Semih Saner 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 2003 model focus ghia lpg otomatik aracım.. nerdeyse 1,1.5 ay gibi bir sürede motor suyu max tan min seviye ye kadar iniyor. bu normal mi ? Yorum bağlantısı
Harun Aydın 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 hayır değil tabiki eksilmemesi gerekiyor yağı kontrol ettinizmi yağa karışan varmı gauge menüden harareti takip ettinizmi? yada muhtemelen bir yerlerde kaçak vardır az az gidiyordur antifiriz suyu suya oranla daha ince ve akıcıdır bulduğu küçücük delikten dahi kaçırabilir. Yorum bağlantısı
Semih Saner 28 Nisan 2012 Yazar Paylaş 28 Nisan 2012 yağda sorun yok...aracın altında da su lekesi oluşmuyor, damla gibi... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 (düzenlendi) Aracı lifte kaldırıp alttan el feneri ile su kaçağı lekesi (kırmızı kurumuş) için inceletin. Su değil kurumuş antifiriz lekesi aranacak. Pompa civarına ve hortum boğazlarına konsantre olun. LPG sistemi? 28 Nisan 2012 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Engin Ünal 28 Nisan 2012 Paylaş 28 Nisan 2012 lpg T bağlantısını ve regülatör hortumunu kontrol edin Yorum bağlantısı
Semih Saner 29 Nisan 2012 Yazar Paylaş 29 Nisan 2012 bende lpg den diye düşünüyorum !!!! Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 araç kaçbinde bilmiyorum ama devirdaim contasından da olabilir. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 1 Mayıs 2012 Paylaş 1 Mayıs 2012 Tek sebep kaloriferde lpg ye gelen sıcak su hortumunu birleştiren "T" den kaçırıyordur. Eğer "T" hortumlara uygun değilse zamanla yapar ve metal "T" kullanmanızı tavsiye ederim. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Yıldız-2 2 Mayıs 2012 Paylaş 2 Mayıs 2012 (düzenlendi) Aynı konu beni tamı tamına 4 yıl boyunca canımı burnuma getirmiş tüm araç zevkim bitmişti. Ta ki 2 ay öncesine kadar. Ayda 1.5 litre su ilave ediyordum. Aracıma hep diken üzerinde bindim. Hep lpg den diyorlardı Lpg sistemini defalarca kontrol ettirdim. Antifiriz koydurdum. Bir sonuç alamadım. Ama benim korkum hep motor blokundan diye düşünüyordum. Çünki daha önce bu sepepten dolayı motor yeniletmek zorunda kalmıştım. Bir gün atiker marka regülatör gövdesinde sıcak su giriş borusu var. Deve boynu şeklinde plastikten imal regülatör dirsek borusu. Ben bu parçaya bağlı lastik hortumu birkaç kez su kaçırıyor diye sıkmıştım. İyice sıkmama rağmen yinede regülatörün altından eksoz manifoldunun üzerine antifirizli su damladığını farkettim. Birkaç ustaya sordum lpg regülatörümü değiştirmem gerektiğini söylediler. 3. girdiğim lpg ci o plastik boruyu onarabileceğini söyledi ve söktüğünde gördük ki o deve boynuna benzeyen plastik dirsek parça regülatör içinden kırılmış ve bu kaçağı farkedemiyormuşuz. Şuan hiç su eksiltmiyor. Ben muhakkak suretle sizin aracınızda gözünüzden kaçan bir noktada bir kaçak var. Buda lpg tesisatından kaynaklanıyor derim. Gerekirse tesisatınızı yenilettirin benim gibi yıllar boyu diken üstünde araç kullanmayın derim. Çünki biliyorsunuz ki bir hararet gördüğünüzde binlerce TL paranız heba olacak. 2 Mayıs 2012 tarihinde Mustafa Yıldız-2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts