İçeriğe Yönlendir

2013 Citroen Ds Wild Rubis Crossover Konsept


Yusuf Bahri Aslan

Recommended Posts

Yusuf Bahri Aslan

2013-Citroen-DS-Wild-Rubis-Concept-1.jpg

2013-Citroen-DS-Wild-Rubis-Concept-2.jpg

2013-Citroen-DS-Wild-Rubis-Concept-2.jpg

2013-Citroen-DS-Wild-Rubis-Concept-1.jpg

Wild Rubis; DS3, DS4, DS5 ve Numéro 9 konseptinin ardından, DS serisinin en son temsilcisi olarak karşımıza çıkıyor.

Wild Rubis’in sofistike ve eşsiz stili DS serisinin genlerini temsil ediyor. Wild Rubis konsepti DS serisinin gelecekteki SUV kategorisinin sinyallerini veriyor.

Dünyanın ilk Citroen DS showroomuna ev sahipliği yapan Şangay kentindeki otomobil fuarında tüm teknolojik yenilikleri ile otomobil severlerin karşısına çıkacak olan Wild Rubis full- hybrid , plug – in teknolojilerini bünyesinde barındırıyor.

Paris, dünyanın moda ve mücevher merkezi.. Wild Rubis konsepti de bu merkezde DS serisi için özel olarak tasarlandı. DS serisinin rafine kodları ile bir SUV’un güçlü duruşu Wild Rubis konseptinin eşsiz profilinde birleşti.

4.7 metre uzunluğa sahip olan Wild Rubis 2,9 metrelik oldukça uzun bir dingil mesafesine sahip. Konseptin yüksekliği 1,59 metre iken genişliği 1,95 metre olarak tasarlanmış. Wild Rubis konseptinde 21 inçlik özel tasarımlı jantlar kullanılıyor.

Hipnotize eden bakışlar

Wild Rubis ön far tasarımı ile Numéro 9 konseptinden de izler taşıyor. Konsept aracın ön kısım tasarımı karakteristik bir şekilde radyatörün üst kısmına yerleştirilmiş üç boyutlu kabartma DS logosu ile tamamlanıyor. Izgara tabanında kaydırma gösterge ışıkları ile çevrili üç mobil aydınlatma modülü oluşturan eşsiz tam LED farlar, ve kenarında bir akort çatalı şeklindeki ışık imza şeklinde akar. Bu tasarım Vahşi Rubis’e gerçek bir mücevher gibi cesur, hipnotik ve benzersiz bir bakış sağlar.

Arka tasarım yine mücevher etkili tasarımı ile öne çıkıyor. Arka farların bagaj kapağının bir parçası şeklindeki tasarımı ile bütünlük sağlıyor. Mükemmellik duygusu, DS logosu üzerinde ince aydınlatma efekti ile son buluyor. Wild Rubis tamponlarındaki iki egzoz çıkışlarını birleştiren krom kaplama ise arka tasarımının bir diğer dikkat çeken noktası.

Her detay , Wild Rubis’i 1955 DS’e layık varis yaratmak için özenle ele alındı. DS serisinin tüm ayırt edici özellikleri bu konsept otomobil için rafine hale getirildi. Anlamlı yan krom detay, ön ve arka ışık imzası ve asil malzemelerin kullanımı bunu ispatlıyor. Wild Rubis konseptin renk tonları vahşi ama sofistike bir görünüm vermek üzere tasarlandı. Işığın yoğunluğu ile yakut kırmızısı karoser, heykelsi şekiller vurgulayan rengini her açıdan yansıtıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Semih İzgi

Hoş tasarım. Ama kapı kolları ve vites topuzu yine 10.000 20.000KM de soyulacaksa hiç gereği yok :) DS 4 çok hoşuma gidiyor.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Hoş tasarım. Ama kapı kolları ve vites topuzu yine 10.000 20.000KM de soyulacaksa hiç gereği yok :) DS 4 çok hoşuma gidiyor.

Fransız'ların kaderi maalesef :(

Yorum bağlantısı
Emre Tutak
(düzenlendi)

Çok güzel görünüyor , bana biraz yeni Land Roverları anımsattı ama farklı ve şık olmuş ..

tarihinde Emre Tutak tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
  • 3 hafta sonra...
Selçuk Keleş

Fransız'ların kaderi maalesef :(

Modele göre değişiyor o :)

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Modele göre değişiyor o :)

Renault'ta sabit. Yeni yeni düzelmeye başladı ama hala garip bir kaplamadan kurtulamadılar.

Citroen de soyulmalar mevcut.

Pug'larda görmedim ama uzun süreli kullanılmışına binmedim. Senin araçta ne durumda?

Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş

Renault'ta sabit. Yeni yeni düzelmeye başladı ama hala garip bir kaplamadan kurtulamadılar.

Citroen de soyulmalar mevcut.

Pug'larda görmedim ama uzun süreli kullanılmışına binmedim. Senin araçta ne durumda?

Benim direksiyonda hafif soyulmalar var. Vites topuzu geçen sene dağılmıştı, değiştirdim. (30 TL)

Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı

Konsept değil de, piyasaya çıkacak olanı görmeli. Konsept ile çok alakası olamayabiliyor piyasaya çıkan modelin.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...