Murat Dürüstkan 11 Aralık 2012 Paylaş 11 Aralık 2012 Kare kasa keşke 4 kapı olsaydı, benimkini satar alırdım. Bol lift malzemesi var abede'de 4 inç body, 6 inç süspansiyon, sonra da mud lastikleri. Off of ! İnternette 4 kapılı kare kasa var bilginize . Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 11 Aralık 2012 Paylaş 11 Aralık 2012 İnternette 4 kapılı kare kasa var bilginize . El değmemiş olması lazım, Onların cılkı çıkmıştır 1 Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 23 Aralık 2012 Paylaş 23 Aralık 2012 El değmemiş olması lazım, Onların cılkı çıkmıştır doğrudur haklısınız Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Merhaba çağlar bey Ankara'dan 97 Explorer aldım bir kaç problemi var yardımcı olurmusunuz? Tesekkürler Yorum bağlantısı
Emre Olgum 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 HAYIRLISI OLSUN güle güle kullanın bizlerinde yardımcı olabiliriz naçizhane Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Merhaba çağlar bey Ankara'dan 97 Explorer aldım bir kaç problemi var yardımcı olurmusunuz? Tesekkürler elimizden gelen aklımızın erdği her konuda? Hakan da var forumda, Exp. delisi Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Hakan bey sizi atlamış değilim sadece çağlar bey istanbulda bende istanbulda olduğumdan aracı kendisine göstermek istedim Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 1- su kaçağı. Devir-daim pompasının keçesinden kaçırıyor ancak sağ teker davlınvazından dalmıyor genleşme kabında da kaçak olabilir 2- ani kalkış ve duruşlarda ön taraftan lok lok ses geliyor. Motor takozundan olabilir mi ? 3-sağa ve sola dönüşlerde normal sürüş (auto) araç lastikler kasma yapıyor ve ön lastikler atlama yapıyor (arazi vitesi konumunda gibi) 4-ön gösterge panelindeki vites pozisyon kodlar(PRND21) doğru gösterirken iki gündür kayma yaptı vites D konumundayken kadran 2 üzerinde Doğrudur Antalya dayım bir haftalığına araç ile istanbula geldim aracı size gösterebilmem mümkün mü ? Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 3 ve 4 dikkatimi çekti P R N D diye yavaş yavaş çekiyorsunuz dimi ? D de kalkış yapmıyor ve 2 de kalkıyor olmayasınız ? Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 HAYIRLISI OLSUN güle güle kullanın bizlerinde yardımcı olabiliriz naçizhane Teşekkür ederim Emre bey yukarıda anlatmaya çalıştım yardımlarınızı bekliyorum.devir daim keçesini tespit ettik ancak ilginç bir şekilde sağ teker davlunbaz kenarından yere damlatıyor. Radyatörde eksiltme yok ama genleşme kabında su eksiliyor. Genleşme kabı delikli yada hortum da bir kaçak var mı diye baktım ancak göremedim. Araçta prens marka otogaz sistemi var T boru Demir ve kaçak yok Hakan beyin dediği teröristte takozuna da baktım çevresinde sızdırma yok.aracı Ankara dan aldım önceki sahibi Ali ustaya götürüyormuş şanzuman revize edilmiş , triger zincir seti değişmiş ancak Ali ustayı pek tutmadım işini düzgün ve doğru yapan bir usta değil maalesef ve şanzumanı düzgün bir şekilde revize ettiğine dair kuşkularım var. Sürüş sırasında dişlilerden boşluk varmış gibi bir hisse kapılıyorum Kusura bakmayın yazım hatalarından dolayı prins marka otogaz sistemi bir de termostat takozu olacak teröristte yerine Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/223690-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ vitesi gösteren ip gibi bir mekanizma, sıksık bunu yapar, tamiri mümkün, su kaçağına, sese, ve kütürtüye bakmak lazım, süre kısıtlı? Osman tükkanda Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 3 ve 4 dikkatimi çekti P R N D diye yavaş yavaş çekiyorsunuz dimi ? D de kalkış yapmıyor ve 2 de kalkıyor olmayasınız ? Hayır özellikle yavaş deniyorum araç park modundayken gösterge kadarını R ye yakın dürüyor kadran N üzerine geldiğinde araç geri gidiyor. 3 nci madde için özellikle denedim araç auto modunda ve iki çekmiş konumunda. Arkadan itmiş devrede. Antalya daki bir Amerikan ustası explorerın karekteristik özelliklerinden biridir dedi ve auto modu tam iki çekiş anlamına gelmez özellikle araç ilk kalkışta 4 çeker devrede olur aynı şekilde dönüşlerde de 4Xdevrededir dedi bilemedim ne derece doğrudur.yani gösterge ışıklarında 4H 4L yazmasada araç kendini bazı zamanlarda 4 çeker davranışa alıyormuş. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/223690-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/vitesi gösteren ip gibi bir mekanizma, sıksık bunu yapar, tamiri mümkün, su kaçağına, sese, ve kütürtüye bakmak lazım, süre kısıtlı? Osman tükkanda Pazar gününe kadar buradayım adres ve telefon verirseniz aracı getirmek istiyorum. Bostancı tarafından geleceğim. Teşekkürler Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Pozisyonere gelen bisiklet fren teli gibi zımbırtıyı diyon dimi abi ? http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/223690-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ vitesi gösteren ip gibi bir mekanizma, sıksık bunu yapar, tamiri mümkün, su kaçağına, sese, ve kütürtüye bakmak lazım, süre kısıtlı? Osman tükkanda 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Auto: arkadan çeker, ancak kayma patinaj vs durumunda önlere de yollar, Doğru lastik ile, Uludağa, sömester karında Auto ile rahaltıkla çıkarsınız mesela. Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Auto: arkadan çeker, ancak kayma patinaj vs durumunda önlere de yollar, Doğru lastik ile, Uludağa, sömester karında Auto ile rahaltıkla çıkarsınız mesela.link göndermişsiniz adres için sonradan fark ettim teşekkürler evet auto konumu arkadan itiş kullanılıyor ancak ilk kalkışlarda ve dönüşlerde araç gücü otomatik olarak ön tekerlerde dağıtıyormuş bana söylenen bu doğrusu bilemiyorum daha önce 4x4 navar aracım vardı onda şanzuman İki çeker ve 4 çeker konumuna explorer daki gibi düğme ile ayrılıyordu ama otomatik geçiş modu yoktu . Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 4x4 auto = Çağlar abinin dediği 4x4 High = Sürekli 4 çeker hız modu 4x4 Low = Sürekli 4 çeker arazi modu (kilitli vsvs) Yorum bağlantısı
Emre Olgum 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUN benimde son zamanlarda su akıtması çok oluyordu devirdaimden şüphelendik doğru çıktı devirdaimi değiştirdik şimdi şükürler olsun akıtma damlatma kalmadı bu kalkış ve duruşlarda gelen lok lok sesi araç çukurlara girincede ve hafif sallanınca da oluyor mu acaba sizin büyük ihtimalle vites koluna bağlı olan ekranda vitesin nerde olduğpunu gösteren misina gibi bir tel var herelde o bollaştı ama kopmamıştır kopsa hiç hareket etmez toplasan 1 tl bile etmez o misina ama yapılması için ön göğüs komple sökülecek çok demiyorum çok çok zahmetli bir işçilik ister 1 tl bile etmeyen bir ip için en az 60 tl işçilik alıyorlar Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 İşçilik olayı doğru. Ön göğüs alt tablası, gösterge ve PRDN bölümü sökülecek. Eli yatkın bir elektrikçi 1 saatte halleder. Fazla sürdürmez. Ama sadece pozisyoner tarafından halledilecekse 10 15 dakikalik işlemi var. Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 ÖNCELİKLE GEÇMİŞ OLSUNbenimde son zamanlarda su akıtması çok oluyordu devirdaimden şüphelendik doğru çıktı devirdaimi değiştirdik şimdi şükürler olsun akıtma damlatma kalmadı bu kalkış ve duruşlarda gelen lok lok sesi araç çukurlara girincede ve hafif sallanınca da oluyor mu acaba sizin büyük ihtimalle vites koluna bağlı olan ekranda vitesin nerde olduğpunu gösteren misina gibi bir tel var herelde o bollaştı ama kopmamıştır kopsa hiç hareket etmez toplasan 1 tl bile etmez o misina ama yapılması için ön göğüs komple sökülecek çok demiyorum çok çok zahmetli bir işçilik ister 1 tl bile etmeyen bir ip için en az 60 tl işçilik alıyorlar Teşekkür ederim Emre bey evet ben de devir daim pompasından şüphelendim ama Ankara daki Ali usta ısrarla ben devirdaimi yeni değiştirdim ondan kaçırmıyor diye tutturdu çünkü ben devirdaimi garanti kapsamında değişim için zorluyorum. Yeni devirdaimi bana göndereceklerini söylediler. Çukurlarda ya da hafif sallantılarda değil ama balık sırtı diye tabir ettiğimiz yol engellerinden geçerken ses oluyor. Dashboard sökümü ciddi bir sorun özellikle toplama zamanında izolasyonlar iyi kontrol edilmeden kapatılırsa sonrasında ciddi ses sorunları yaşanıyor. Volkswagen yetkili Servisi'nde bir dönem çalıştığım için sıkıntıyı anlayabiliyorum. Yorum bağlantısı
Murat Dürüstkan 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 İşçilik olayı doğru. Ön göğüs alt tablası, gösterge ve PRDN bölümü sökülecek. Eli yatkın bir elektrikçi 1 saatte halleder. Fazla sürdürmez.Ama sadece pozisyoner tarafından halledilecekse 10 15 dakikalik işlemi var. Teşekkürler Hakan bey bakalım yarın Osman usta ile konuşarak kendisini ziyaret etmeyi düşünüyorum. Şanzumanı revize eden Ali usta arazi motorunu bile yanlış monte etmiş bir de şanzuman soğutma borularını monte ederken rekorun köşesinden eğerek borunun Çapını daraltmış özel aletler kullanmadan gelişi güzel iş yaptığından sağlam parçayada hasar vermiş herkes usta olamıyor maalesef. Verdiği cevap ise evlere şenlik bir şey olmaz sür gitsin... Tamam kışın olmaz belki ama yazın antalya sıcağında şanzuman yeteri soğutma yapmazsa yolda aşırı ısınmadan şanzuman her boşa çıktığında mecburi mola mı vereceğiz bilemedim. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 İzolasyon yok, emin olun Tipik amerikan işte 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 explorer da ön bölümü sök tak kolay, var olan seslerden başka ses olmaz 1 Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 7 Ocak 2013 Paylaş 7 Ocak 2013 Önce plastik, alttablada iki vida. Sonra kablo cenneti direksiyon en alt pozisyona getir. Vites 1 konumuta getir. Radio Bezel sökülecek. Sonra dashboard bölümü iki vidası var. Söküldüğü zaman küt elinizde herşey Bu arada söylemek istediğim bir olay var. Bilmemek ayıp değil. Arayıp araştırıp döküman inceleyip yapmamak ayıp bence. Kaba düzen nereye kadar gider bir işyeri veyahut usta 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts