Uğur Gül 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) Yardımlarınızı bekliyorum. Araç yaklaşık 1 haftadır yıkama sıvı seviyesi uyarısı ışığı yanı yordu . Bugün Gebze- İzmit arası yol yaptım.Araca 180 Litre içme suyu yükledim ve 3 kişiydik arabada yani 400 KG toplam ağırlık.Yol çalışması olduğu için kasisten geçerken arabanın altı sürttü tam orta taraf.Neyse yola devam ettim ve Hereke rampasını çıkarken sağda biraz mola verdik aracı durdurdum bir 15 dk.Durduğumuz yer baya bir yokuştu kalkış yaptım sonra yavaşladım hızla gelen araca yol verip tekrar hızlanıcaktımkii arabaya kafayı yedi. Arıza aklımda kalanlar sırasıyla şunlar>> Yakıtta su algılandı Fren hidrolik yağı öyle bi arıza tam hatırlayamadım Motor sistem arızası Direksiyon arıza Sanırım bir iki tane daha vardı aklımda tutamadım peş peşe yazıp geçiyordu ve araba hız kesip gaz yemiyordu. Dedim acaba beyni mi karıştı hemen cam haznesine su doldurdum çalıştırdım 1 km gittim yine gaz kesti araba hemen sağa çektim.çalıştırdım yine aynı arızalar gaz hiç bir şekilde işlev görmüyor.Motor kaputu açıp çalıştırınca kaput açık uyarısı verip kaputu kapatınca biraz düzeldi bir 25 Km geldim hemen gittim 50 liralık yakıt aldım çıktım tam eve geliyorum araç yine arıza uyarısı verdi hız keser gibi oldu ama hemen düzeldi neyse sağ salim eve geldik araç şuan kapının önünde ne yapmam gerekir düşüncelerinizi bekliyorum. Aracın altını sürttük eğildim baktım ama hiç kablo veya bir sıvı akıntısı göremedim bundan kaynaklı olabilirmi ? 10 Nisan 2013 tarihinde Uğur Gül tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Ben olsam arıza kodları için cihaza bağlatırdım, kodları not alır sonra sildirir sonra aracı takipte tutardım..Arıza uyarıları alakasız çünkü hiçbir sorun olmayabilir , bunlara sebep olan bir arızada olabilir.. Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Ne zaman böyle bir sürü hatayı bir arada görsem, aklıma ilk olarak akü ve alternatör geliyor. 2 Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) akünüzün ömrü bitmiş 2 hafta kadar önce aynı sorunlar benim başıma gelmişti ,sorun akünüzde -yakıtta sıvı algılandı -motor arızası -direksiyon hidrolik seviyesinde azalma 10 Nisan 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Ne zaman böyle bir sürü hatayı bir arada görsem, aklıma ilk olarak akü ve alternatör geliyor. +1 Evet bunu eklemeyi unutmuşum Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) hadi bir iki arıza verse neyse saydırıyor resmen gaz işlev görmüyor mecbur kenara çekiyorum cihaza mı bağlatalım şimdi kablo filan kopukluğu olabilir mi? 10 Nisan 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) Hepsi mi geldi başına . Akü dedin de şimdi ben kardeşime sürüş dersi verirken 4-5 kere stop etti arabayı kaldıramadı o zaman da akü ışığı yanmıştı . 10 Nisan 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 öyle saydırmasının nedeni akünün bittiğini algılayamadığı için önce akünüzü ölçtürün elektrikçide Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 He birde araç 2006 aküsü orjinal daha değişmemiş Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Hepsi mi geldi başına . Akü dedinde şimdi ben kardeşime sürüş dersi verirken 4-5 kere istop etti arabaya kaldıramadı ozaman da akü ışığı yanmıştı . araç yolda giderken birden gaz kesiyor geri çekiliyor arızalar sıralanmaya başlıyor marş basmıyor yarım saat kadar sonra falan tekrar çalışıyor ama bi süre sonra yine gaz kesiyor He birde araç 2006 aküsü orjinal daha değişmemiş yüksek ihtimalle 60 çıkıcak bizdeki gibi 72'lik mutlu akü işinizi görücektir :) Yorum bağlantısı
Emre Alliş 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 akü olma ihtimali yaşananlardan dolayı olabilir diyelim ama altını sürtmenin ve gaz yememe gibi durumların aküyle bence pek alakası yok gibi geldi. En iyi sonucu bilgisayara bağlanıp öğrenilebilir, sonuç hakkında bilgilendirmeni bekleriz, geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 Teşekürler arkadaşlar Akü den olduğuna kesin inanmaya başladım artık enjektör temizliği yaptırmıştım ozamanda başka akü ile çalıştırmışlardı çok teşekürler. Yarın hemen gidip arızaları sildirip bi 72 lik mutlu akü taktırıyım çok tırsmıstım valla büyük bi arıza sandım . Peki bu akü seyir halindeyken şarj olmuyo mu niye böyle sapıtıyor Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 başta bizde öyle sanmıştık ama sonrasında elektrikçide ölçüm yaptığımızda akünün ölü olduğunu öğrendik aküyü değişincede sorun ortadan kalktı focusların farklı bir akü bittiğini gösterme anlayışı var ne yazık ki 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Yenigün 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Alternatörü de kontrol ettirmek gerekebilir. Diyot tablosunda sıkıntı varsa ve aküyü şarj edemiyorsa, ani yüklerde yol bilgisayarında destan yazdırabiliyor. Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) Ona da bir baktırayım teşekkürler. 10 Nisan 2013 tarihinde Adnan Çakır tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Aküdür akü ben bir sene oldu değiştireli senin akünün değişim zamanı gelmişte geçmiş bile 1 Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 (düzenlendi) 72 Amper LS3-72C 169,00 Siyah 72 Amper L3-72D 169,00 Tırnaksız 72 Amper LS3-72A 175,00 Gümüşlü 72 Amper L3-72A 179,00 Taksi, Ticari 4 çeşit var hangisini alıcaz abaca ?Mutlu akü 10 Nisan 2013 tarihinde Uğur Gül tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 Akü öldüğü zaman arabaya kafayı yediriyor normaldir...Benim tavsiyem mutlu akü olurdu... Yorum bağlantısı
Misafir 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 2006 model ve orjinal akü diyorsunuz.o akü artık işe pek yaramaz,ama yine de önce bir ölçtürün.72 amper iyidir.ayrıca ben povver akü almıştım,mutlunun üretimi,fiyatı da 150 tl idi 6-7 ay kadar önce. Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 benim aklıma direk alt tarafdan gecen boruların hasar görmüş olabilir veya kablolar zarar görmüş olablir aracım sağ tarafın altından gecer 1 Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 benim aklıma direk alt tarafdan gecen boruların hasar görmüş olabilir veya kablolar zarar görmüş olablir aracım sağ tarafın altından gecer eğildim baktım ama pek bişi göremedim bi kablo gördüm el freni sandım Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 10 Nisan 2013 Paylaş 10 Nisan 2013 sağ maşpiyele yakın gecer üstünde plastik kapak vardır Yorum bağlantısı
Uğur Gül 10 Nisan 2013 Yazar Paylaş 10 Nisan 2013 sağ maşpiyele yakın gecer üstünde plastik kapak vardır Gündüz gözüyle hemen bakıcam teşekürler. Yorum bağlantısı
Uğur Gül 11 Nisan 2013 Yazar Paylaş 11 Nisan 2013 Evet arkadaşlar bugun ustama gittim gösterdim.tavsiyeleriniz üzere akü den miş usta dedim olabilir ama düşük bi ihtimal dedi sanmıyorum dedi.Israrım üzerine aküyü ölçü bütün uzun dörtlü sis ler klima max teyip sonses açtık ve akü normal çıktı. Dedim peki arıza ne dedim İnanmassın ama dedi bagaj kilit tesisatı dedi wayy be dedim inandım.Çünkü daha önce kilit sorunu yaşadım ve kablolar soyulmuştu bende bi elektirikçiye 20 liraya kablo çektirmiştim kabloyu değiştircez dedi.Kablonun fiyatı da 300 TL.Peki dedim nasıl emin olucaz veya yine yolda kalırsam dedim bagajın kilit tesisatını soketten çıkardık şimdi bagaj açılmıyor.İkna olmam için bi süre bu şekilde kullan arıza çıkarmaz dedi tamam dedim bir süre bu şekilde kullanıcam arıza olmassa alıcam kabloyu. soket çıkarmadan önce arıza yine tekrarladı şimdi soket çıkık baya bi gezdim eve geldim sorun yok 1 hafta test edicem 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts