Haydar Bakırcı-2 29 Nisan 2012 Paylaş 29 Nisan 2012 arkadaşlar yaklaşık bi kaç ay önce indiglo kadran için km saatim söküldü devir,yakıt vs gösterge milleri yerinden söküldü. ve bi kaç haftadır ben dahil aracıma her binen demeden farkediyor.aracın km saati mesela 120 km hızı gösteriyor ama araç rahat 15 km düşük gidiyor.navigasyon takıyorum aracın km saati 120 iken mesela navigasyon daki km 105 gösteriyor yaklaşık bi 15 km hız oynuyor.aceba napmak gerek o miller söküldü aceba ayarsızmı takıldı neden 15 km gibi bir rakam ilerde gidiyor:( umarım durumumu ifade edebilmişimdir Yorum bağlantısı
Talip Eren 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Gösterge milleri ayarsız takılmışdır,düzeltilebilir. Yorum bağlantısı
Burak Yenersoy 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Her standart araç Kadranı yüzde 8-10 fazla gösterir. Sebebi trafik hız sınırlarını minik paylarla aşmamak içindir. Ama siz komple işlem yapmışsınız, naviGasyon hızı ölçümü en hassasıdır, farkınız toleranslar içinde, problem yok.. Benim MK-3 Mondeom ibrede 120 iken, navigasyon 112 gösteriyor, bu hata değil, FABRİKA ayarlamasıdır.. Saygılar 2 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 İbre yerine takılırken tam ayarlanamamış...Söküp tekrar takmaktan başka çare yok.. Yorum bağlantısı
Haydar Bakırcı-2 30 Nisan 2012 Yazar Paylaş 30 Nisan 2012 büyük ihtimalle evet hibre söküldükten sonra doğru ayarlanarak takılmadı.peki kolay olan şekli nedir tekrar hibreleri söküp düzgün zararsız bir şekilde ayarlamanın yöntemi tam olarak Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 standart hata payı fordlarda 5 kmph. kadran söklülüp Emrenin dediği gibi ayar yapılmalı Yorum bağlantısı
Melih Bozkurt 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Benim kadran da önceden 6-7 km fazla gösteriyordu. Led işlemi için söküp taktıktan sonra gps ile aynı seviyeye geldi ( bilinçli olarak yapmadım ) Yorum bağlantısı
Talip Eren 30 Nisan 2012 Paylaş 30 Nisan 2012 Bugüne kadar kullandığım araçlarda 90 km/h e kadar ibre doğru gösteriyor,sonrasında yavaş yavaş sapma başlıyordu,hele 120 den sonra bariz ilerliyordu ibre.Bu bir çeşit pasif güvenlik önlemi doğrudur.Düşük hızlarda doğru göstermesi lazım.İbreler söküldükten sonra bir miktar ileride olacak şekilde takılmış. Ben peugeot ta gösterge temizliği yaptıktan sonra biraz geri taktığımı farkettim,yani 90 ile giderken gerçek süratim 85 idi,göstergeyi söktüm camsız halde paneli emaneten takıp yolda ölçerek ibreleri düzelttim. Yorum bağlantısı
Haydar Bakırcı-2 21 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2012 (düzenlendi) arkadaşlar bulunduğum konum ve yer itibari ile şuan sorunumu gösterecek bir usta yok sorunum hala devam ediyor aracım navi ile km saati arasında tam 15km hız oynuyor kendim basit bir şekilde halledemezmiyim detaylı bir anlatım olursa çok sevinirim varsa böle bir çözüm 21 Mayıs 2012 tarihinde Haydar Bakırcı-2 tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Haydar Bakırcı-2 21 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2012 yaklaşık 150 km ben aksarayın konya istikametinde olan bir ilçesindeyim.detaylı basit bir yapma şekli varsa iyi bir anlatımla yapmaya çalışabilirim Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Mayıs 2012 Paylaş 21 Mayıs 2012 arkadaşlar bulunduğum konum ve yer itibari ile şuan sorunumu gösterecek bir usta yok sorunum hala devam ediyor aracım navi ile km saati arasında tam 15km hız oynuyor kendim basit bir şekilde halledemezmiyim detaylı bir anlatım olursa çok sevinirim varsa böle bir çözüm aracın ön tekerleri askıya alınır. kadran sökülür gaugedeki dijital hıza göre analog kadran ayarlanır. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 21 Mayıs 2012 Paylaş 21 Mayıs 2012 araçlarımızda ibre olduğundan fazla gösteriyor bunu biliyoruz.benim navigasyon ile ibre karşılaştırmamda ibre net 10 km fazla gösteriyor.2 gün önce aracı gauge menuden çalıştırıp navigasyonu da açtım.hız sabitleyici ile yol aldım ve mükemmel şekilde navi ile gauge'deki dijital hız sayacı birebir aynıydı. yani benim aracım da 10 km fazla gösteriyor. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 21 Mayıs 2012 Paylaş 21 Mayıs 2012 kadran hata payı bırakılıyor. fordlarda genedle 5 kmph. Yorum bağlantısı
