Osman Beşer 12 Haziran 2012 Paylaş 12 Haziran 2012 Aracımı kontrol için götürdüğümde altına baktığımızda paslanmaların olduğunu gördük,egzos komple paslı gözüküyor,moralim çok bozuldu...orada biri katalizör falan paslanırsa sorun çıkarır sana dedi,katalizörün üstünde oluşan paslanma bi problem çıkarır mı acaba? bilgili arkadaşlar yardım ederse...2 senelik aracın egzosunun paslanması normal mi? Yorum bağlantısı
Yasin Çelik 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Araç 2011 model ise garanti devam ediyor,neden garanti kapsamında değişim yapılmadı? Kontrol eden kimdi? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 2011 model araçta egzoz paslanması ? çok ilginç geldi bana paslanmaz malzemeden yapılması gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Benim 2006 arabamda bile yok, arada bir wd-40 banyosu yaptırırdım eskiden, belki onun etkiside oldu sanırım Yorum bağlantısı
Fatih Öztürk27 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Enteresan. Bu kadar çabuk paslanmamalı bence. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Aracınızı kısa mesafemi kullanıyorsunuz sürekli ? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 2 yıl kısa bir süre ama bende birçok modelli araçta paslanmalar gördüm.Çoğunlukla Normal karşılanıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 ŞEhriniz nedir? Araç kapalı otoparkta duruyor mu? kaç km de? kaç aylık?egzos borusu üsten korozyona uğrayabilir, bu yüzeyseldir, tırnakla kazınırsa bile gider. Yorum bağlantısı
Engin Özarı 13 Haziran 2012 Paylaş 13 Haziran 2012 Kırmızı baz korozyon oluşmamışsa endişelenmenize gerek yok. Elinizi paslı bölgeye sürdüğünüzde eliniz kırmızıya bulanmasın yeter. Metal , ergimeye başlamamış demektir. Beyaz korozyon oluşumu , galvaniz kaplama yetersizliği ve kaplama kalınlığı düşüklüğündendir. Ancak beyaz korozyon uzun zaman sonra kırmızı pasa dönüşecektir. Bu döngü en az 5-6 yıl ortalamasındadır. 1 Yorum bağlantısı
Osman Beşer 14 Haziran 2012 Yazar Paylaş 14 Haziran 2012 araç istanbul ve aydın'da kullanıldı.kapalı otoparkta da duruyor açıkta da ama çoğunluğu açıktaydı.yağmur çamur çok gördü denilebilir ama pas yapması bana pek normal gelmedi. wd 40 ile temizlik işe yarar mı? katalizör denilen aygıt bu paslanmadan etkilenir mi? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 yüzeysel korozyondur, işleve engel değildir, mesela pedal veya yolcu koltuğu tarafından eğilip torpidonun arkasına bakın, her türlü aksam korozyon halinde görülebilir, fren disk göbekleri, porya yanları dahil. Yorum bağlantısı
Osman Beşer 14 Haziran 2012 Yazar Paylaş 14 Haziran 2012 işte o egsozla bağlantılı her yerde sanırsam o korozyondan var ben de lpg taktırınca servise giremedim Allah'a emanet ettim Yorum bağlantısı
Engin Özarı 14 Haziran 2012 Paylaş 14 Haziran 2012 Bu tür ince yüzeysel korozyanlar , önemsiz olup , malzeme kimyasallığını etkileyerek , metal erimeleri yapacak boyutta değildir. Yorum bağlantısı
Osman Beşer 15 Haziran 2012 Yazar Paylaş 15 Haziran 2012 çok teşekkürler,wd 40 gibi malzemeler işe yarar mı? Yorum bağlantısı
Onur Efe 15 Haziran 2012 Paylaş 15 Haziran 2012 Bu tür ince yüzeysel korozyanlar , önemsiz olup , malzeme kimyasallığını etkileyerek , metal erimeleri yapacak boyutta değildir. Yüzeysel korozyon önemsiz bence yanlış. Korozyon genelde yüzeysel başlar. Bu yüzey koruma uygulamasının yetersizliğinden oluşur. Benim başıma gelse ben egsozu değiştirtmiştim bile. Yorum bağlantısı
Recommended Posts