Ali Ozan Yurtsever 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 ilerleyen zaman dilimi içerisinde dizel otomatik vites alma ihtiyacım olacak. . . golfler çok hoşuma gidiyor ama yakıt tüketimi kronik problemleri v.s var mı fikrim yok. fabrika verileri değilde gerçekten şehir içinde ve dışında kullanıp da ölçüm yapmış arkadaşlar var ise yakıt tüketimini merak ediyorum. onun dışında kullananaların memnuniyet düzeyi nedir acaba? Yorum bağlantısı
Ali Özgen 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Ben TDI DSG Polo kullanıyorum. İstanbul trafiği, köprü geçişi, kısa ve orta mesafede tümü şehiriçi ortalamam 6 lt. Golf'un fabrika verisi Polo'dan daha az olduğuna göre normal şartlarda maksimum 6 litrelik tüketim beklenebilir. Uzun yolda 4 lt ortalama yakalamak çok kolay. DSGlerde 2012 ve sonrası üretimlerde ben henüz problem duymadım. Eskilerde çeşitli sorunlar vardı. Nerdeyse tümü garantiden ve iyiniyet garatisinden karşılandı. Benim aracım 16000 km'de henüz sıfır gibi. 2012 öncesi şanzımanlar dışında kronik sorun bilmiyorum. 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Dsg şanzuman robocop benzeri bişey Bir şanzumandan insan gibi karar vermesi isteniyor, haliyle hatalar yapıyor o da; ya mekatronik, ya baskı yada bir dişli hasar görüyor falan..Gelişimi daha devam eden fakat hala en başarılısı sayılacak bir şanzuman.. 1 Yorum bağlantısı
İnanç AKTI 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Piyasada ki en iyi dizel otomatik kombinasyonu olduğunu düşünüyorum.Arıza yapma riski var ama arıza yapmazsa gerçekten inanılmaz keyifli bir şanzıman.VW' de satış sorumlusu olarak çalışan ve 2012 model Golf Highline kullanıcısı olarak Golf' e kesinlikle kefil olurum.Bence segmentinin en iyi otomobili.Ne Yeni Mercedes A serisi, ne Yeni BMW 1 serisi, Ne de Yeni Audi A3...Efsaneler ölmez, sadece şekil değiştirir 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Dikkat edilirse sorunlar genellikle kullanmayanlar tarafından dile getirilen, sağdan soldan duyulan yorumlar. Gerçek kullanıcılara göre problem yok. Çevremde internete pek takılmayan birkaç DSG kullanıcısı var. Çok ta memnunlar. Daha ilk tıkladığım videoda, adam(dallama yazsam olur mu?) DSG'yi D ye almış, gaz vererek çalıştırmaya çalışıyor. Şahin mi bu? DSG P de durur. Frene basarsın ve çalıştırırsın. Zaten bunu benim araç söylüyor. Frene basınız yazıyor ekranda. Diğer videoları izlemeye gerek duymadım... Daha geçen gün yıkamacıda şirokkosu olan bir arkadaşla tanıştım.2 kere kavrama 1 kerede mekatroniği değişmiş..Herkeste sorun olacak diye bir kural yok, ihtimali yüksek sadece bu kesin Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 27 Mart 2013 Yazar Paylaş 27 Mart 2013 anladığım kadarıyla kullanımla alakalı olsa gerek. agresif sert kullanıp aracı zorlayan bir sürüş tarzı olanlar genellikle sorun yaşıyor bu şanzımanda diyebilir miyiz o zaman. . .? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 (düzenlendi) En çok problem şirokko ve polo gti larda çıkıyor. Sebebi kullanan kitle... Aynı motor şanzıman passatta, golfte, jettada var, onlarda niye yaygın değil sıkıntı? Diğerlerinde de çok sıkıntı yaşayan var garantisi bitince satıyor millet arabayı ..Bir ara bu sorunları vw forumunda okumaya kalktım sonunu getiremedim.. Yakınımda da dsg li araç var, sürekli vitesi ışıklarda boşa alarak kullanıyor, 30 bini devirdi sıkıntı yok henüz fakat bozuk zeminlerde şıngırtı duyuyormuş servis normal diyormuş bu sese 27 Mart 2013 tarihinde Abdurrahman Balaban tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 anladığım kadarıyla kullanımla alakalı olsa gerek. agresif sert kullanıp aracı zorlayan bir sürüş tarzı olanlar genellikle sorun yaşıyor bu şanzımanda diyebilir miyiz o zaman. . .? Dsg çok keyifli bir şanzuman, alacak olsam 2+2 yıllık garanti ile alabilirim ancak.Garanti bitince de şansa artık 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Her ışıkta boşa alması yanlış zaten. DSG sorunsuz demiyorum da, kullanıma da çok bağlı. Otomatik araba kullanmayı bilen yok memlekette, klasik türbinli şanzımanlar bunları telafi ediyor ama yeni nesilde böyle değil malesef. Sert demiyelim de aracın dilinden anlamayan diyelim. Hızlı kullanımla bir sorunu yok aracın, ancak sürekli durmadan r'den d'ye, d'den p'ye alıyorsa vs. tolare etmiyor bunu klasik şanzımanlar gibi. Veya rampada kavrama noktasında bekletiyorsa aracı, d'ye aldığı saniye küt diye frenden çekiyorsa ayağını vs vs Serviste güvendiği ustalar tavsiye etmiş bunu ,neden yanlışmış merak ettim şimdi? Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 2 adet golf 7 test ettim (tdi-tsi) ortak özellikleri dsgli olmaları ve dikkatimi çeken şu oldu araçlar kalkış anında gaz pedalına hemen cevap vermiyorlar.Çabucak 2.vitese geçiyorlar.Bu durum dsg yi ani tork yükünden koruma maksatlı olabilir diye düşündüm şahsen ayrıca hepsinin artık BMT( bulumoşın) ile geliyor olmaları bekleme anında aracı stop ederek dsg nin ısınmasının önüne geçtiği gerçeği de var..Bence 2013 sonrası dsg arızaları daha azalacak gibi duruyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 http://www.youtube.com/results?search_query=dsg+acceleration&oq=dsg+acc&gs_l=youtube.3.0.0j0i5l9.2949.5407.0.6666.10.10.0.0.0.0.99.889.10.10.0...0.0...1ac.1.8KbWqjpePDU nefis seçenektir, 6 ileri eski tiplerde, sorunlar çıkmıştı, bazıları da olmaayan arızayı arayınca işler karıştı Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 (düzenlendi) DSG bir kere kullandım, elektrikli gibiydi. Ne ara vites 7'ye, hız 70'e geldi anlamadım Golf'e bende kefilim. Sessiz, kaliteli, konforlu. Çok uçlara gitmediğiniz sürece giden yoldan çıkmayan ve durabilen bir araçtır. 27 Mart 2013 tarihinde Mert Yeldan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Pedal hem elektronik hem de dipten olunca üstte biraz boşluk var gibi gelebilir başta, özellikle de forddan inip bindiyseniz. Çabucak 2'ye geçmesi normal çünkü 1. vites sadece aracı kaldırmak için. Manuelde de 1de gazlamak çok önerilen bir şey değil ki vw'nin manuelinde de 1. viteste belli bir devri geçince sıkıntılar çıkabiliyor zaten. Araçta tork yüksek, şanzıman da hissettirmeden atıyor zaten vitesi, niye yüksek devre çıksın ki? Ayrıca s'ye almasanız bile gaz pedalına biraz daha fazla basınca devrin yükseldiğini göreceksiniz. Hemen hemen hiç kullanmadım ben s modunu, her şey sağ ayakta bitiyor. pedal artık öyle değil Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 27 Mart 2013 Yazar Paylaş 27 Mart 2013 manuel alın. yav bende otomatik taraftarı değilim ama işin içine bayan şoför de girince ya iki araç olacak ki çok niyetim yok ya da temiz otomatik bir şey bakalım hemen almayacağım zaman var önümde golf 7 yi takip edelim umarım 6 dan ders alıp yapmışlardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Mart 2013 Paylaş 27 Mart 2013 Vitesi kullanamayan bayan şöför arabayı da kullanamıyordur da belli olmuyordur. Vitesi kullanana kadar bence pişirsin. Zor değil. hem sonra "vitesli kullanıyorum" deme hakkı olur. Yorum bağlantısı
Ali Ozan Yurtsever 27 Mart 2013 Yazar Paylaş 27 Mart 2013 Aslında otomatik seçeneği onun için golf olması da benim içindi de bakalım artık ya sabredip vitesliyi kullanmasını öğreteceğiz ki ehliyet aldı birazcık deneyimi şehir içi uzun yol tecrübesi falan var ama daha çok ekmek yemesi lazım. araba kullanmayı ablama öğretirken tüm sabrımı zorladığı için ki neler yaşadık yazsam roman olur, o yüzden şimdi birine araba kullanamayı öğretmek falan gözüm kesmiyor hiç ben öğretmesem de rahat edemem bakalım orta yolu bulacağız. Bu arada bilgilendirmeler için herkese teşekkür ederim Hayırlısıyla çocuğumun cinsiyeti ne olursa olsun ilk işim küçük yaşta araba kullanmayı öğretmek olacak zira bayan erkek fark etmiyor 30 undan sonra sağlıklı öğrenilen bir şey değil bence şahsi gözlemimdir ama bana öyle geliyor. . . Yorum bağlantısı
Recommended Posts