Haydar Bakırcı-2 21 Mayıs 2012 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2012 mustafa ozaman dediğin gibi ön iki tekeri askıya ayıp guge menüden hıza gireceğiz ve 3-4 km de bilerek sapma bırakırsak tam yerine takmayla hallolurmu diyosun dostum Yorum bağlantısı
Uğur Şentürk 10 Şubat 2013 Paylaş 10 Şubat 2013 Bu konuda benimde bir sorum olacak. Biraz meraktan dolayı gösterge panelini söktüm. Daha sonra açmışken temizleyeyim dedim. O sırada ibreleri sağa sola çevirdim, Daha sonra ibreleri yerinden söktüm, temizledim, pırıl pırıl oldu. Sökmeden önce ise ibrelerin yerlerini kaybederim diye fotoğrafını çekmiştim. İbreleri tekrar yerine taktım, fakat bir türlü düzen tutturamadım (hararet ve yakıt göstergesi hariç). Gauge menüye girerek denedim, dijital kilometreye ve devire göre ibreleri ayarladım. Bir sonraki açılışta (kontak kapatıp açtıktan sonra) kilometre göstergesi düzelmişti, fakat devir göstergesi değişmişti. Yani olmadı veya ben beceremedim. Buraya kadar anlattıklarımı dün yaptım. Bugün ise, en son sürekli kontak aç kapa yaptıkça devir ve kilometre göstergeleri geriye doğru gitmeye başladı. Resimleri ekliyorum. Bu durumda ben de yukarıdaki yolları mı izlemeliyim? Yoksa başka bir sorunum mu var? Yorum bağlantısı
Melih Bozkurt 27 Şubat 2013 Paylaş 27 Şubat 2013 Sorunuzun üzerinden baya zaman geçmiş. Muhtemelen çözmüşsünüzdür. Daha pratik bi yolu var mı bilmiyorum ama ben kendi yaptığım yöntemi anlatıyım, belki birine yardımı olur. Öncelikli olarak ibrelerin o kadar düşük durması normal değil. Gösterge paneline saplı olan ve ibrelerin en alta düşmesini engelleyen küçük siyah çubukları takmamışsınız sanırım. Ben de benzin ibresi için sizin yapmış olduğunuz gibi öncelikli olarak kadranın fotoğrafını çektim. İbrelerin montajını yaparken kontağı açıp, benzin ibresini son bıraktığım yere taktım. Motor ısınana kadar o şekilde kullandım. Motor ısındığında hararet göstergesini tam ortaya bakacak şekilde yerleştirdim. Rölanti devri de sabitlenince her zaman bulunduğu konuma yerleştirdim. Km/h göstergesini de önce rastgele takıp gps ile karşılaştırıp çıkan farka göre düzelttim. Biraz meşakatli oldu ama başarılı oldu. Yorum bağlantısı
Uğur Şentürk 6 Mart 2013 Paylaş 6 Mart 2013 Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Ben de o olaydan sonra oturdum, göstergeyle alakalı yaşadıklarımdan ders çıkardım ve düzelttim. İbrelerin en sona inmesi için kontağı birkaç kez aç kapa yaptım. Gauge menüyü açtım ve deviri kontrol ettim, yerleştirdim. Sonra hız, hararet ve yakıt için düzeltme yaptım. Her şey tamam oldu. Biraz uğraştırdı ama gene de değdi. Yorum bağlantısı
Mustafa Acar 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Verdiğiniz cevap için teşekkür ederim. Ben de o olaydan sonra oturdum, göstergeyle alakalı yaşadıklarımdan ders çıkardım ve düzelttim. İbrelerin en sona inmesi için kontağı birkaç kez aç kapa yaptım. Gauge menüyü açtım ve deviri kontrol ettim, yerleştirdim. Sonra hız, hararet ve yakıt için düzeltme yaptım. Her şey tamam oldu. Biraz uğraştırdı ama gene de değdi. merhaba bunları araç çalışırkenmi yaptınız yoksa stop halindemi veya araç yürürkenmi Yorum bağlantısı
Uğur Şentürk 2 Mayıs 2013 Paylaş 2 Mayıs 2013 merhaba bunları araç çalışırkenmi yaptınız yoksa stop halindemi veya araç yürürkenmi Kilometre göstergesi ayarını araç yürürken yaptım, devir göstergesini ise durduğu yerde ayarladım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts