Fatih Emre 24 Ocak 2017 Paylaş 24 Ocak 2017 3 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Eecv orjinal beyinden. Çağlar Bey IDS ile "dip gazda-boğaz kelebeğini gaz teli gergisi ile 90dereceye ayarlama" menüsünden rölantiye dolaylı olarak yükseltmek/düşürmek mümkün olabiliyor diye hatırlıyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ocak 2017 Paylaş 24 Ocak 2017 Teşhis menüsü çıkışı işlemi.. Parça değişim prosedüründe genelde adaptasyon ihtiyacı yoktur Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 24 Ocak 2017 Paylaş 24 Ocak 2017 10 saat önce, Hasan YILDIZ yazdı: 7 sene boyunca bu rolanti sorunuyla ugrastim,burada arkadaslarin tek tek yaptigi herseyi fazlasiyla tek basima yaptim(ust kapak reftekiyesi dahil) Sonuc itibari ile ustamla birlikte vardigimiz kani;lpg montaji sirasinda manifolda acilan delik olarak karar kildik. İlk firsatta o konuylada ilgilenecegim bakalim sonuc ne olacak. Benim aracımda LPG yok fakat benim araçta da var rölanti sorunu Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 31 Ocak 2017 Paylaş 31 Ocak 2017 On 24.01.2017 at 18:54, Alptuğ Özcan yazdı: Benim aracımda LPG yok fakat benim araçta da var rölanti sorunu Cozume ne kadar yaklasiram yaklasiyim ,bilinmeyen bir x daha ilave oluyor.? 1 Yorum bağlantısı
Alptuğ Özcan 1 Şubat 2017 Paylaş 1 Şubat 2017 15 saat önce, Hasan YILDIZ yazdı: Cozume ne kadar yaklasiram yaklasiyim ,bilinmeyen bir x daha ilave oluyor.? Bu şekilde yasamaya alışmak gerekiyor anlaşılan Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 1 Şubat 2017 Paylaş 1 Şubat 2017 Bu şekilde yasamaya alışmak gerekiyor anlaşılan Kesinlikle.Rolantiyi duzelte bilmek adina surekli yapilan iyilestirmelere duzenli bakimin devamliligi olarak bakiyorum artik.Kendimi boyle rahatlatiyorum. Yorum bağlantısı
Adem Uçak 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 Merhaba aracım 2004 focus 1.6 16v sorunum ise rölantinin dalgalanması mesela aracı ilk çalıştırdığımda kendi kendine gaz veriyo sürekli, normalde 1000 devirin altındaki çizgide olması gerekiyor heralde ama benim ibre 1000 devirin altındaki çizginin altında ışıklarda durunca bi titreme stop etme derecesine gelıyor ve ordada gaz veriyo kendi kendine 7 Aracın yağı suyu herşeyi yeni yapıldı bu sorunu motorcuyada ilettim gaz kelebeğinden mi acaba dedim temizleriz dedi temizledi orayı hala aynı ayrıca araç benzinde kullanılıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden Yorum bağlantısı
Erol Güven 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 Gaz kelebeği temizliğinden sonra adaptasyonu yapıldı mı? Yorum bağlantısı
Osman Günen 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 Gün geçmiyor ki bir Focus'da da rölanti sorunu yaşanmasın İlk çalıştırmada, rölantinin yüksek olması normal aslında motoru ısıtmak için.. Bizim eski Focus'da bazen rölantide hiç durmuyordu. Arabanın beyninde de olabilir sıkıntı 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 6 saat önce, Adem Uçak yazdı: Merhaba aracım 2004 focus 1.6 16v sorunum ise rölantinin dalgalanması mesela aracı ilk çalıştırdığımda kendi kendine gaz veriyo sürekli, normalde 1000 devirin altındaki çizgide olması gerekiyor heralde ama benim ibre 1000 devirin altındaki çizginin altında ışıklarda durunca bi titreme stop etme derecesine gelıyor ve ordada gaz veriyo kendi kendine 7 Aracın yağı suyu herşeyi yeni yapıldı bu sorunu motorcuyada ilettim gaz kelebeğinden mi acaba dedim temizleriz dedi temizledi orayı hala aynı ayrıca araç benzinde kullanılıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden Konunuz birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Adem Uçak 5 Nisan 2017 Paylaş 5 Nisan 2017 adaptasyon nedir o yapıldımı hiç bi fikrim yok Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Nisan 2017 Paylaş 5 Nisan 2017 adaptasyon nedir o yapıldımı hiç bi fikrim yok Gerek yok Adem bey. Daha doğrusu adaptasyon yoktur. Rolanti valfini değiştirin. Karter havalandırma hortumları çatlamış veya yumuşamış ise değiştirin. Düzelmez ise liste çok uzar. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 5 Nisan 2017 Paylaş 5 Nisan 2017 Merhaba aracım 2004 focus 1.6 16v sorunum ise rölantinin dalgalanması mesela aracı ilk çalıştırdığımda kendi kendine gaz veriyo sürekli, normalde 1000 devirin altındaki çizgide olması gerekiyor heralde ama benim ibre 1000 devirin altındaki çizginin altında ışıklarda durunca bi titreme stop etme derecesine gelıyor ve ordada gaz veriyo kendi kendine 7 Aracın yağı suyu herşeyi yeni yapıldı bu sorunu motorcuyada ilettim gaz kelebeğinden mi acaba dedim temizleriz dedi temizledi orayı hala aynı ayrıca araç benzinde kullanılıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden Kompresyon testi yaptırın subapların durumu ortaya çıkar. Yorum bağlantısı
