Çağlar Bayur 7 Ekim 2012 Paylaş 7 Ekim 2012 takipsizisin http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/233971-skoda-rapid-vb/ yeni nesil şaselere yolda, hala Pug 301 diyorum.... rapid de 1.2 tsi ile iş yapabilir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2012 Paylaş 7 Ekim 2012 301 de güzelmiş 640 lt bagaj diyor http://www.peugeot.c...sfet/301/sedan/ adamlar yapmış demek ki Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül 7 Ekim 2012 Paylaş 7 Ekim 2012 sitroyenin arkasını sanki toz altı kaynakla ek yapmışlar gibi duruyor Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 8 Ekim 2012 Paylaş 8 Ekim 2012 (düzenlendi) 301 in tipi iyide en azından Rapid kadar güven verebilse çok tutar... ama hala kanaatim aynı, Fransız mı? Sadece tasarımları güzel... bazı motorları dışında olayın içini dolduramıyorlar bir türlü... Bence sadece araçla da ilgili değil, bayi ve satış sonrası ile ilgili köklü bir değişikliğe ihtiyaçları var sanki reno dışındakilerin... 8 Ekim 2012 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 10 Ekim 2012 Paylaş 10 Ekim 2012 Sabah FSM köprüsünde gördüm. Elysee'lerin 6.sıymış.(El cordobeslerin 6. sı vardı Sadri Alışığın filminde:)) Kasımda satışa çıkıyormuş. Köprüde gördüğüm erken kapmış sanırım:) http://www.citroen.com.tr/haberler/basin-bulteni/bulten-32/#/araclar/gelecegin-araclar/C-Elysee/ http://www.youtube.com/watch?v=eh4ALr5DqoQ Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 10 Ekim 2012 Yazar Paylaş 10 Ekim 2012 gelmiş mi fiyatlara bakayım hemen. Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 10 Ekim 2012 Paylaş 10 Ekim 2012 Konuyu görmemiştim pardon Sabah gördüğüm araçta herhangi bir sticker yoktu. Plakalığında Bayraktar yazıyordu. Muhtemelen Bayraktar İstinye'nin arabasıdır. Arkası ciddi anlamda çirkindi. Benimkinden bile çirkin o derece yani:) Önü c4 x c5 = c²20 gibiydi. Arada kalmış bi model olacak sanırım. İçini ve motor seçeneklerini bilemiyorum. Altı yüksekti. Keşke resmini çekseydimdi:) Yorum bağlantısı
Misafir 10 Ekim 2012 Paylaş 10 Ekim 2012 508 ile aynı platformda üretiliyorlar. Doblo ile yeni combi gibiler, 3-5 parça değişik o kadar 508 daha güzel, bunu beğenmedim. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 13 Ekim 2012 Paylaş 13 Ekim 2012 Kargaya yavrusu şahan gibi gelirmiş ama, benim araba sedan ve tipi çok hoşuma gidiyor. Aha buda arkası Bu da 406 Elysee C4'ün sedanı değil miydi ? Arkasını beğenemedim, gerçekte görmem lazım Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 13 Ekim 2012 Yazar Paylaş 13 Ekim 2012 pejonun 306 406 sedanları tam sedan karakterli. 406 ya taxi filminden zaten ayrı sempatim var. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ekim 2012 Yazar Paylaş 30 Ekim 2012 Çağlar abi bu c elysee ile pejo 301 ortakmış. iç görüntüleri görünce dank etti C segmenti diye düşünyordun c4 sedan gibi ama alakası yokmuş. bu arada 301 testini okudum. gelişmekte olan ülkelere ucuz araba diye lanse ediyorlar. yani yeni bi segmentten çok şişirme bagajlı 206 nın yeni versiyonu denebilir sen ne kadar şase farklı desende. tabi canlısını görünce bakacaz cam açma tuşları 90 lı yıllardan kalma vites çerçevesinin etrafında. iç kabin 360 derece görüntülemede o kadarda güzel gelmedi konsolda parlak kaplamalar kullanmışlar basit göstermiş. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ekim 2012 Yazar Paylaş 30 Ekim 2012 http://www.c-elysee.citroen.com/tr_TR/fotograglar-videolar/360-intern c elysee nin içi buda 301 in testi http://www.otomobil.com.tr/yeni-peugeot-301-fiyat-teknik-ozellikler/ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2012 Paylaş 30 Ekim 2012 gelmiş mi fiyatlara bakayım hemen. 1.6 tdci 90 Ps motorlusu 38bin TL olacakmış, 500lt bagaj, aks mesafesi focus kadar 1090 kg yeni bir tür, kesinlikle incelenmeli, Fransa da satmayacakmış, daha çok bizim gibi kalitesiz asfaltlar için tasarlanmış gibi, focus kadar yol tutmaz ama bu rakama da rakipsiz, dedikleri, pug301 ler daha çok filoya satılacak, Elize ler müşteriye..... 1 Yorum bağlantısı
Levent Eksen 30 Ekim 2012 Paylaş 30 Ekim 2012 Yeni Toros, 'yıllara, yollara meydan okuyun'.. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 30 Ekim 2012 Yazar Paylaş 30 Ekim 2012 301 de arka torsiyon. Ama esp standart. Yol tutuş adına bence yeterlidir. Ama bana dıştan c4 ön yüz sempatik gelmişti iç tasarımda cam tuşları beni bitirdi. Dijital klima koymuşlar allah için. Bence yeni bi sınıf değiler. B segmentini şişirip c segmenti diye satan linea zaten bu araçların öncüsü. Clio sedan yenilensin boyutları bunlarla bir olur. Sonra tüm B ler biz C segmentiyiz der. Nasılsa güncel C segmenti artık orta sınıf için o kadar ulaşılabilir fiyatlarla satılmıyor. 10 cm boy uzattıp şişirme bagajla göz boyayarak. Gelişmekteki ülkeler için tasarladık ayağına yatan firmalar diğer modeller pahalıya mal oluyor rekabet kızıştı teknolojik oyunaklarla dolan C yi orta sınıfa satamıyoruz gel sana az büyütülmüş B verelim gerisini koy verelim mantığında gibiler. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Ekim 2012 Paylaş 30 Ekim 2012 Aks mesafesidir dikkat edilmesi gereken, Line, puntonun tabanını kullanıyordu, tampon plastiği ile boyu uzatıldı o kadar. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 1 Kasım 2012 Paylaş 1 Kasım 2012 Bugün pejo 301 i görmeye gittim. Gördüm. İnceledim. Araç, B sınıfı sedan dan biraz daha irice ama kesinlikle c sınıfı değil. Linea ve Accent sınıfı gibi olmuş. B+ diyebiliriz... Her modelde esp standart. En full olan 92 bg dizel + park paket dahil 42 lira fiyat çektiler... İşçilik ve kalite bana çok düşük geldi... Birçok bölümde sac çıplak kalmış. Plastikle bile örtme gereği duyulmamış. 3. sınıf ülkelerde satılabilir ama günümüz Türkiye sinde tercih edilebileceğini düşünmüyorum... Sonuç itibariyle: Kesinlikle beğenmedim. Yorum bağlantısı
Cem Işık 1 Kasım 2012 Paylaş 1 Kasım 2012 Bu sabah 3 adet c-elysee gördüm , önde bagaj kapağına kamera takılmış bir 407 gidiyor, arkasında 3 adet c-elysee ikisi kahverengi biri lacivert gibiydi sanırım, en arkada da citroen jumper minibüs fransız plakalı, e-5 trafiğinde kamera kaydı yaparak gidiyorlardı..Ben beklediğim kadar ilgi çekici bulmadım arabayı, sıradan bir his uyandırdı uzaktan görmemle. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 1 Kasım 2012 Paylaş 1 Kasım 2012 Bugün pejo 301 i görmeye gittim. Gördüm. İnceledim. Araç, B sınıfı sedan dan biraz daha irice ama kesinlikle c sınıfı değil. Linea ve Accent sınıfı gibi olmuş. B+ diyebiliriz... Her modelde esp standart. En full olan 92 bg dizel + park paket dahil 42 lira fiyat çektiler... İşçilik ve kalite bana çok düşük geldi... Birçok bölümde sac çıplak kalmış. Plastikle bile örtme gereği duyulmamış. 3. sınıf ülkelerde satılabilir ama günümüz Türkiye sinde tercih edilebileceğini düşünmüyorum... Sonuç itibariyle: Kesinlikle beğenmedim. Senelerce sümbül'ü kullanmış bir ülkeyiz. Bu araba 42bin'e filolara deli gibi satacağı gibi Taksi ve son kullanıcıya da hitap ediyor. 42bin'e esp'li kaç 0 araç var? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 1 Kasım 2012 Yazar Paylaş 1 Kasım 2012 ben daha büyük beklentierdeydim. Katalog resimlerini çekene helal olsun diyorum. Mühendisleride tebrik ediyorum c4 yüzünü kullanırken bu kadar sırıtmadan araç daraltmak kolay değil. Bu araçlar uçuk kaçık fiyatlı c segmentlerine iyi alternatifler olacak. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 1 Kasım 2012 Paylaş 1 Kasım 2012 Yakından bakınca eminim gider yine sembol veya linea alırız biz. (Bence) Linea çok daha kaliteli duruyor. Pejo, citroen bu araçlarla Hyundai Accent Blue, Fiat Linea nın rakibi olacaklar. Broşürde yazan 640 lt lik bagaj büyük bir yalan. Bagajı küçük sayılmayacak 500 lt civarında. Bagaj halısı emanet duruyor. Yükleme eşiği çok yüksek. Eşiğin üstü çıplak. İç diz mesafesi Linea dan bile daha diyebilrim. Ancak yanal genişlik albea kadar... Aracın hiçbir noktasında kalite hissi yok... 301 den sonra 308 in içine bindim, aradaki fark dağlar kadar. 301 de kalite kesinlikle düşürülmüş. Fiatın yıllarca üretip sattığı kuş serisini hatırladım. Sadece esp sattırır mı bu aracı bilemem. Bence Avrupadaki ekonomik krizden kurtulmak için Pejo ve Citroen in alelacele devreye almış olduğu bir proje gibi geliyor... Senelerce sümbül'ü kullanmış bir ülkeyiz. Bu araba 42bin'e filolara deli gibi satacağı gibi Taksi ve son kullanıcıya da hitap ediyor. 42bin'e esp'li kaç 0 araç var? Yorum bağlantısı
Recommended Posts