Sedat Ayas 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 merhaba arkadaşlar, yeni üyeyim ve ilk mesajım. işleyişte hata varsa uyarınız lütfen; 2009 ford fiesta comfort aracım var; ilk olarak yağ soğutma haznesi( su haznesi) nin yağ aldığını gördüm, içerisinde 4 tane kanalı olan bir hortumun değişmesi gerektiği söylendi ve değiştirdim; 2 gün kullandım sorun yoktu, arabayı emanete verdim, herşey burada başladı; emanete verdiğim kişinin arabanın yağ boşalttığını söyledi, hemen farketmiş ve kapak yerinden fırlamış, sonra aynı hatayı tekrar vermiş ama arabayı kesinlikle yağsız kullanmadığını söyledi!! araba emanetten geldi, motordan ses geliyor, rektefiyeciye götürdüm, motorun yatak sardığını söyledi, krank mili değişecek dedi, yağ pompası değişecek dedi, kısacası herşeyi değiştirmemi söyledi; 1-) motor yatak saran araç hareket eder mi? ya da motor yeni yatak sarmaya başladı da erken teşhis mi koydu? 2-) masrafın 3000 tl civarında çıkacağını söylediler (yağ pompası, işçilik, pistonlar,sekman,krank mili vss) uygun mu? 3-) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 Aracınız ne kadardır sizde? Daha önceden hararet yaptı mı? Yorum bağlantısı
Sedat Ayas 5 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 5 Temmuz 2012 7 aydır bende, daha önce hararet yapmadı ama son günlerde aracın çekişinde problem olduğunu farkediyordum, daha önce 4 ile çıktığım yokuşta 2. vitese düştüğüm oldu, Yorum bağlantısı
Sedat Ayas 5 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 5 Temmuz 2012 93000 km'de dizel ikinci sahibiyim fakat ilk kullanıcı hakkında pek bilgim yok. Yorum bağlantısı
Necati Dur 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 93000 km'de dizel ikinci sahibiyim fakat ilk kullanıcı hakkında pek bilgim yok. Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Atak 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 (düzenlendi) Doğum yılınız 2009 Araç modeli olmasın. 5 Temmuz 2012 tarihinde Mehmet Atak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 Geçmiş olsun.Bence araç yağsız çalıştırılmış.Geç fark edilmiş. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 Geçmiş olsun.Bence araç yağsız çalıştırılmış.Geç fark edilmiş. Çekiş düşmüş denmiş. Bence susuz kalmış araç... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 (düzenlendi) Çekiş düşmüş denmiş. Bence susuz kalmış araç... Yağ azaldıkça da çekiş düşer ki.. Düzeltme : Daha doğru kelime buldum 5 Temmuz 2012 tarihinde Ayhan Onaran tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 Yağ ve su azalsa dahi çekiş normal olur, hararet yükselir. Karter bir anda boşalsa dahi hemen stop edilen motor yatak sarmaz. Tahminim, aracın km orjinal değil, daha önce hararet gördü ve üstün körü motor toplandı. Yağ pompası değişmedi, yataklar honladı. En uzak noktadaki yatak zor yağlandı ve sarmaya başladı. Yatak sarmadan evvel motorda alttan vuruntu sesi bariz duyulur. Çekiş düşmesi, sekman kaçırıyorsa, enjektör iyi püskürtmüyorsa, turbo bozuksa olur. Bunların sonucunda kara tren gibi gider bu araç. Son olarak yazılım varmı araçta ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 hangi kapak fırlamış? verdiği hata nedir? yatak vurma sesi varsa da motor çalışabilir, ama çalıştıkça da masraf büyümektedir. 3000TL çok iyi bir rakam motor benzinli mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 "ilk olarak yağ soğutma haznesi( su haznesi) nin yağ aldığını gördüm, içerisinde 4 tane kanalı olan bir hortumun değişmesi gerektiği söylendi ve değiştirdim;" Bu yağ haznesi mi su haznesi mi? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Temmuz 2012 Paylaş 5 Temmuz 2012 Önce suya yağ karıştırmış ve genleşme kabından farkedilmiş ancak teşhis orada yanlış konmuş tedavi de dolayısıyla yanlış uygulanmış..Aracın öncelikle ya hararet göstergesi düzgün işlemiyor ve sizi yanıltıyor...Çekiş düşmesi hararete bağlı da olabilir..Fırlayan kapak anladığım kadarıyla genleşme kabının kapağı..Aracınızın hararet problemi var bana kalırsa..Ustanızdan başlayın değiştirmeye...Km. nin orijinal olmadığını bende tahmin ediyorum... Yorum bağlantısı
Sedat Ayas 6 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2012 (düzenlendi) evet arkadaşlar; araba plakasını TUVTURK te sorgulattım, 2 kaza çıktı ve km de 8/2011 'de muayeneden geçtiğinde 97800 km'deymiş. 30000 km geriye almış km'yi. aracın şu andaki gerçek km yaklaşık 140000 gibi. 640 tl dedikleri yağ pompası için 1 gün sonra kampanya varmış beyefendi 200tl ye veriyoruz size dedi özel servis. aracın turbosunda da sıkıntı vardı 640 tl de turboya veriyorum. değişmeyen nirşey kalmadı neredeyse ) bu aracı bu şartlarda satmak mantıklı mı? motoru sıfırladık neredeyse. 6 Temmuz 2012 tarihinde Sedat Ayas tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Şahin Topaloğlu 6 Temmuz 2012 Paylaş 6 Temmuz 2012 E bu kadar masraftan sonra tadını çıkart artık.Niye satıyorsun... Yorum bağlantısı
Sedat Ayas 6 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2012 inan korkuyorum üstad, yine başına birşey gelecek diye ) sıfır gibi olmaz biliyorum ama inşallah adam gibi bir verim alırız araçtan. Yorum bağlantısı
Emre Köksal 6 Temmuz 2012 Paylaş 6 Temmuz 2012 geçmiş olsun...şu km ile oynayan insanlara ağız dolusu lafım var ama ne dersem diyeyim boş.. Yorum bağlantısı
Sedat Ayas 6 Temmuz 2012 Yazar Paylaş 6 Temmuz 2012 insanın cebinden parasını çalmakla km ile oynamak arasında hiçbir fark yok. düpedüz hırsızlık. 1 Yorum bağlantısı
Barış Kalkan 6 Temmuz 2012 Paylaş 6 Temmuz 2012 çok geçmiş olsun masrafı büyük olmuş, inşallah bundan sonra ağız tadıyla binersiniz Yorum bağlantısı
Recommended Posts