Ali Toprak 8 Haziran 2017 Paylaş 8 Haziran 2017 Aracımda yolda giderken vites değiştirmek için debriyaj'a bastığımda devir saati yükseliyor ve bu şekilde bir müddet devam ediyor.Daha sonra yavaş yavaş düşüyor.Nedeni ne olabilir sizce.Düşme çok yavaş ancak yükselme hızlı oluyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Haziran 2017 Paylaş 8 Haziran 2017 o şekilde devam edip durun devir1100 e iner az bekler sonra rölantiye iner. vites dğeşirken devir kaybetmesin diye 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 8 Haziran 2017 Paylaş 8 Haziran 2017 Aracımda yolda giderken vites değiştirmek için debriyaj'a bastığımda devir saati yükseliyor ve bu şekilde bir müddet devam ediyor.Daha sonra yavaş yavaş düşüyor.Nedeni ne olabilir sizce.Düşme çok yavaş ancak yükselme hızlı oluyor.Hava filtresi orjinal mi. ? Sağlam mı. ? Maf sağlam mı. ? Hissettiğiniz başka bir sorun var mı. ? Genelde kontrolsüz hava girdiğinde bu tepkiyi verir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Toprak 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 Teşekkürler kartel havalandırma hortumu (T hortumu) patlamış değişim sonrası problem kalmadı.yanlız sökülmeden anlaşılmıyor.Sökülünce patlak olduğu nu gördük. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Haziran 2017 Paylaş 10 Haziran 2017 Teşekkürler kartel havalandırma hortumu (T hortumu) patlamış değişim sonrası problem kalmadı.yanlız sökülmeden anlaşılmıyor.Sökülünce patlak olduğu nu gördük.Geçmiş olsun. 1 Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 11 Haziran 2017 Paylaş 11 Haziran 2017 On 1/23/2017 at 18:23, Selami Şimşek yazdı: Arkadaşım ben arızayı çözdüm ve çok şükür arıza %90 bitti...Sorun (gaz kelebek potunda)bu parçayı değiştirmedim elektronik parça satan bir dükkan dan YAĞSIZ kontak temizleme spreyi aldım bu parçayı söktüm sökmek çok kolay iki küçük cıvata tutuyor onları çıkarıp az bir kuvvetle çekince geliyor yanlız şunu unutma çıkardıktan sonra pot un pozisyonunu unutmamak için kalem yada sivri birşeyle işaretleki takarken o pozisyonda takasın ...Ben bu parçayı dağıtmadan yani o krom saç kapak falan çıkartmadan o deliklerden baya bi sprey sıktım sonra kuruduktan sonra taktım bu arada akü kutup başını çıkarttım beş dakika sonra taktım marşa öyle bastım maşallah sende bir dene çok zor değil belkide senin sorunda böyle bir şeydir sağlıcakla Tecrubemi paylasmak istiyorum o dedigin kelebek potansiyometresi cok hassas bir parca cikarirken aceleye getirdim ve ufacik bir plastik dis kirilmasi nedeniyle mecbur yenisini almak zorunda kaldim takarken sorun yok ama cikarirken cok nazik kontrollu cikarilmali. 1 Yorum bağlantısı
Ali Toprak 11 Temmuz 2017 Paylaş 11 Temmuz 2017 Benim sorun tekrar hortladı.Şöyleki:araç dururken gaza basıp bıraktığımda devir saati normal olarak yükselip düşüyor.Hareket halinde iken vitesi boşa alıp ayağımı debriyajdan çekince o anki devirin üstüne çıkıp öyle devam ediyor.Ta ki debriyaj veya frene basa kadar.değişen parçalar;kartel havalandırma hortumu,rolanti valfi,gaz kelebek potansiyometresi,hava akışmetresi.kilometre sensörü, hava filtresi. Lütfen aklınıza gelen birşey varsa paylaşın Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 12 Temmuz 2017 Paylaş 12 Temmuz 2017 15 saat önce, Ali Toprak yazdı: Benim sorun tekrar hortladı.Şöyleki:araç dururken gaza basıp bıraktığımda devir saati normal olarak yükselip düşüyor.Hareket halinde iken vitesi boşa alıp ayağımı debriyajdan çekince o anki devirin üstüne çıkıp öyle devam ediyor. Ne zamandır böyle.. Bir video çekebilir misiniz.. Araç seyir halinde ve vites boşta ise devir yüksek olur. rolanti 1300 ün altına yavaşlamadıkça düşmez. Sorun olarak gördüğünüz şey belki de normal davranıştır. Görelim lütfen.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts