Misafir 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 (düzenlendi) Ford Focus, satış takipçişi R.L.Polk & Co tarafından bu ay yayımlanan satış rakamlarına göre 2012 yılının en çok satan otomobili oldu.Ford, Focus'un satış başarısının arkasındaki ana pazar olan Çin başta olmak üzere dünya çapında toplam 1 milyondan fazla otomobil sattı. Ford Focus'u 872 bin 774 otomobil ile Toyota Coralla, 785 bin 630 otomobil ile Ford F serisi kamyonet izledi. Ford satış analisti Erich Merkle "Amerika artık Focus gibi küçük araçlara yöneliyor" dedi. Bizler de bunun birer temsilcisiyiz 13 Nisan 2013 tarihinde Ahmet Kıyak tarafından düzenlendi Yazı fontu Yorum bağlantısı
Murat Bal 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Desene yeni çıkacak olan focuslar el yakacak Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Focusun adını değiştirip peynir yada ekmek koysunlar 3 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 785 bin adet Ford F serisi kamyonet yüksek geldi bu rakam bana nedense? Kaynak linki va rmı? 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 amerikanın en çok satanıydı Çağlar Abi Yorum bağlantısı
Kemal Korkmaz 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Focus bu kadar satmış mı ? Bizim burada nereye baksam jetta görüyorum :shok: 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Birde beğenmezsiniz f3 ü.Adamlar satmış kardeşim 1 Yorum bağlantısı
Murat Dere 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 785 bin adet Ford F serisi kamyonet yüksek geldi bu rakam bana nedense? Kaynak linki va rmı? Kanyak linki: http://4.bp.blogspot.com/-284uqaeMK0U/T0K7uLzrlLI/AAAAAAAAALs/WcGsTnTTaRY/s1600/kanyak.jpg 4 Yorum bağlantısı
Adnan Çakır 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Kanyak linki: http://4.bp.blogspot...1600/kanyak.jpg 4 Yorum bağlantısı
Murat Dere 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Kanyak linki: http://4.bp.blogspot...1600/kanyak.jpg 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 http://www.businessnews.com.tn/Ford-Focus-la-voiture-la-plus-vendue-dans-le-monde-en-2012,521,37485,3 Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Focus küçük arabaysa Fiesta ne acaba... Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Çin'de Focus fiyatları ve donanım seviyeleri nasıl acaba? Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 Valla nereye satmışlar bilmiyorum ama çok sattıkları ülkenin Türkiye olmadığı bir gerçek, Ford Türkiye'deki pazar payında sıkıntılı günler yaşıyor, 2013 te de bu sıkıntı devam ediyor, genelde Ford'dan az satan VW bile 2013 ilk çeyrekte Ford'un iki katından fazla binek satmış... Ford'un acilen çok satan kompakt C ve B segmentinde taze kana ihtiyacı var... 2 Yorum bağlantısı
Onur Urhan 13 Nisan 2013 Paylaş 13 Nisan 2013 (düzenlendi) Bu fiyatlarla satılmaması normal. Eski kasa focusun en ucuzu 32 den başlarken focus 3 ün en ucuzu 43 ten başlıyor. En dolusu 73 bini buluyor. ortalama özelliklerdeki bir araç için bile 55-60 bini gözden çıkarmak lazım. Bu segmentteki bir araç için çok yüksek fiyatlar. Rakipleri tabii ki fark atacak. Trafikte gördüğümüz focus 3 sayısı da eski kasaya göre çok az. Bu da satışların bıçak gibi kesildiğinin bir göstergesi. Sözün kısası bu arabaya bu para çok. 13 Nisan 2013 tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Rakiplerden kasıtın VW grubu Golf-Jetta olduğu belli. Full Focus ile Full Golf arasındaki fiyat farkı nedir ve hangisinin fiyatı daha yüksektir? Sadece fiyat ile açıklanamaz böyle şeyler. Yorum bağlantısı
Onur Urhan 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 (düzenlendi) Rakiplerden kasıtın VW grubu Golf-Jetta olduğu belli. Full Focus ile Full Golf arasındaki fiyat farkı nedir ve hangisinin fiyatı daha yüksektir? Sadece fiyat ile açıklanamaz böyle şeyler. Fiyat dışında sözkonusu araçların fazla satmasının sebebi sizce (bir focus 3 kullanıcısı olarak) nedir? Ayrıca diğer markaların aynı segmentteki araçlarının fiyatlarını da göz önünde bulundurmak lazım. 14 Nisan 2013 tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Fiyat dışında sözkonusu araçların fazla satmasının sebebi sizce (bir focus 3 kullanıcısı olarak) nedir? Ayrıca diğer markaların aynı segmentteki araçlarının fiyatlarını da göz önünde bulundurmak lazım. Benim kastettiğim fiyat konusunu aşağıda verdim. Aynı segmentteki Focus Sedan ve Jetta'nın 1.6 Dizel orta seviye ve üst seviye güncel fiyatları aşağıda. Evet C sınıfı araç için bu paralar çok, katılıyorum ama Focus kalite ve markasına göre piyasa şartlarında fiyatta uçmuyor bence. Peki neden Focus 3 piyasada selefi kadar büyük etki yapamadı? Sabri ustanın (Ustaeller) bu konuda "Focus 3'ün en büyük şanssızlığı; Focus 2 ve 2.5'ların çok iyi olması demişti. Bence kısmen doğru. Onun dışında tasarımının Focus 2'nin aksine daha yenilikçi ve sportif olması da eklenebilir bence. Türk halkı aksiyonu sevmez Piyasa uzmanı edasıyla yorum yapıyor gibi görünmek istemem. Bu konulara daha isabetli tespitlerle katılacaklar olabilir ama bazı şeylerin neden olduğunu tam olarak açıklamak da zor böyle büyük bir piyasada. Kimse bir arabayı alırken veya almazken niye alıp-almadığını açıklamıyor. Bunları gerçek manasıyla bilmek zor. Focus 1.6TDCI 115PS 4K Style 59.065 TL Focus 1.6TDCi 115PS 4K Titanium 62.850 TL Jetta 1.6 TDI 105 PS Comfortline 63.200 TL Jetta 1.6 TDI 105 PS Highline 66.800 TL Yorum bağlantısı
Onur Urhan 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 (düzenlendi) Aslında focus 3 tanıtımından sonra Türkiyede henüz satışa çıkmamışken focusun en çok satan modeli olacak demiştim. Bir ford kullanıcısı olarak satışların az olması beni hem şaşırttı hem de üzdü. 1000 cc ecoboost aradaki farkı kapatır umarım. 3 kasanın eleştirilen bazı yönleri. Düşük donanım seviyesindeki araç bir önceki kasaya göre pahalı. İç mekan özellikle kokpit dar. Sedanın bagaj hacmi bir önceki kasanın heçbekinden az. 14 Nisan 2013 tarihinde Onur Urhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Erkan Aktaşgül 14 Nisan 2013 Paylaş 14 Nisan 2013 Özellikle bagaj ve iç hacimdeki darlığa katılıyorum. Günümüzde her yeni model (sadece Ford değil diğer markalarda da aynı) bir önceki versiyonundan boyut olarak büyük çıkıyor. Şimdiki C segmenti araçlar 20 sene öncesinin D segmenti arabaları gibi görünüyorlar (boyut olarak). Gel gör ki Focus büyük cüssesine rağmen arka diz mesafesi ve bagaj hacmi olarak tatminkar bir araç değil. Ben burada bir mühendislik hatası izlenimi alıyorum açıkçası. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 15 Nisan 2013 Paylaş 15 Nisan 2013 Kısa bir süre önce Ford, geçtiğimiz yıl dünyanın en çok tercih edilen otomobilinin Focus olduğunu duyurmuştu. Uluslararası bir şirketin global pazarlama verilerine göre 2012 yılında 1.024.410 adet Ford Focus satıldığı açıklanmış, aynı kaynakta Toyota Corolla'nın satış miktarı 872.774 olarak yer almıştı. Ancak Toyota'nın İletişimden Sorumlu Başkan Yardımcısı, geçtiğimiz yıl tüm dünyada 1.16 milyon Corolla satıldığını açıkladı. Kaynak: Bloomberg Yorum bağlantısı
Recommended Posts