Kaya Faruk 1 Mayıs 2019 Paylaş 1 Mayıs 2019 54 dakika önce, Halil ibrahim Oruc yazdı: Esp formula dizellerde dpf ve turboyu koruyucu ozellikleri var katiliyorum. A1 b1 a5 c5 speklerine uygun varmi bilmiyorum ama benzinli icin formula fe 3000 oneriyor. https://www.hepsiburada.com/mobil-1-esp-5w-30-4lt-dpf-araclara-uygun-benzinli-dizel-motor-yagi-uretim-yili-2018-p-OTYAGMBL0003?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQjwh6XmBRDRARIsAKNInDEY8RdyQG6LePOumgBmsjjoh0RCMzNc9RFaRsW6eZ-qFboRjP3FqDgaAq_qEALw_wcB Şu uygun olur o zaman. A1 B1 A5 C5 konusu nedir herhangi bir fikrim yok bu arada. Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 1 Mayıs 2019 Paylaş 1 Mayıs 2019 3 saat önce, Kaya Faruk yazdı: https://www.hepsiburada.com/mobil-1-esp-5w-30-4lt-dpf-araclara-uygun-benzinli-dizel-motor-yagi-uretim-yili-2018-p-OTYAGMBL0003?magaza=Hepsiburada&wt_gl=cpc.tum.universal-genel.pla&gclid=Cj0KCQjwh6XmBRDRARIsAKNInDEY8RdyQG6LePOumgBmsjjoh0RCMzNc9RFaRsW6eZ-qFboRjP3FqDgaAq_qEALw_wcB Şu uygun olur o zaman. A1 B1 A5 C5 konusu nedir herhangi bir fikrim yok bu arada. Yakit ekonomisi motor katalizor yaglama sistemine gore gereken yaglar karakteristlik olarak siniflandirilmistir. A benzinli ve B dizel icindir C ile baslayanlar ise katalizor ve dpf uyumlu olmasinin yanunda hem benzin ve hem dizel icindir.E ise agir is araclari icindir. Simdi ford ozellikler a1 b1 istiyor gerci bu standart yerini a5 b5 e birakti ecea a1b1 sertifikasini kaldirdi. A5 ve b5 spesifikasyonuna saglayan yaglar motorun performansindan ziyade yakit ekonomisini on plana cikarmaya yoneliktir. Cunku ford bu konuda yillardir kotu unvana sahip. A3 B4 spesifikasyonlari ise yakiti fazla onemsemez yagin daha cok kam mili uzerinde yapismasi, yaglama esnasinda daha hizli sirkilasyonu saglayacak ozellikte viskoziteye sahip olmasi gibi performansi ustte tutan karakteristliklere sahiptir. Kisacasi benzinli bir aracta a3 b4 dizel dpf bir aracta c3 tavsiyr ederim. Zaten uzerindeki spesifikasyonlarin karsiligina bakinca anlayacaksiniz luks arabalarin cogu bu yaglari kullanir cunku yakit ekonomisi arka planda kalir. Siz sadece 5w30 dan sasmayin asil onemli olan bu zaten. Bir dahaki degisime a3 a4 almayi dusunuyorum. Yorum bağlantısı
Kaya Faruk 2 Mayıs 2019 Paylaş 2 Mayıs 2019 12 saat önce, Halil ibrahim Oruc yazdı: Yakit ekonomisi motor katalizor yaglama sistemine gore gereken yaglar karakteristlik olarak siniflandirilmistir. A benzinli ve B dizel icindir C ile baslayanlar ise katalizor ve dpf uyumlu olmasinin yanunda hem benzin ve hem dizel icindir.E ise agir is araclari icindir. Simdi ford ozellikler a1 b1 istiyor gerci bu standart yerini a5 b5 e birakti ecea a1b1 sertifikasini kaldirdi. A5 ve b5 spesifikasyonuna saglayan yaglar motorun performansindan ziyade yakit ekonomisini on plana cikarmaya yoneliktir. Cunku ford bu konuda yillardir kotu unvana sahip. A3 B4 spesifikasyonlari ise yakiti fazla onemsemez yagin daha cok kam mili uzerinde yapismasi, yaglama esnasinda daha hizli sirkilasyonu saglayacak ozellikte viskoziteye sahip olmasi gibi performansi ustte tutan karakteristliklere sahiptir. Kisacasi benzinli bir aracta a3 b4 dizel dpf bir aracta c3 tavsiyr ederim. Zaten uzerindeki spesifikasyonlarin karsiligina bakinca anlayacaksiniz luks arabalarin cogu bu yaglari kullanir cunku yakit ekonomisi arka planda kalir. Siz sadece 5w30 dan sasmayin asil onemli olan bu zaten. Bir dahaki degisime a3 a4 almayi dusunuyorum. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Aracımın yakıt tüketimi ortalama 6lt civarında. Bu benim için uygun bi seviye. Ama yinede yeni bişeyler öğrendim. Teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bahcivan 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 2004 2.0 ov mondeo aracım 162000 km de 10w 60 motul 8100 x power kullanıyorum son çare olarak bunu denedim, ortalama 2500 km de 1 litre yağ eksiltiyor, bu yağdan önce 10w 40 motul 6100 x power kullandım 2000 km de 1 litre eksiltti, ondan önce 5w30 mobil x3000 kullandım 1500 km de 1 litre eksiltti, deneme amaçlı 5w 40 mobil yağ koymuştum, yağ motorda karardığı için 1000 km de değiştirdim. Aracın motoru bu şekilde yağ azaltmasına rağmen, motorda yağ yakma yok, duman atma yok, üfleme yok, conta yanık değil, kaçak yok, hepsi expertiz de kontrol edildi, yalnız dyno testinde araç garip bir şekilde 90 beygir çıktı, otomatik vites olduğu için araç 4000-4500 devir arası 185 km/h hızdayken kesiciye girdi, tam tespit yapamadım dedi expertiz, ben bu işten bişey anlamadım, bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. sürekli yağ denemesi yapmaktan sıkıldım, benim araç tek yağ değişimi ile 10.000 km yi bırakın 5.000 km yi görmesi mümkün değil Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Eskpertizde belli olmuyor, motorda aşınma var demek ki. Yağ tüketimi fazla. Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Evren Erakçora yazdı: Eskpertizde belli olmuyor, motorda aşınma var demek ki. Yağ tüketimi fazla. egzos subabindan yagi atmaya basliyordur artik egsoza pecete koyup yag partikulleri varmi yokmu bir denemek lazim. hangi yag katilirsa katilsin mutlaka katki maddesi isteyecek duruma gelmis arac en azindan 1 litre eksiltecegi yerde yarim litre eksiltir kanaatimce. bu arada slick50 turkiyede varmi bilmiyorum ama asinan parcalari iyi koruyup dolgu yapiyor Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Selçuk Bahcivan yazdı: 2004 2.0 ov mondeo aracım 162000 km de 10w 60 motul 8100 x power kullanıyorum son çare olarak bunu denedim, ortalama 2500 km de 1 litre yağ eksiltiyor, bu yağdan önce 10w 40 motul 6100 x power kullandım 2000 km de 1 litre eksiltti, ondan önce 5w30 mobil x3000 kullandım 1500 km de 1 litre eksiltti, deneme amaçlı 5w 40 mobil yağ koymuştum, yağ motorda karardığı için 1000 km de değiştirdim. Aracın motoru bu şekilde yağ azaltmasına rağmen, motorda yağ yakma yok, duman atma yok, üfleme yok, conta yanık değil, kaçak yok, hepsi expertiz de kontrol edildi, yalnız dyno testinde araç garip bir şekilde 90 beygir çıktı, otomatik vites olduğu için araç 4000-4500 devir arası 185 km/h hızdayken kesiciye girdi, tam tespit yapamadım dedi expertiz, ben bu işten bişey anlamadım, bilgisi olan varsa ve paylaşırsa sevinirim. sürekli yağ denemesi yapmaktan sıkıldım, benim araç tek yağ değişimi ile 10.000 km yi bırakın 5.000 km yi görmesi mümkün değil Motor bitmiş, daha ne olsun BElli ki yağ yakıyor alet. Yorum bağlantısı
Selçuk Bahcivan 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Evren Erakçora yazdı: Eskpertizde belli olmuyor, motorda aşınma var demek ki. Yağ tüketimi fazla. kullanım esnasında duman atma, yağ kaçağı, üfleme gibi yağ yakma belirtilerini göremediğimiz için ve dyno testinde de görülemediği için ne yapmak gerekli karar veremedim, sonuç itibari ile motoru açıp bakmak lazım ama araç o aşamaya geldi mi gelmedi mi bilmiyorum, aracın egzos emisyon değerleri normal Yorum bağlantısı
Selçuk Bahcivan 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Sani Gerşon yazdı: Motor bitmiş, daha ne olsun BElli ki yağ yakıyor alet. yanan yağ nerede ???? sorun zaten o egzos emisyon normal, duman yok, kaçak yok, yağ yakan araba bariz belli olur devir kesici devreye girene kadar aracın gazına vites boştayken bastığınınızda duman atar egzos dan, tertemiz renksiz duman gözle tespit mümkün değil, ilk çalıştırmada da duman yok Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Katalizör sanırım görevini iyi görüyor. 2500km'de 1 litre araç akıtsa, altı simsiyah olurdu, her yer yağ olurdu. Yaktığı net. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 16 Ekim 2019 Paylaş 16 Ekim 2019 Ekspertiz filan hikaye, iyi bir Ford ustasına götürüp gösterin. Yorum bağlantısı
Recommended Posts