Murat Uludağ 21 Eylül 2012 Paylaş 21 Eylül 2012 FORD TAUNUS 2.0 TURBO 1993 GTS MODEL TAUNUS ARACIMIZI KEYFİ OLARAK TURBOLADIK. k26 turbo megasquirt 3.2 beyin cosworth yağ pompası oil cooler kit bronz yatak takımı çelik conta forget piston Hks blow off afr yağ basınç yağ sıcaklık su sıcaklık manifolt sıcaklık turbo basınç ve voltaj göstergeleri apexi turbo timer 2 Yorum bağlantısı
Murat Uludağ 21 Eylül 2012 Yazar Paylaş 21 Eylül 2012 fotograflar yapım aşamasındaki fotoraflardır kkk26 turbo ve beyin yeni montajlanmaktadır. yeni güncellemeler yapılacaktır. Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 22 Eylül 2012 Paylaş 22 Eylül 2012 Dyno verisi alabilirmiyiz ? Ayrıca Fren Sistemi ve Yürüyen aksamda herhangi gibi Modifikasyon yapıldı mı ? Yorum bağlantısı
Guest Osman Demir 22 Eylül 2012 Paylaş 22 Eylül 2012 Dyno verisi alabilirmiyiz ? Ayrıca Fren Sistemi ve Yürüyen aksamda herhangi gibi Modifikasyon yapıldı mı ? enjeksiyon sistemine henüz geçmekteyiz, araç çalıştırıldıktan sonra Allahtan bi mani gelmezse bi dyno ölçümü yapar seve seve paylaşırız. hayırlı olsun,elinize sağlık bir zamanlar hayalimde olan arabayı yapmışsınız sierra motoru taktınız herhalde ? hayır aracın orjinal motoru üzerinde geliştirmeler yaparak kullanmaktayız. Güzel olmuş uçar artık taunus.. temennimiz o. Uçmaya uçarda ne ile duracak paraşütlemi? Fren aksamı ile ilgili modifiye yapmanızı kesinlikle tavsiye ederim bu şekilde tehlike arz ettiğini düşünüyorum kendinizi düşünmüyorsanız bile diğer insanları düşünün lütfen. fren aksamıyla ilgili herhangi bir değişiklik şimdilik söz konusu değil, (zira memleketimize yapılan bunca yol genişletmelerinden sonra frene ihtiyaç duymamaktayız . ) şaka bi yana araç şu anda yapım aşamasında, yani herşeyi bitmiş anormal güçlerde yollarda katil gibi gezer bi durumu yok. turbolama ve yazılım işleri tamamlandıktan sonra ihtiyaçlar doğrultusunda kesinlikle fren konusunda geliştirmeler yapılacaktır, ama dediğim gibi ihtiyaçlar doğrultusunda, yani yukarda Bahtiyar arkadaşımın dediği gibi çokta küçümsenecek bi fren sistemi deil tanustaki, stock haliyle bile 210 220 hızlara çıkabilen bu ağırlıkta bi aracı durdurabilecek bi sistem o kadarda basit değil, yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için teşekkürler... Yorum bağlantısı
Murat Uludağ 22 Eylül 2012 Yazar Paylaş 22 Eylül 2012 yakıttan bi sıkıntımız yok gibi şuanda bu proje aracı oldugu icin sürekli yollarda olmuyor onun icin hic yakmıyor desek yeridir Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Kasım 2012 Paylaş 12 Kasım 2012 (düzenlendi) Güzel çalışma, yalnız ben olsam aracın dışıyla hiç oynamaz aslına sadık kalırdım, tam şaka makinası olurdu, kendini belli etmesin daha fena olsun Sonucu merakla bekliyorum, bir ara alaman versiyonu orjinal v6 turbo motor getiriyordum, son anda masraf vs. den dolayı vazgeçtim, hala içimde uktedir. Şu nasıl http://play.kendincos.com/163378/Wtxtxfjdhlpnrpt-ford-taunus-2-9-v6-turbo-bpu.html 3. dakikadan sonrası hızlanma fena değil hani 12 Kasım 2012 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
ŞevketŞener 12 Kasım 2012 Paylaş 12 Kasım 2012 cok deli bir makina olacak tamamlanınca sanırım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Kasım 2012 Paylaş 12 Kasım 2012 görmemişim sonuç ne oldu acaba? stnadart motora sadece Transitin turbosunu takan Osman, 2 gün sonra geri sökmüştü, frende ve virajda çok çok fena oluyordu. 1 Yorum bağlantısı
Murat Uludağ 31 Ekim 2013 Yazar Paylaş 31 Ekim 2013 konuyu yeniden canlandırıyorum bir kaç gün icinde videosunu yükleyecegim 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 31 Ekim 2013 Paylaş 31 Ekim 2013 Güzel keyifmiş kaç barla yürüyor, sıkıştırma oranlarında bir değişiklik yaptınız mı? Yorum bağlantısı
Recommended Posts