İçeriğe Yönlendir

2012 Kapadokya Yaz Şenliği Resimleri


Misafir

Recommended Posts

Süha Demirtaş

:D :D :D

Cengiz viva ispanya çalınca sahneyi bırakmışız da, bu ispanyollar kasap havası çalınca oynamaya devam ettiler nasıl iştir buya :D

Benim olaylardan haberim yok, Çağlar abi ne içiyorsa bana da ondan verin dedim... :D En son otelin barında bir pazarlık vardı, sonra da Alper ile Çağlar abi arasında en son Süha ile Çağlar abi arasında bir pazarlık vardı hesap için...Ben sadece içiyordum ne veriyorlarsa... :D Herkes benim odaya yazın diyordu ama bende konuşacak derman yoktu...İdare ettiler sağolsunlar... :D

Çağlar abi son noktayı koydu. Biz kendimiz için pazarlık yapmıştık siz gelince normal tarifeye razı olduk :D

Merhaba Sabri Abi :D :D :D :D

Sabri abi bayram bir geçsin hele ;)

Bundan içtik atminim... İlaçlı gazoz filan değildi... :D

Arkadaki bayanlar ikram etti aslında... :D

Alper abi bizde ortam bitmez 2. yaz şenliği izmir de görüşmek üzere :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Son gece Emmi bizi ocakbaşına götürdü, Ocakbaşında lahmacun, çorba, salata, adana kebap yedik, ilginç bir konsept, meşgul adam çift hatlı telefonu yanlış anlmaış olacak:

dscf6229k.jpg

Bozuk denen yoldan geri dönünce (Aksaray, Ankara) zaman o kadar hızlı geçti ki, yol kaymak asfalt, zamanımız arttı, hemen KArabük + Safranbolu yaptık, Safranbolu kısmı vesile aslında...

dscf6281.jpg

dscf6282d.jpg

Amaç bu görüntüyü yakalamaktı, yol Karabükten ge.çmekte idi:

dscf6301d.jpg

Hanımının ellerine sağlık, nefis bir börek yapmıştı, o kadarcık zaman aralığında, ellerine sağlık, şenliktekinden fazla zaman geçirdik akşam akşam..

dscf6304t.jpg

Bak yolda ne ile karşılaştık Safranbolu da:

Transit her yaşta güzeldir

dscf6254f.jpg

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Zafer Ayvacı

Ayaklarınıza sağlık abi. Onur duyduk sizi ağırlamaktan. Yine bekleriz, hamur işlerini facebook arkadaşlarım iyi bilir :p:seytan: Canı çeken için yol tarifi verilir :D

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Son gece Emmi bizi ocakbaşına götürdü, Ocakbaşında lahmacun, çorba, salata, adana kebap yedik, ilginç bir konsept, meşgul adam çift hatlı telefonu yanlış anlmaış olacak:

Ben orada vodofon ve turkcelli karşılaştırıyordum.. hangisini sesi iyi.. test ediyordum. :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Teknik açıdan bu seyahatim:

Koniler: Şu anda standart amortisöre göre 2 misli sert ayarladar, 8 misline kadar ayar şansım var, bu ayarda, bayağı dolu arabada konfor azaldı diyemem, öndeki arabaların yoldaki salınımına bakarak aynı yeden geçerken hemen hiç salınım yapmıyorum, bu da ağırlık merkezi durmadan yer değişmiyor anlamına gelir ki beraberinde yol tutuşu getiriyor

tdci: Geçtiğimiz yerlede tanınmış istasyonlar çok az, mazotun kalitesinden endişe duyulur, yüksek rakımlarda perfomas azalması hissediliyor, atmosferik benzinli bu ileerde daha mantıklı

Jatco: 1500km boyunca toplam 3-4 defa kafası karıştı gibi, hepsi de rampa aşağı inişte kompresöre alma isteği ile devirin çok yükselmesi veya bazen devirde dalgalanma ki oldukça normal bunun dışında büyük konfor ve devamlı yüksek tork devri içinde seyahat sağladı

Mondeo: Hiç yormadı, güven verdi, sonu belli olmayan virajlarda bile gönül rahatlığı ile sürüş sağladı

Ben orada vodofon ve turkcelli karşılaştırıyordum.. hangisini sesi iyi.. test ediyordum. :D

elma ağacındaki kurtları görünce de, işte organik tarım bu diye bahane de bulmuştun... elmadan çok kurt vardı lem, vesile ile tavşanı buldun mu?

