Ozan Baba 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 Bosch un 4 tırnaklı (bosch super 4 diye geçiyor) bujisi varmış.Acaba 4 tırnaklı buji LPG için daha iyi bir performans sunarmı.Özellikle ani hızlanmalarda araçta oluşabilen hafif silkelemenin önüne geçer mi? Son olarakta bu bujiler 2003 Focusa (1.6) olurmu? Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 daha evelden buji mevzuları çok tartışılmıştı. sonunda varılan sonuç, orjinal buji, orjinal tırnak aralığının en uygun uygulama olduğu idi. marka ve tipe göre bujinin ömrü değişebiliyor ama performansta bir katkısı olmuyor demiştik en nihayetinde. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 Ya doğrudur ama zaten araca LPG dönüşümü yaparak orjinalliğini bozuyoruz.Bu bozulma paralelinde sordum ben. Yorum bağlantısı
Cansel Kansu 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 orjinalken bir performans değişikliği yaratmıyorsa, lpg ile çalışırken de bir fark yapmayacaktır diye düşündüm ben. tecrübesi olan? Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 Deneyimli LPG ciler yorumlarınızı esirgemeyin lütfen. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 Hangi silkelenme? Özellikle gazı köklediğimde araçta hafif (bazen şiddetli) bir silkelenme oluyor.Gerçi LPG ustası bunun buji kablosundan olabileceğini söylemişti.Özel Ford servisinde kablolara baktılar bir problem göremediler.Ama ben bujileri değiştirdim problem kalmadı belli bir süre ama şimdi eskisi gibi olmasada nüksetmeye başladı.Acaba kablolarıda mı değiştirsem. Umarım açıklayıcı olmuştur.Yani kabloları değiştirsem bile bu 4 tırnaklı bujilerden de taksam iyi olurmu vs.vs.Hatta ben şimdi gidp kabloları değiştireyim Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 Kabloları değiştirip bak bakalım duruma..Buji konusunda orjinal devam et..Orjinal buji ve kablolarının durumu iyise bir problem çıkarmıyor LPG ile.. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 (düzenlendi) Servise giderken geri döndüm.İzmirde acayip yağmur var trafik istanbu olmuş .Yarın değiştirecem artık kabloları.BU arada Mehmet ABİ 4 tırnak bujinin ateşlemesi,boş geçmeme ihtimali daha iyi olmazmı. Edit: Abi yazmayı unutmuşum çok uatndım kendimden 22 Ekim 2007 tarihinde Ozan Baba tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 Diğerleri de geçmez merak etme.. masrafa gerek yok bence.. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 Abi sen öyle diyosan sadece kabloları değiştirecem. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 Sağolasın.. ne diyorsam senin için.. Bi kontrol ettir bakalım.. buji turnak aralığına da baksınlar.. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 22 Ekim 2007 Yazar Paylaş 22 Ekim 2007 Bujiler değişeli henüz 3.000 KM oldu. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Ekim 2007 Paylaş 22 Ekim 2007 Olsun tırnak aralıklarına baktır sen.. Yorum bağlantısı
Gökhan Turan 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 gazı kökleyince oluşan silkelenme bende de oldu.dün lpg taktırdığım yere gittim ve anlattım olanları.sonra bilgisayardan usta tekrar bir ayar yaptı ve sorun ortadan kalktı. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 24 Ekim 2007 Yazar Paylaş 24 Ekim 2007 Buji kablolarını değiştirdim.Sorun çözüldü.Bağaja koyacağım buji almadım yani Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 24 Ekim 2007 Paylaş 24 Ekim 2007 Buji atlama yapar mı hiç yahu? Öyle bir şey olsa motor da kendini yere bırakır kanmca Yorum bağlantısı
Mustafa Yılmaz 26 Ekim 2007 Paylaş 26 Ekim 2007 Ben yaklaşık 4 yıldır lpg kullanıyorum.Önceki aracım R9'du.Brc marka lpg vardı.Şimdi ise 2000 focus ghia vasr.ve 1 yıldır lovata lpg ile dolaşıyorum. Behsi geçen silkeleme olayını hiç yaşamadım.Yanlız bu aralar çok sık hasta nedeniyle uzun yola çıkmak zorunda kaldım.Son gidişim ise acil'di.Bu nedenle yol boş oldukça 100-120 'inin üstüne çıktım.Araçta bir silkeleme başladı.Balansmı diye düşünürken afyona geldim ve lpg bittiği için çevre yolundaki opet'den lpg aldım.Antalyaya devam ettim.Yeni aldığım gazdan sonra araçta hız ne olursa olsun silkeleme olmadı. Demekki 1 yıldır temiz gaz aldığım yerde bir pislik vardı.Şehir içinde sürat yapmadığım içinde farkına varamamışım. lpg taktırmadan önce taksicilere danışmıştım.Onlar bu işte oldukça profesyonel.Gaz olarakta aygaz kullanıyorlar. Bende hiç değiştirmedim.(Bir defa bu yanlışı yaptım r9'da araç öksürmeye başladı.Boşalttım.) Arkadaşlar sakın yanlış anlamayın.Amacım reklam yapmak değil.Ben aygaz kullanıyorum.Aldığınız gaz çok önemli.Benzin değil ki yaktığını yaksın kalanını dışarı atsın.Gaz bu.Deliklerden birisine pislik gittiği zaman güç kaybına neden olacak.(Janzumanda veya karbiratörde bir arıza yok ise) Bu nedenle gazınızı temiz olan yerden almanızı tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Ozan Baba 26 Ekim 2007 Yazar Paylaş 26 Ekim 2007 Katılıyorum. Ama benimki gaz kalitesi ile ilgili değil buji kabloları ile ilgili idi ve değiştirince sorun çözüldü. Ben de gaz la ilgili silkeleme değil ama performans düşüşü problemleri yaşamıştım.Aracı ilk aldığımda milangaz alıyordum ve aracın performansı ciddi anlamda kötüydü sonra shell e geçtim ve sorun ortadan kalktı.1 kerede Aygaz aldım ama sanki shell aygaz dan daha iyi.O yüzden shell e devam ediyorum.Tabi bu saydığım markaları bağlayan salt bir durum değil bunda istasyonun da faktörü var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ekim 2007 Paylaş 26 Ekim 2007 + Aygaz + Mogaz 20 bin km.'dir sadece bunları kullandım.. hiç bir sorun yaşamadım.. Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 10 Ocak 2013 Paylaş 10 Ocak 2013 Konu başlığı 2007'den beri yanlış herhalde. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Ocak 2013 Paylaş 10 Ocak 2013 Hahaha... hatayı bir dakikada zor gördüm 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 10 Ocak 2013 Paylaş 10 Ocak 2013 Hahaha... hatayı bir dakikada zor gördüm Yorum bağlantısı
Recommended Posts