Ali Gök 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Herkese merhabalar. 2001 model ford transit aracımız var. vergi probleminden dolayı 1 - 1.5 yıl arası maalesef kullanma imkanımız olmayacak. araç sürekli yatacağı için oluşacak problemleri (motor , kaporta gibi ) nasıl en az seviyeye indirebiliriz. forumda aradım ama bulamayınca konu açıp öğrenmek istedim . hem kendi aracımız için hemde herhangi bir şekilde kullanılamayacak araçların zamanla zarar görmesini engellemek adına nasıl önlemler alınabileceği ile ilgili sağlam bir bilgi kaynağının güzel olabileceğini düşündüm . saygılarımla .. Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Kapalı bir garajda muhafaza etmeye çalışın. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Kullanılmayacak olsa bile yağını bu süre zarfında en az bir kere değiştirin.Haftada bir 15 dakika çalıştırın.Boya için güneş görmeyen nemsiz ortam yeterli olur.Önce güzel bir pasta-cila yaptırır kaldırırsınız. 3 Yorum bağlantısı
Mert Dinçol 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 (düzenlendi) Peki ya lastikleri korumak için neler yapılabilir? Sonuçta uzun bir süre kullanılmayacağı için lastiklerin havası inecek belki sıfırlanacak,jant üstüne binebilir,lastiği kesebilir belki jantı yamultabilir. Herhangi bir önlemi var mıdır? 13 Kasım 2012 tarihinde Mert Dinçol tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Peki ya lastikleri korumak için neler yapılabilir? Sonuçta uzun bir süre kullanılmayacağı için lastiklerin havası inecek belki sıfırlanacak,jant üstüne binebilir,lastiği kesebilir belki jantı yamultabilir. Herhangi bir önlemi var mıdır? Takoza kaldırırlar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 üstü kapalı olan bir yere koyduk etrafı açık ama. 1 aydır duruyor araç lastikler şimdiden inmeye başlamış .camları kapalı olmasına rağmen içi fena tozlanmış havalandırma yerlerini kapattım belki ordan giriyordur diye. trafiğe çıkamadığı için gezdirme şansımız yok ancak 7 8 metre ileri geri yapabiliyoruz. tavsiyelerinize uyup. haftada 1 gün mutlaka çalıştıracağız Takoza kaldırırlar. takoza kaldırınca da araç çok sahipsiz gibi olacak malum çocuklar sapan taşı futbol topu camlarını filan affetmez kırarlar diye yapmadık Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Lastik havalarını fazla basın ; haftada 1 ileri geri yapın .. Klima varsa çalıştırın vs. Ama bunları yapmadan önce kaputu açıp bakın kedi fare girmiş olmasın 2 Yorum bağlantısı
Mert Dinçol 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 eskiden tahta üstüne konurdu lastikler artık pek göremiyorum Takoza kaldırırlar. Tahta olunca hiç inme yapmıyor mu lastik? Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 araç hakkında kısa bir bilgide veriyim. araç 205.000 km de bugüne kadar bakımları dışında sanayiye hiç gitmedi. aracın şöförü de sıfır alındığı günden bugüne kadar aynı kişi ve asla zorlamadan kullanmıştır bununda mutlaka faydası vardır. motordaki rolanti sesi ilk alındığı günün aynısı ford gerçekten bu işi biliyor Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 Vergi problemi nedir? şirket adına kayıtlı araç. şirket isim değişikliği yaptı eski dönemden çıkan vergi borcu için transit trafikten men edildi Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 Hacizlidir araç. Hacizlidir araç. hacizli cezası vardı yatırdık yakalaması yok. ama muayene yapılamıyor borcundan dolayı bu sebeple yatacak 1 sene civarı Yorum bağlantısı
O.Yücel Çetin 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Tahta olunca hiç inme yapmıyor mu lastik? Lastikler sökülüyor öyle takoza alınıyor. 2 Yorum bağlantısı
Serhat Böcek 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 İmkanın varsa aracı kapalı bir yerde muhafaza et,arasıra çalıştır,ileri geri yap ki amortisörlerde çalışsın zarar görmesin. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Branda örtmeyin üstü tozlansın dert etmeyin, 1.5 sene sonra motor yağını değişmeden binmeyin 1 Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Takoza alıp, branda ile örtmekte fayda var. Yanlış hatırlamıyorsam, düzenli çalıştırma imkanınız yoksa akü kutup başlarını da sökmek gerekiyordu. Branda örtmeyin üstü tozlansın dert etmeyin, 1.5 sene sonra motor yağını değişmeden binmeyin Bez branda iyi olmaz mı? Yorum bağlantısı
Guest Feti Ercan 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Peki ya lastikleri korumak için neler yapılabilir? Sonuçta uzun bir süre kullanılmayacağı için lastiklerin havası inecek belki sıfırlanacak,jant üstüne binebilir,lastiği kesebilir belki jantı yamultabilir. Herhangi bir önlemi var mıdır? Artık nitrojen basıyorlar kapağıda yeşil oluyor bu aralar çok sık görüyorum. havası inmiyor diyorlar, yakıttan tasarruf diyorlar. Ne kadar doğru bilemem. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 branda, nemi içerde hapseder, aryıca sürütnerek boyaya kılcal da olsa zarar verir, güneşten korur desek Miami ye gitmek lazım uzun vadede zarar. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 branda, nemi içerde hapseder, aryıca sürütnerek boyaya kılcal da olsa zarar verir, güneşten korur desek Miami ye gitmek lazım uzun vadede zarar. Benim aklımdan geçen tozu engellemek ve takozları gizlemek aslında. Bez branda nem konusunda yağmur alırsa, problem olacaktır. Araç üstü kapalı bir alanda duruyormuş. Boya konusunu bilemiyorum tabi. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 toz iyidir, boyayı korur, üstü kapalı bir yer olması büyük oranda avantaj zaten 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Pikabimiz canavar gibi Sikintilardan dolayi trafige cikartamiyoruz. Arada Ali marsa basiyor tek marsta aliyor bu yonunu cok seviyorum.. Curuyup gitmemesi icin bulundugu ortamda yapacak pek birsey yok gibi ama yinede tavsiyeler onemli. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 Pikabimiz canavar gibi Sikintilardan dolayi trafige cikartamiyoruz. Arada Ali marsa basiyor tek marsta aliyor bu yonunu cok seviyorum.. Curuyup gitmemesi icin bulundugu ortamda yapacak pek birsey yok gibi ama yinede tavsiyeler onemli. en sevdiğim yanı tek marşla çalışması iki akü olmasının avantajı galiba burda kolay kolay çalışmamazlık etmiyor toz iyidir, boyayı korur, üstü kapalı bir yer olması büyük oranda avantaj zaten branda alacaktık bizde hemen vazgeçelim emir büyük yerden geldi aracı viteste bırakmayın demişti geçen gün birisi şanzımanla alakalı bir sıkıntımı oluyor acaba uzun süre viteste bekleyince ? 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 13 Kasım 2012 Paylaş 13 Kasım 2012 Toz önemli değil, araç dışı ve içi direk güneş görmesin.. Lastik havalarını çok basın, mutlaka haftada bir çalıştırın.. Antrifizini kontrol edin. Depoda da mazot çok olsun... Boşta kalan kısmı paslanmasın.. Yürütebilirseniz iyi olur... 1 Yorum bağlantısı
Ali Gök 13 Kasım 2012 Yazar Paylaş 13 Kasım 2012 Toz önemli değil, araç dışı ve içi direk güneş görmesin.. Lastik havalarını çok basın, mutlaka haftada bir çalıştırın.. Antrifizini kontrol edin. Depoda da mazot çok olsun... Boşta kalan kısmı paslanmasın.. Yürütebilirseniz iyi olur... yarım depo dan fazla mazot var içerisinde. çalıştırınca da 20-30 metre gibi bi boşluk alan var orada gezdiririm aracı. üstü kapalı olması avantajımıza olacak anladığım kadarı ile antifiriz olayını da hemen kontrol ediyim teşekkürler mehmet bey Yorum bağlantısı
Recommended Posts