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Büyük ikramiye Suhada :rofl::crazy::bomb:

Evet güzel numara ile ben kazandım :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Teknik açıdan bu seyahatim:

Koniler: Şu anda standart amortisöre göre 2 misli sert ayarladar, 8 misline kadar ayar şansım var, bu ayarda, bayağı dolu arabada konfor azaldı diyemem, öndeki arabaların yoldaki salınımına bakarak aynı yeden geçerken hemen hiç salınım yapmıyorum, bu da ağırlık merkezi durmadan yer değişmiyor anlamına gelir ki beraberinde yol tutuşu getiriyor

tdci: Geçtiğimiz yerlede tanınmış istasyonlar çok az, mazotun kalitesinden endişe duyulur, yüksek rakımlarda perfomas azalması hissediliyor, atmosferik benzinli bu ileerde daha mantıklı

Jatco: 1500km boyunca toplam 3-4 defa kafası karıştı gibi, hepsi de rampa aşağı inişte kompresöre alma isteği ile devirin çok yükselmesi veya bazen devirde dalgalanma ki oldukça normal bunun dışında büyük konfor ve devamlı yüksek tork devri içinde seyahat sağladı

Mondeo: Hiç yormadı, güven verdi, sonu belli olmayan virajlarda bile gönül rahatlığı ile sürüş sağladı

elma ağacındaki kurtları görünce de, işte organik tarım bu diye bahane de bulmuştun... elmadan çok kurt vardı lem, vesile ile tavşanı buldun mu?

Şenlik öncesi, sırası ve sonrasında 10 defadan fazla ürgüp'e gittim geldim...

Ben de, Teknik olarak şunu derim ki... Bu mondeo beni şımartacak.. :D

Düzde sakin sakin giderken bana selektör yapma gafletinde bulunan pejo bilmem kaç, oldukça basık arabayı, ürgüp'ün virajlarının birinde dıştan geçerek madara ettim...

Eminim ki bir daha bu logoyu görünce uzaktan geçer...

fordyansanayiyedekparca.jpg

Bizim biletlere ne çıktı ya? :)

57636687.jpg

Sorguladım...

23 numaraya İzmir gecesi çıkmış :D

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Şenlik öncesi, sırası ve sonrasında 10 defadan fazla ürgüp'e gittim geldim...

Ben de, Teknik olarak şunu derim ki... Bu mondeo beni şımartacak.. :D

Düzde sakin sakin giderken bana selektör yapma gafletinde bulunan pejo bilmem kaç, oldukça basık arabayı, ürgüp'ün virajlarının birinde dıştan geçerek madara ettim...

Eminim ki bir daha bu logoyu görünce uzaktan geçer...

fordyansanayiyedekparca.jpg

Sorguladım...

23 numaraya İzmir gecesi çıkmış :D

ESP yandı mı ?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Şenlik öncesi, sırası ve sonrasında 10 defadan fazla ürgüp'e gittim geldim...

Ben de, Teknik olarak şunu derim ki... Bu mondeo beni şımartacak.. :D

Düzde sakin sakin giderken bana selektör yapma gafletinde bulunan pejo bilmem kaç, oldukça basık arabayı, ürgüp'ün virajlarının birinde dıştan geçerek madara ettim...

Eminim ki bir daha bu logoyu görünce uzaktan geçer...

Dandik fııığğğğhansız arabası, olur o kadar :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

ESP yandı mı ?

Amortisörü değişeli esp ışığını görmüyorum...

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Amortisörü değişeli esp ışığını görmüyorum...

ESP yanmadan elemanı hemde dıştan geçtiysen abi o basan eleman sadece görüntü amaçlı basan ölesine biri demek ki :D

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

elma ağacındaki kurtları görünce de, işte organik tarım bu diye bahane de bulmuştun... elmadan çok kurt vardı lem, vesile ile tavşanı buldun mu?

Elma, fazla organikleşmiş.. bize bişey kalmamış. :D

Tavşana çok kızdım... :vandal:

Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol
(düzenlendi)

Şenlik öncesi, sırası ve sonrasında 10 defadan fazla ürgüp'e gittim geldim...

Ben de, Teknik olarak şunu derim ki... Bu mondeo beni şımartacak.. :D

Düzde sakin sakin giderken bana selektör yapma gafletinde bulunan pejo bilmem kaç, oldukça basık arabayı, ürgüp'ün virajlarının birinde dıştan geçerek madara ettim...

Eminim ki bir daha bu logoyu görünce uzaktan geçer...

fordyansanayiyedekparca.jpg

Sorguladım...

