İçeriğe Yönlendir

Vw Polo Bluegt


Mert Yeldan

Recommended Posts

Mert Yeldan

Genevre motor show da VW Polo BlueGT modelini tanitti. Model 1,4 TSI 140PS ACT (active cylinder management) motoruyla tanitildi, ortlama yakit tukeyimi manuel modellerde 4.7l 100km/h, DSG modellerde 4.5l 100km/h/

ACT 1250 - 4000 rpm / 25nm-100nm tork araliginda aktif olup ortadaki 2nci ve 3ncu silindirleri kapatiyor, 4000 rpm uzeri 4 silindirde aktif oluyor. EA211 yeni nesil ve mevcut EA111 motorunun yerini aliyor. VW MQB platform stratejisi yeni nesil EA211 motorlarla destekleniyor, Eylul 2014 de gecerli olacak Euro 6 normlarini karsiliyor.

Silindir deaktivasyonu yarim kam-millerle saglanmis, pasif olan orta 2 silindirin olasi sogutma sorunlari icin duzenekler gelistirildigi ileri suruluyor,

Asagidaki resimde gostergeden 100km hiz ve 2100 devirde 3.9 lt tuketim ve 2 silindirin aktif oldugu gorunmekte,

3c7kq.jpg

3c7l5.jpg

3c7ll.jpg

Alıntı.

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Bak şimdi benzinli gözüme girmeye başladı, biraz daha sarfiyatı kıssınlar, benzin-dizel yakıt fiyat farkıda kapansın, o zaman alırım bunlardan :D

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz

Benzinli motorlarda VW çığır açmaya devam diyor TSI ile başladılar şuan her modelde düşük hacim aşırı besleme var. Tebrikler VW.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Bunda rektifiye yaparken orta silindirlere gerek olmaz :)

gerçi gene dönüyor ama? Patlama yok en azından.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Bu sistemde, silindir kapama devreye girdiğinde motor bloğundaki dengeli soğutma ile ilgili bir takım tereddütlerin olduğu tartışılıyor :) Seri üretime geçilip kullanıldığında görmek lazım...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...