Mert Yeldan 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Genevre motor show da VW Polo BlueGT modelini tanitti. Model 1,4 TSI 140PS ACT (active cylinder management) motoruyla tanitildi, ortlama yakit tukeyimi manuel modellerde 4.7l 100km/h, DSG modellerde 4.5l 100km/h/ ACT 1250 - 4000 rpm / 25nm-100nm tork araliginda aktif olup ortadaki 2nci ve 3ncu silindirleri kapatiyor, 4000 rpm uzeri 4 silindirde aktif oluyor. EA211 yeni nesil ve mevcut EA111 motorunun yerini aliyor. VW MQB platform stratejisi yeni nesil EA211 motorlarla destekleniyor, Eylul 2014 de gecerli olacak Euro 6 normlarini karsiliyor. Silindir deaktivasyonu yarim kam-millerle saglanmis, pasif olan orta 2 silindirin olasi sogutma sorunlari icin duzenekler gelistirildigi ileri suruluyor, Asagidaki resimde gostergeden 100km hiz ve 2100 devirde 3.9 lt tuketim ve 2 silindirin aktif oldugu gorunmekte, Alıntı. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Bak şimdi benzinli gözüme girmeye başladı, biraz daha sarfiyatı kıssınlar, benzin-dizel yakıt fiyat farkıda kapansın, o zaman alırım bunlardan Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Benzinli motorlarda VW çığır açmaya devam diyor TSI ile başladılar şuan her modelde düşük hacim aşırı besleme var. Tebrikler VW. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Şu 1000 lik ecoboost larıda görelim artık. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 (düzenlendi) Bunda rektifiye yaparken orta silindirlere gerek olmaz gerçi gene dönüyor ama? Patlama yok en azından. 10 Mart 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Cenevre'yi baştan sona gezmek istiyorum, nasıl yaparım? Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 10 Mart 2012 Paylaş 10 Mart 2012 Bu sistemde, silindir kapama devreye girdiğinde motor bloğundaki dengeli soğutma ile ilgili bir takım tereddütlerin olduğu tartışılıyor Seri üretime geçilip kullanıldığında görmek lazım... Yorum bağlantısı
Recommended Posts