23 numaraya İzmir gecesi çıkmış :D

23 benim memleketimin plakasıdır ve uğuruna her zaman inanmışımdır :nazar: , bilet alırken baktım ama satılmıştı hayırlısı dedim. Bak ne güzel sahibine İzmir gecesi kazandırmış. :bravo: :bravo:Hayırlı olsun Süha. :D

tarihinde Serhan Gürbüzol tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

ESP yanmadan elemanı hemde dıştan geçtiysen abi o basan eleman sadece görüntü amaçlı basan ölesine biri demek ki :D

Valla süha, ben bilmem yarış adamı değilim.. Geçerken frene bastığını da gördüm.. Belkide tırt bi sürücü... Hızım çok yüksek değildi, 130-140 falandı.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

MK3'ün yol tutuşu çok başka Süha. ;)

Mesajlar ekleyip niye siliyorsun arkadaşım :D Görevini kötüye kullananlar var efenim :fiuw:

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Burası "Ahmet Link Şifre İstiyor" içerikli iletilerle dolmasın diye gözüm. ;)

Hehe, tıkladım bi de kullanıcı bi garipti?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon
(düzenlendi)

Neyi varmış olum kullanıcı adının. :D

Asıl hesabımda limit yetmez diye ayrı hesap açtım. :)

Bayboru mu neydi?

Baybora'ymış, pardon ya :)

tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Mehmet Hoca ne diyorsun :)

Abi birşey demedim. Hüseyin Hocayla pazarlığa oturma arabayı parça parça alır satar :) demedi deme abiciğim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

MK3'ün yol tutuşu çok başka Süha. ;)

Abi mk2 ve mk4 ü test ettim. Çok açık ara mk4 önde ama 235/45/17 goadyear asymetrik 2 vardı;) mk3 ü test edemedim lakin inanıyorum ve tahmin ediyorum.

Valla süha, ben bilmem yarış adamı değilim.. Geçerken frene bastığını da gördüm.. Belkide tırt bi sürücü... Hızım çok yüksek değildi, 130-140 falandı.

Mehmet abi senin nevşehir'in virajlarını nasıl aldığını İlteber ile biz iyi biliriz :D

Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk
(düzenlendi)

Teknik açıdan bu seyahatim:

Koniler: Şu anda standart amortisöre göre 2 misli sert ayarladar, 8 misline kadar ayar şansım var, bu ayarda, bayağı dolu arabada konfor azaldı diyemem, öndeki arabaların yoldaki salınımına bakarak aynı yeden geçerken hemen hiç salınım yapmıyorum, bu da ağırlık merkezi durmadan yer değişmiyor anlamına gelir ki beraberinde yol tutuşu getiriyor

tdci: Geçtiğimiz yerlede tanınmış istasyonlar çok az, mazotun kalitesinden endişe duyulur, yüksek rakımlarda perfomas azalması hissediliyor, atmosferik benzinli bu ileerde daha mantıklı

Jatco: 1500km boyunca toplam 3-4 defa kafası karıştı gibi, hepsi de rampa aşağı inişte kompresöre alma isteği ile devirin çok yükselmesi veya bazen devirde dalgalanma ki oldukça normal bunun dışında büyük konfor ve devamlı yüksek tork devri içinde seyahat sağladı

Mondeo: Hiç yormadı, güven verdi, sonu belli olmayan virajlarda bile gönül rahatlığı ile sürüş sağladı

elma ağacındaki kurtları görünce de, işte organik tarım bu diye bahane de bulmuştun... elmadan çok kurt vardı lem, vesile ile tavşanı buldun mu?

Bu koni nasıl bir şey?

Bu rampa işi ile ilgili olarak müsadenle bir tesbitimi yazayım. Sivas - Kayseri istikametinde beştepeler, Kayseri - Sivas istikametinde de koyuncu ve kayadibi rampaları vardır. Bu rampalarda 140-150 aralığında (ki daha yokmu sen bas ben giderim havasında idi araç) yanımda boncuk gibi dizilen arabalara el sallayarak; önümde giden araçlara da Servet in elini değdiği zenonlarımla sellektör yapıp yol alarak (isteyerek değil zorunlu olarak veriyolardı) güzel güzel geçtim.

Ayrıca rampa testini 1875 rakımlı yağdondurana tırmanışta ve Sivas - Yıldızeli arasındaki çok dik bir rampada (bu rampayı buralardakiler iyi bilir rampa düz ve oldukça dik bir rampadır.) test etme şansım da olmuş yine yukarıda yazdıklarımla paralel fikirler edinmiştim. 2.0 tdci jatco ne rampa da ne de düz de yenilir yutulur cinsten değil.

Yakıt sürekli shel den alırım. bir senedir ilk defa nevşeer dönüşünde total den aldım Ürgüp - Ev arasında yolun gittiğim istikametinde bir adet shel istasyonu vardı o da kapanmış. ne Kayseri de, ne Gemerek te, ne de Şarkışla da ana yol üstünde bir tane shel bulamadım. Ta ki evin yanındaki shel e gelene kadar. Bereket versin nolur nolmaz diye ürgüp çıkışında emminin tavsiyesi ile total den 50 liralık yakıt almıştım da buraya kadar attı beni.

tarihinde Ertan Çabuk tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...