Fatih Kose 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Arkadaşlar aracı ilk çalıştırıp kalkarken hiç bir ssıkıntı yok ama belli bir yol gittikten sonra mesela kırmızı ışıklarda dur kalk larda 1. viteste kalkış yaparken araç titriyor silkeliyor ve bazen stop bile ediyor sorun nedir acaba? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Debriyajınız ne alemdedir acaba? Araç kaç km de? Yorum bağlantısı
Fatih Kose 17 Ekim 2012 Yazar Paylaş 17 Ekim 2012 Aracı yeni aldım 50.000 km de hem benzinde hem lpg de yapıyor aynı sorunu Yorum bağlantısı
Misafir 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Bende çıplak bir kablo biiyerlere değiyor olabilir demek istiyorum. Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Akla ilk gelen debriyaj ama 50000 de debriyaj biter mi, bitebilir.Peki o zaman ilk kalkışta neden silkeleme yok.Debriyaj olsa hep yapmaz mı? 1 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Debriyaj sıcakken d soğukken de silkeleme yapar. Eğer debriyajı test etmek isterseniz dik bir yokuşta hızlanmaya çalışın eğer motor sesinin artmasıyla aracın hızlanması paralellik göstermiyorsa yani bağırıyor ama gitmiyorsa debriyaj bitmiş demektir. Araç ilk çalışmada büyük bir ihtimalle jikle açık olduğundan silkelemeye ve stop etmeye mahal bulamıyor, jikle devreden çıkınca silkeleme ve stop etmeye başlıyor...dur heralde! Peki Rölantide bir titreme, devir saatinde bir düzensizlik var mı? Eğer varsa ateşleme sitemi kontrol edilmeli...diye düşünüyorum! 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 debriyaj.debriyaj bitti bitiyor ise ısındıkça silkelemeye başlar.(ya da ısındıkça daha da çoğalır) Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 buji, buji kablosu, bobin kontrol edilmesi gerekiyor. 1 Yorum bağlantısı
Önder Kuru 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Biten debri debriyaj.debriyaj bitti bitiyor ise ısındıkça silkelemeye başlar.(ya da ısındıkça daha da çoğalır) Biten debriyaj daha doğru balata silkeleme yapar ama stop etmesine neden olmaz.... Eniştemin Albea'sında başımıza gelmişti; ilk önceleri hafif silkeleme sonlara doğru hızlanamama en sonunda da yerinden bile zor kalkma(kamyon çekiyordu sanki) Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Bence de sorun baskı balata volan ile birlikte değişmesi de gerekebilir. Yorum bağlantısı
Tahir İlter 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Debriyaj bitse bile stop etmez araba bence. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 bence zaten stop etme sorunu,anlatılan titremenin neticesi değil.bana kalırsa stop etme,kullanım-kullanıcı ile alakalı.araç titremeye başlayınca sergilenen kullanım tarzı. Yorum bağlantısı
GÖKHAN ASLIHAK 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 aracınız orjinal km olmayabilir debraj gibi görünüyor Yorum bağlantısı
Önder Kuru 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Benim anladığım kadarıyla silkelemeden ziyade araç kerkiniyor sanki gitmek istemiyor gibi... Motor yeretli gücü sağlayamıyor ve aracı yerinden kaldıramıyor... Ama araç sahibi bunu daha iyi anlar çünkü silkelemeye başladığı anda gaza yüklendiği halde araç stop ediyorsa o zaman debriyaj olmaz... Yorum bağlantısı
Fatih Kose 17 Ekim 2012 Yazar Paylaş 17 Ekim 2012 (düzenlendi) Debriyaj sıcakken d soğukken de silkeleme yapar. Eğer debriyajı test etmek isterseniz dik bir yokuşta hızlanmaya çalışın eğer motor sesinin artmasıyla aracın hızlanması paralellik göstermiyorsa yani bağırıyor ama gitmiyorsa debriyaj bitmiş demektir. Araç ilk çalışmada büyük bir ihtimalle jikle açık olduğundan silkelemeye ve stop etmeye mahal bulamıyor, jikle devreden çıkınca silkeleme ve stop etmeye başlıyor...dur heralde! Peki Rölantide bir titreme, devir saatinde bir düzensizlik var mı? Eğer varsa ateşleme sitemi kontrol edilmeli...diye düşünüyorum! Önber bey, Rölanti de titreme yok rölanti devri 900 de yani normal yokuşlarda da herhangi bir çekiş problemi yok .ayrıca ayrıca titreme başladığında gaza fazla yüklenirsem silkeleme yapmıyor ve kalkışı gerçekleştiriyorum ama titreme başladığında gaza yüklenmessem silkelemeye çevirip stop ediyor 17 Ekim 2012 tarihinde Fatih Kose tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ekim 2012 Paylaş 17 Ekim 2012 Motor ısındıktan sonra, sıcak rejimde çalışırken, soğuktaki aşırı zengin karışım yerini normal karışıma bırakır,, rölanti valfiniz sorunlu ise sorun ortaya çıkabilir, 2005 model de 50.000km de ayrı başarı olmuş 1 Yorum bağlantısı
Fatih Kose 17 Ekim 2012 Yazar Paylaş 17 Ekim 2012 Motor ısındıktan sonra, sıcak rejimde çalışırken, soğuktaki aşırı zengin karışım yerini normal karışıma bırakır,, rölanti valfiniz sorunlu ise sorun ortaya çıkabilir, 2005 model de 50.000km de ayrı başarı olmuş Çağlar bey dediğiniz problem var ise eğer ısındıktan sonra rölantide bir düzensizlik gözlemlemem lazım değil mi? Ama öyle bir sıkıntı yok arabada ısınsa bile rölantede saat gibi çalışıyor araba Yorum bağlantısı
Önder Kuru 18 Ekim 2012 Paylaş 18 Ekim 2012 En azınd Çağlar bey dediğiniz problem var ise eğer ısındıktan sonra rölantide bir düzensizlik gözlemlemem lazım değil mi? Ama öyle bir sıkıntı yok arabada ısınsa bile rölantede saat gibi çalışıyor araba En azından debriyaj arızası 2 . planda kalmış durumda, ilk önce hem benzinde hem de lpg de aynı şey olduğuna göre ateşleme sistemi ve ekipmanları kontrol edilmeli çünkü silkeleme başladığında belli ki araç yakıtı doğru ve düzgün bir şekilde ateşleyemiyor ve gaza daha fazla yüklenip yakıt miktarını arttırdığınızda bu düzensizlik stop etmeye neden oluyor. İlk başta dediğim gibi buji buji kabloları, daha sonra yakıt besleme sistemleri... Yorum bağlantısı
Recommended Posts