Hüseyin Vuruşkan 14 Temmuz 2017 Paylaş 14 Temmuz 2017 Videoyu defalarca tekrar tekrar izledim. Bana şu videoda gazlayarak bu kazadan kurtulduğu an neresi, gösterebilir misiniz? Gerçekten merakımdan soruyorum. Araç sürücüsü gaz veya fren tepkisiz son ana kadar kamyonun dibine girene kadar durumun farkında değil. Oraya girdikten sonra artık çok geç olduktan sonra tepki verip korna çalıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 14 Temmuz 2017 Paylaş 14 Temmuz 2017 2 saat önce, Hüseyin Vuruşkan yazdı: Demek önümüze dengesizce çıkan araçları, 4 saniye önce farketmemize rağmen gazlayarak geçmeye çalışacağız. 110 km hızla giderken hızını 4 saniyede 30'a düşüreceğine inanıyorsan fren de kullanabilirsin Trafikte her hamle kendi içinde özeldir. Bir öncekine benzemez, bir sonrakine örnek teşkil etmez. Bu sebeple, böyle bir durumda hızlanın veya yavaşlayın demek yanlıştır. O an saliseler içinde düşünülüp karar verilir ve uygulanır. Ahmet doğru olanı yapmış.. 2 saat önce, Hüseyin Vuruşkan yazdı: Videoyu defalarca tekrar tekrar izledim. Bana şu videoda gazlayarak bu kazadan kurtulduğu an neresi, gösterebilir misiniz? Gerçekten merakımdan soruyorum. Araç sürücüsü gaz veya fren tepkisiz son ana kadar kamyonun dibine girene kadar durumun farkında değil. Oraya girdikten sonra artık çok geç olduktan sonra tepki verip korna çalıyor. Burada fren yapmayarak doğru olanı yapmış.. Ha kamyoncu uyandı ve sağa çekildi, fren yapsa da bir şey olmayacaktı ancak. kamyoncu uyanmayabilirdi de.. 3 Yorum bağlantısı
Hüseyin Vuruşkan 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 On 14.07.2017 at 16:35, Mehmet Ozyurek yazdı: 110 km hızla giderken hızını 4 saniyede 30'a düşüreceğine inanıyorsan fren de kullanabilirsin Burada fren yapmayarak doğru olanı yapmış.. Ha kamyoncu uyandı ve sağa çekildi, fren yapsa da bir şey olmayacaktı ancak. kamyoncu uyanmayabilirdi de.. Ben işi biraz da zorlaştırdım. Yol Gözne-Mersin yolu. Rampa aşağı. Herşeye rağmen kimsenin önce canına sonra malına zarar gelmemesi teselli. İnşallah kimse böyle saniyelik kararlar verme durumlarına mahruz kalmaz.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 14 saat önce, Hüseyin Vuruşkan yazdı: Ben işi biraz da zorlaştırdım. Sen fren yapacağını biliyordun.. Düşünme karar verme uygulama, panikleme süreleri yok bu videoda 5 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 21 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Sen fren yapacağını biliyordun.. Düşünme karar verme uygulama, panikleme süreleri yok bu videoda +1500+2500+3500+4500++++ 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Vuruşkan 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 8 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Sen fren yapacağını biliyordun.. Düşünme karar verme uygulama, panikleme süreleri yok bu videoda ya sürekli konuyu başka yerlere çekiyorsun... önce 4 saniye de durabileceğine inanıyorsan dedin. durunca da şimdi başka birşey... benim ilk andan beri söylemek istediğim videoda hiçbir şekilde durmaya çalışmakta yok, hızlanmakta yok, hiçbir şey yokmuş gibi yoluna devam ettiğini; etmemesi gerektiğini söylüyorum.. neyse herkesin doğrusu kendisine. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Fren yapıp kamyona arkadan dalmak yerine gaza basmak daha güvenli olur, tabiki aracın gücü çok önemli burada 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 3 saat önce, Hüseyin Vuruşkan yazdı: ya sürekli konuyu başka yerlere çekiyorsun... önce 4 saniye de durabileceğine inanıyorsan dedin. durunca da şimdi başka birşey... benim ilk andan beri söylemek istediğim videoda hiçbir şekilde durmaya çalışmakta yok, hızlanmakta yok, hiçbir şey yokmuş gibi yoluna devam ettiğini; etmemesi gerektiğini söylüyorum.. neyse herkesin doğrusu kendisine. Adam kurdun ilerde gideni. Alfa... Yapacak bir şey kalmadığında diğerleri saygıyla eğilir. Olay biter. 2 saat önce, Servet Aydın yazdı: Fren yapıp kamyona arkadan dalmak yerine gaza basmak daha güvenli olur, tabiki aracın gücü çok önemli burada Abi focus gaza basınca gidiyordu. Rönoya gaza basıyorum 2sn sonra "hııı bana mı basıyorsun" 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 On 18.07.2017 at 21:08, Hüseyin Vuruşkan yazdı: Ben işi biraz da zorlaştırdım. Yol Gözne-Mersin yolu. Rampa aşağı. Herşeye rağmen kimsenin önce canına sonra malına zarar gelmemesi teselli. İnşallah kimse böyle saniyelik kararlar verme durumlarına mahruz kalmaz.. Aklınızda olsun, ani frende debriyaja basılmaz. Kompresyon daha hızlı durmayı sağlar. 2 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 1 saat önce, İbrahim Çelik yazdı: ... Abi focus gaza basınca gidiyordu. Rönoya gaza basıyorum 2sn sonra "hııı bana mı basıyorsun" O iş focus Megane değil de,manuel otomatik farkı bence Otomatikte gaza biraz fazla bastığında bir vites düşürür, vitesin düşüp aracın kaykılıp yeniden ivmelenmeye başlaması arasında geçen zaman senin o dediğin Yorum bağlantısı
