İçeriğe Yönlendir

Babamın Mondeo (Nam-I Diğer Hamdi)


Furkan Avcı

Recommended Posts

Özkan Avcı

Allah kaza bela vermesin kardaşım benim.

Babamızın yadigarına iyi bakıyorsun vesselam, bence mondeoya ghia-x jantı çok yakışıyor ;)

Elimizden geldiğince, hep beraber bakmaya çalışıyoruz. Allah razı olsun. Daha iyileri hepimizin olur İnşallah.

 

Sıra da ST220 Jant var. ( :D)

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Çok yakışmış Özkan'ım. Bir bu jantları bir de koltukları deri döşeme yaptırmayı çok istemiştim. Size kısmetmiş güzel günlerde kulllanın. Selamlar.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Özkan Avcı

Çok yakışmış Özkan'ım. Bir bu jantları bir de koltukları deri döşeme yaptırmayı çok istemiştim. Size kısmetmiş güzel günlerde kulllanın. Selamlar.

 

Sağolasın abim, tekrardan Allah razı olsun senden.  :)

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Sağolasın abim, tekrardan Allah razı olsun senden.  :)

Ne demek kardeşim, sizlerden de Allah razı olsun.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı

Bir jantın arabayı nasıl değiştirdiğinin farkını yine görmüş olduk,harika olmuş..

Güzel günlerde kullan Özkan,baba yadigarına iyi bakıyorsun.

Yorum bağlantısı
Özkan Avcı

Bir jantın arabayı nasıl değiştirdiğinin farkını yine görmüş olduk,harika olmuş..

Güzel günlerde kullan Özkan,baba yadigarına iyi bakıyorsun.

Sağolasın Hakan abim. Elimizden geldiğince iyi bakmaya çalışıyoruz hep beraber.  :)

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol

Harika görünüyor gerçekten, kazasız belasız kullanın inşallah...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Özkan Avcı

Harika görünüyor gerçekten, kazasız belasız kullanın inşallah...

Eyvallah abim. Âmin, herkes kazasız belasız kullansın İnşallah.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 10 yıl sonra...
Furkan Avcı

Arabayı alalı nerdeyse 15 yıl oldu, Km 185.000 oldu. 
Birazcık Eskişehir'de misafir edeceğiz kendisini.

Gelir gelmez bana geldiğini bildiği için hemen arızalarını gösterdi :yildizlar: Yeter uleyn merso birazda bana bak der gibi.

Klima düğmesine bir bastık, kayış kokusu ile beraber akü şarj lambası yaktı.
Klima kompressörünün babasının düşmanları anmış beni :crazy:
Kompressoru komple değiştik, tüm sistem temizlendi, kurutucu değişti, krank kasnağı ve kayış yenilendi.
Birde cam filmi yaptırdım, önler 2 arkalar 3 numara, maaşallah güzel oldu bence.

image.png.74192bc47a8d73812182fe170b3a0122.png

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Sinan Akgöl

Gecmis olsun maşallah 🧿 Sanayi yaninda bir de kurşun mu döksek :) beterinden saklasin

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...