İçeriğe Yönlendir

Klima Hava Menfezi Kapağının Sürekli Kırılması?


Tansu Arkın

Recommended Posts

Tansu Arkın

arkadaşlar fotosunu aşağıda paylaştığım adının hava menfezi kapağı olduğunu servisten öğrendiğim ön konsolda bulunan sağ taraftaki 1 kez sol taraftaki 2 kez kırıldı. aslında kırılan içinde bulunan plastik bi tertibat var o kırılıyor ve kapaklar tam randımanlı açılmayıp tamamiyle kapanmıyor. Acaba sizinde başınıza geldimi bu kırılma durumu? yada bende mi bi sıkıntı var.Kullanım hatası desem gerçekten çok nazik açıp kapıyorum temizlik yaparkende kırılacağını bildiğimden özenle silip temizliyorum.

serviste 2 kez ücretsiz değişim yaptılar dün akşam yine kırıldı. Hadi sert kapasam yada açsam tamam dicem hata bende ama işaret parmağıyla kaparken çat diye ses geldi ve içerdeki zımpırtısı yine kırıldı. Bu kadar adi bi parçamı kullanılmış? Benzer durum başına gelen var mı merak ediyorum.

kldk5.png

Yorum bağlantısı
Fırat Kazancı

Beizim araç 15 aylık kırılmadı hiç. Gerçi hep açıklar, çok oynamıyoruz ama gergin değiller gayet rahat harekete ediyorlar...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Genel olarak bir çok araçta aynı durum söz konusu.Sanırım siz farkında olmadan burayı fazla kullanıyorsunuz.Yani aslında çok fazla yön tuşuyla değilde açma kapatma düğmesiyle oynamak lazım.O kısım daha sağlam oluyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Yusuf Alper Gül

2 yıl boyunca oralarla cok oynamama ragmen bir sıkıntı yaşamadım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Dinçol

Fiesta'da o kısımlar çok kırılgan değil gibi geliyordu bana. Acaba o kısımlar takılırken tam yerine oturtulamamış olabilir mi? Belki saçma fikir ama eğer tam oturmadıysa herhangi bir kenara temas ederek hareketi zorlaştırıyor olabilir bu sebepten dolayı da tırnakları kırılıyor olabilir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Tansu Arkın

tam oturmayla ilgisi yok gibi çünkü değişimde sadece kırılan parçayo değil dış kısmıyla beraber ( silindir şeklinde olan) takım olarak değiştiriyorlar.

Yorum bağlantısı
Mehmet Levent
(düzenlendi)

Bende aynı sorundan müzdarip durumdayım. Servisim ise kendilerine çok teşekkür ederim(!) her türlü sorunumda karşılaştığım cevabı bana yönelterek "kullanıcı hatası" olduğunu bildirerek beni servisten asık suratlı bir şekilde geri yolladılar. Gözümüz gibi baktığımız araçlarımızda böylesi ufak tefek de olsa yaşanılan problemler hoş olmuyor. Ki bir de çözüm olarak yenisini satalım mantığı da kırıcı oluyor.

Sevgili abilerime ve konu ile ilgili tecrübeli arkadaşlara bir sorum olacak. Garanti kapsamımız nedir? Ekstradan bir sürü paralar verip garanti uzatmamız ne işe yarar? Döner aksam ve motor parçaları, araç koltuk kılıfları gibi birkaç kalem dışı tüm parçalar garanti kapsamındadır denildikten sonrasında ben ne saysam "o kullanıcı hatası" denilmesinden sıkılmaya başladım.

tarihinde Mehmet Levent tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Arkın
(düzenlendi)

ben 2 kez değiştirdim ücret alınmadı garantiden değişim yaptılar, aracınızın garantisi doldumuki sizden ücret talep edildi?

tarihinde Tansu Arkın tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Levent

Garanti süresi 2 + 3 olarak devam etmekte aslında ancak zaten onu sormadan öncesinde direkt olarak "kullanıcı hatası" olarak nitelendirmişlerdi. Hayırlısı bakalım. yarın başka bir servise gideceğim ummuyorum yardımcı olacaklar. Bunun dışında bir kaç sorun daha vardı. Onlara da bakılacak.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...