Hüseyin Vuruşkan 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 19 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Aklınızda olsun, ani frende debriyaja basılmaz. Kompresyon daha hızlı durmayı sağlar. Tabii viteste olması ekstra durması için yararlı olacaktır teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 23 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Aklınızda olsun, ani frende debriyaja basılmaz. Kompresyon daha hızlı durmayı sağlar. dıııt yanlış cevap, hiçbir motor zınk diye dönme momentini aşağı çekemez, fizik kurallarına aykırı 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 2 saat önce, İbrahim Çelik yazdı: Abi focus gaza basınca gidiyordu. Rönoya gaza basıyorum 2sn sonra "hııı bana mı basıyorsun" Edc manuel vitesten daha seri. Motor kaç bg, 105-110 ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 Zink diye cekmiyor ki? Kompresyon frenden daha etkili demedim abi, frene yardımcı olur dedim Yorum bağlantısı
Servet Aydın 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 İleri sürüş eğitimi ders bir konu bir, acil fren de mutlaka debriyaj pedalına basılacak Fren yapıldığı an tekerler ve aktarma durma noktasına gelir abs olsa bile. Ve hatta iyi fren sistemi olan araç o anda motoru stop ettirir 2 Yorum bağlantısı
İbrahim Çelik 19 Temmuz 2017 Paylaş 19 Temmuz 2017 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: Edc manuel vitesten daha seri. Motor kaç bg, 105-110 ? CVT benzinli megan abi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 10 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Aklınızda olsun, ani frende debriyaja basılmaz. Kompresyon daha hızlı durmayı sağlar. Sakın bidaa deme bunu... Ani frende ikisine birlikte basılır... Debriyaja basmazsan O durumda bir de motoru durdurmaya çalışırsın.. 9 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Zink diye cekmiyor ki? Kompresyon frenden daha etkili demedim abi, frene yardımcı olur dedim Olmaz.. Sadece kontrollü yavaşlaman gerektiğinde motordan daha az frenleme uygulayacağın durumlarda yapabilirsin onu.. Aksi durumda dakikada 3000 devirle dönen koca bir kütleyi durdurmaya uğraşırsın.. Eskiden en iyi cevap özelliği vardı. kapatmıştık.. En iyi cevapla birlikte en yanlış cevap seçeneği de mi eklesek ne 11 saat önce, İbrahim Çelik yazdı: Abi focus gaza basınca gidiyordu. Rönoya gaza basıyorum 2sn sonra "hııı bana mı basıyorsun" İlk kaşkışta neyse de. .ara hızlanma da böyle ise çok fena. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 13 saat önce, Hüseyin Vuruşkan yazdı: ya sürekli konuyu başka yerlere çekiyorsun... önce 4 saniye de durabileceğine inanıyorsan dedin. durunca da şimdi başka birşey... Allah için güzel durmuşsun.. lafım yok 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Sani şöyle düşün 5 vites 120 ile gidiyorsun debriyaja basmadan ani fren yaptın araç 30-40 km civarına düştü ve manevra yapman gerekti hopp 5.vitestesin gaza bassan tepki alamayacaksın vites düşürmeye vaktin kalmadı. Hatta mümkünse ani frende debriyajla birlikte fren yapıldığında vitesite hazırlamak lazım. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 5. Vitesle 30-40 km. hıza düşen araç zıplamaya başlar. Ani frende debriyaja basılır, motorda durdurulmaya çalışılmaz araba durdurulmaya çalışılır.. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Valla tüm ani frenlerimde bu yöntemle aracı durdurabildim. Hatta bir çoğunda motor da stop etti zaten durduğum noktada. Allah göstermesin, daha arkadan vurmalı bi kazam olmadı. Genelde ilk sağ kapımı feda ediyorum Yorum bağlantısı
Serkan Toker 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Debriyaja bas Sani, şanzımanın çıkması bile 3 binden aşağı değil.. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Aklınızda olsun, ani frende debriyaja basılmaz. Kompresyon daha hızlı durmayı sağlar.40 tonluk tırda belki fayda sağlar Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 20 Temmuz 2017 Paylaş 20 Temmuz 2017 Debriyaja basarak anı fren yaparsanız daha kısa mesafede durursunuz ve arkadan çarparlar 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts