Yiğitcan Coşar 13 Şubat 2013 Paylaş 13 Şubat 2013 Sarj dinamosu yüzünden benden de geliyordu benzer bir ses en son bozldu yaptırdım. Direk turbo diye düşünmemek lazım ama kontrolü de elden bırakmayın. Yorum bağlantısı
Mustafa Ergüden 13 Şubat 2013 Yazar Paylaş 13 Şubat 2013 Çok geçmiş olsun.Hadi turbo yenilendi peki bu arada revizyona verilen ücret ne oldu.2 haftalık kullanım için 850 tl mi ödemiş oldunuz yoksa evet biraz öyle oldu ama her şeyde bir hayır vardır ya, revizyonda yağlama borusundaki tıkanıklık farkedilmemişti. turbo yenisiyle değişseydi ilk seferde, yenisinin parası boşa gidecekti.850 ile yırttık yani ilkinde. Yorum bağlantısı
Salih Arslan2 15 Şubat 2013 Paylaş 15 Şubat 2013 merhabalar, aynı ıslık sesi benim araçta da vardı, servis turbo hortumunu söktü ve turbonun pervanesinde 1-2 mm boşluk olduğunu söyledi kendi gözümle de gördüm arızayı. sizde hortumu sökünce pervanede boşluk varsa eğer acilen turbonuzun tamir görmesi veya değişmesi gerekir aksi taktirde turbo arızası motoru yakabilir, ben garantiden değiştirmiştim. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 15 Şubat 2013 Paylaş 15 Şubat 2013 evet biraz öyle oldu ama her şeyde bir hayır vardır ya, revizyonda yağlama borusundaki tıkanıklık farkedilmemişti. turbo yenisiyle değişseydi ilk seferde, yenisinin parası boşa gidecekti.850 ile yırttık yani ilkinde. İlk revizyon yapan yer kontrol etmeliydi ; neyse bununla geçmiş olsun.. Yorum bağlantısı
Mustafa Ergüden 15 Şubat 2013 Yazar Paylaş 15 Şubat 2013 merhabalar, aynı ıslık sesi benim araçta da vardı, servis turbo hortumunu söktü ve turbonun pervanesinde 1-2 mm boşluk olduğunu söyledi kendi gözümle de gördüm arızayı. sizde hortumu sökünce pervanede boşluk varsa eğer acilen turbonuzun tamir görmesi veya değişmesi gerekir aksi taktirde turbo arızası motoru yakabilir, ben garantiden değiştirmiştim. bende de ilk revizyon olduğunda dediğiniz gibi bir boşluk vardı o yüzden sadece orta göbeği değiştirip kurtulabiliriz diye düşünmüştük ama başka yerde de sorun olunca yetmedi. Yorum bağlantısı
Akan Belen 7 Nisan 2013 Paylaş 7 Nisan 2013 evet biraz öyle oldu ama her şeyde bir hayır vardır ya, revizyonda yağlama borusundaki tıkanıklık farkedilmemişti. turbo yenisiyle değişseydi ilk seferde, yenisinin parası boşa gidecekti.850 ile yırttık yani ilkinde. Benim açtığım konuda da konuşulmuştu bu yağlama iş.Anlaşılan mutlaka ,kesinkez,illaki yağlama borusu kontrol edimeli Yorum bağlantısı
Enes Suzen 23 Şubat 2014 Paylaş 23 Şubat 2014 dün sakaryadan izmite giderken yolu yarıladığımda 100km hızla giderken gaza bastığımda arabanın çekmediğini farkettim turbo gitti dedim biraz daha hızlı gitmeye çalıştım fakat eskisi gibi çekmiyordu sonra bi petrole çektim arabayı stop edip tekrar çalıştırdım eski haline geri döndü acaba turbodan mı veya bozulmak üzere mi arabam 2011 focus 80binde arabanın garantisi devam ediyor şuan ne yapmam gerekir abiler yardımcı olurmusunuz? Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 26 Ocak 2017 Paylaş 26 Ocak 2017 Başımız göğe erdi ıslık sesine kavuştuk. Geçenlerde motorda hava üfleme sesi çekiş düşüklüğü aşırı siyah duman 100km üzerlerinde zorlanma vardı. Turbo çıkış hortumunu yeniledim. Araba harika gitmeye başladı. Bir hafta böyle gaz tepkimeleri harika şekilde gittim. Motor rahat hizlaniyor 3-4 viteslerde 100ü goruyordu. Nazar mı ettik nedir? Çekiş düştü turbodan ıslık sesi gelmeye başladı. Bugun zamanı gelen yağ bakımı yapıldı. Triger devirdaim değişti filtreler antifiriz vs değişti. Islık sesi gitmedi turbocuya gittik turbo sağlam. Hızlanırken devir düşünce tekrar gaza bastigimda 1800-2500 devir arasi sağ taraftan çatır çatır ses geliyor motor yarilacak gibi ve turbo atmiyor araci hizlanmiyor motor şakir şakır ben de gazi bırakıyorum. Turbo sesi inceden geliyor ama arti olarak yerini ustalar da bulamadı bir ıslık sesi geliyor gaz tepkisine göre incelip kalinlasiyor. Keyfimz kaçtı. Burada ustalar normal diyor bu meselelere ama tadi gitti aracin. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ocak 2017 Paylaş 26 Ocak 2017 se s ile birlikte titreme var mı gövdeye vuran? Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 26 Ocak 2017 Paylaş 26 Ocak 2017 Motor sesi harici düz yolda 90-100 giderken hafiften vuruntulu sesi var abi ama daha çok araç devirlenip toparlanirken tam 1750 devirden sonra motor zorlanıyor çatır çatır yapıp hızlanıyor. Bakım öncesinde turbo hortumu değişmiştim bir hafta motor harikaydı rahat çalışıyordu sonra döndük başa. Bugün bakım yaptrdk ama yok geçmedi. Fiiiiuuuvvvvvğ diye ıslık sesi rolantide yok hafif gazla beraber başlıyor turbonun sesi ayrıca işitiliyor daha tiz bir ses. Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 26 Ocak 2017 Paylaş 26 Ocak 2017 O sallantı eskiye nazaran daha kısa daha azalmış. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 26 Ocak 2017 Paylaş 26 Ocak 2017 volant hakkında bir fikir yürütmedi mi bakan ustalar? Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 27 Ocak 2017 Paylaş 27 Ocak 2017 Abi baskı balata 'biraz daha gidersin 10-15bin km' ve volantta da problem baslamis diyorlar. Islık sesi yokken çekiş problemi yoktu hiç. Bilgisayara bağlatsak belli olur mu? Yorum bağlantısı
Ali Gök 27 Ocak 2017 Paylaş 27 Ocak 2017 20 dakika önce, Uğur Ulabatayruk yazdı: Abi baskı balata 'biraz daha gidersin 10-15bin km' ve volantta da problem baslamis diyorlar. Islık sesi yokken çekiş problemi yoktu hiç. Bilgisayara bağlatsak belli olur mu? neye göre ölçmüşler 10-15 bin km gideceğini ? farazi laflar hep 1 km sonrada bırakabilir baskı balata bitik volan sorunluysa bu şekilde binmek sakat adamla olimpiyata katılıp iyice felç etmeye benzer. maddi imkanlar varsa müdahala edin araca derim.. Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 27 Ocak 2017 Paylaş 27 Ocak 2017 Acil değişmesine gerek yok dediler. Islık sesi gelince çekiş düştü. Aslında ben volant dahil yenileyecektim bu ses olayı olunca önce onu çözeceğim. Turboyu dinliyoruz onun sesi geliyor tiz olarak. Ayrıca motorun önden başka bir ses geliyor boştayken rolantide yok. Gazla beraber artıyor azalıyor. Dururken de giderken de. Bakım öncesi başladı kayislar değişti gene ses var. Baski volant tarafından sadece hafiften debriyaj bilya sesi geliyor. Forumları okuyorum soruyorum valfler filan oluyormuş ustalar bunlara bakmıyor iki hortumu sıkıyor sesi dinliyor normal bu diyorlar. İşten mi kaçıyorlar. Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 29 Ocak 2017 Paylaş 29 Ocak 2017 Bilgisayara bağlatınca şunlar belirdi: Turbo çıkış borusu değişti. Triger devirdaim değişti. Yağ ve filtreler değişti. Ince ruzgar sesi vardı yeri bulundu triger tarafından geliyor kayişla alakali mıdır bilmiyorum. Önceden de geliyordu. Bir de tahminime göre tamm eksantrik dişlisinin ordan bir tıkırtı geliyor. Kayış sıkı takıldığı için bilyasi mi dağıldı? Kapak olduğu için dinlemeyle oradan geldiğini anlams olduk. Hatalar silindi ama bir şey değişti mi? Hayır. GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Recommended Posts