasın Hakan abim. Elimizden geldiğince iyi bakmaya çalışıyoruz hep beraber. Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 12 Nisan 2016 Paylaş 12 Nisan 2016 Harika görünüyor gerçekten, kazasız belasız kullanın inşallah... 1 Yorum bağlantısı
Özkan Avcı 12 Nisan 2016 Paylaş 12 Nisan 2016 Harika görünüyor gerçekten, kazasız belasız kullanın inşallah... Eyvallah abim. Âmin, herkes kazasız belasız kullansın İnşallah. 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 1 saat önce Yazar Paylaş 1 saat önce Arabayı alalı nerdeyse 15 yıl oldu, Km 185.000 oldu. Birazcık Eskişehir'de misafir edeceğiz kendisini. Gelir gelmez bana geldiğini bildiği için hemen arızalarını gösterdi Yeter uleyn merso birazda bana bak der gibi. Klima düğmesine bir bastık, kayış kokusu ile beraber akü şarj lambası yaktı. Klima kompressörünün babasının düşmanları anmış beni Kompressoru komple değiştik, tüm sistem temizlendi, kurutucu değişti, krank kasnağı ve kayış yenilendi. Birde cam filmi yaptırdım, önler 2 arkalar 3 numara, maaşallah güzel oldu bence. 4 Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl 1 saat önce Paylaş 1 saat önce Gecmis olsun maşallah 🧿 Sanayi yaninda bir de kurşun mu döksek beterinden saklasin 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts