Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 yeni gelmiş. 1.6 motor 143 hp arkadan çekişli. makyajlı. içi epeyce dolu. 116 gibi soyulmuş sovana çevrilmiş değil. epeyce dolu hatta. xenonsuz 97 bin xenonlu kameralı 100 bin. yakıt harcaması 7.3 karma kullanım. içine oturdum bakındım test sürüşü daha sonra. oldukça kaliteli. kocaman bir navigasyon ekranı var audi gibi. navigasyon yazılımı dahil değil ama ekran radyo vs için güzel. çift klima vs bluetooth herşey mevcut. servo direksiyon deri direksiyon vs vs sis farı zımbırtıları hep dahil. orta kolçak bile dahil( 116 da para isteniyordu) passat ı satıp üstüne 50 koymaya değer mi? yakıtı passat tan %10 daha fazla. ama otomatik araç 8 ileri zf steptronic. arkadan çekişli sdrive sağ sol tork kontrolu ile esp denbiraz daha önce tepki veriyormuş kıç atmaması için. internetteki yorumlar iyi. kuga dan sonra " işte bu araba" dedirtti. 316 nın kasvetli basık gokart psikolojisi de yok haliyle. steyşın vagon toros havasında. bagaj oldukça geniş. arkaya 3 kişi oturur. rahat. 1 Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 o paraya yüksek model, düşük kilometre xdrive alınır, artan para da cebe atılır. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Yazar Paylaş 19 Nisan 2013 xdrive dize 58 bin lira daha pahalı Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 xdrive dize 58 bin lira daha pahalı ben 2011 model falan ikinci elini kastettim 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Sdrive ne demek acaba? 4 çekemez ama fena seçim değil prestij için. karda yağmurda debelenmesi hoş olamayacak ama Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Yazar Paylaş 19 Nisan 2013 olmaz diy ebirşey yok. ama xdrive daha çok yakıyor dizel ile denk düşüyor bir de mtv eklenince. artı 2 sene geriden gelen model oluyor. garantisi yok ( bmw!) vs vs. Sdrive ne demek acaba? 4 çekemez ama fena seçim değil prestij için. karda yağmurda debelenmesi hoş olamayacak ama sdrive anlattı çocuk. virajda dıştakine torku fazla veriyormuş. elektronlk ayna mahruti gibi birşey olabilir. karda çıkmak için fusion var taş gibi. aslında bu suv gibi pek sayılmaz. 3 serisinin içi rahat steyşın olanı diyelim. altı da yüksek yurdum aabası. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Yazar Paylaş 19 Nisan 2013 boşta kalan tekere fren yapıyordur, öyle değil dedi onu konuştuk. internetten bakayım . Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Hocam güzel araç,yakışır.Yürüyeni fazla sert diye eleştiriler okumuştum. Ciplerin en sportifi diyorlar. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 olmaz diy ebirşey yok. ama xdrive daha çok yakıyor dizel ile denk düşüyor bir de mtv eklenince. artı 2 sene geriden gelen model oluyor. garantisi yok ( bmw!) vs vs. altı da yüksek yurdum aabası. Kanaatimce bu tarz arabalarda ekonomiden ziyade zevk ön plandadır. Cip kılıklı bir arabaya 1.6 benzinli motor koyunca karda, arazi şartlarında veya tork anlamında beklediğiniz refleksi vermeyince dediğiniz gibi steyşın niyetine binilecek tarzda bir araba çıkıyor ortaya. Bence 2.0 dizel motor bu tarz araçlar için çok ideal. Xdrive olmasına + bonusu. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Yazar Paylaş 19 Nisan 2013 316 çok güzel diye alınıp satılırken bu niye olmasın ki? 58 bin fark artı her yıl mtv. elbette zevk ama bir sınırı da var fiyatın. Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 316 çok güzel diye alınıp satılırken bu niye olmasın ki? 58 bin fark artı her yıl mtv. elbette zevk ama bir sınırı da var fiyatın. daha önce yazdığım gibi ben ikinli eline göre kıyaslıyorum. Mecburen sıfır alınması gerekiyorsa bende 58bin tl fark vermezdim ama sıfırınıda almazdım. Çünkü piyasadaki x1'in ikinci elleri gerçekten çok düşük km li ve çok temiz. Ayrıca 316 sedan bir araba. X1'in algısı farklı. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 19 Nisan 2013 Yazar Paylaş 19 Nisan 2013 o zaman bunun da ikinci eli olur ucuza? Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 o zaman bunun da ikinci eli olur ucuza? Tabiki olur ama amacımız 97 bin tl karşılığında fiyat/performans oranını değerlendirmek veya vereceğimiz paraya beğendiğimiz arabadan maksimum faydayı almak. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 o zaman bunun da ikinci eli olur ucuza? 2010 da, X1 44bin-48bin avro idi, geene hafta bakındım, 40 bin avro civarı idi aynı modelin 2.eli. bmw altından da iyi primli Yorum bağlantısı
Eray Sireli 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 2010 da, X1 44bin-48bin avro idi, geene hafta bakındım, 40 bin avro civarı idi aynı modelin 2.eli. bmw altından da iyi primli aynen. xdrive'ın ikinci elini 80 bine bulmak mümkündü, şuan ise hayal. Yorum bağlantısı
Burak Koca 19 Nisan 2013 Paylaş 19 Nisan 2013 Kanaatimce bu tarz arabalarda ekonomiden ziyade zevk ön plandadır. Cip kılıklı bir arabaya 1.6 benzinli motor koyunca karda, arazi şartlarında veya tork anlamında beklediğiniz refleksi vermeyince dediğiniz gibi steyşın niyetine binilecek tarzda bir araba çıkıyor ortaya. Bence 2.0 dizel motor bu tarz araçlar için çok ideal. Xdrive olmasına + bonusu. Hocam Chiplenebiliyorsa 200 Hp, Chiplenemiyorsa (Daha Ecu'nun koruması aşılamadıysa) Box ile 170 hp; bu da rahat ettirir baya Yorum bağlantısı
Oğuzhan Deniz 21 Nisan 2013 Paylaş 21 Nisan 2013 Kesinlikle alınır. Sıfır km BMW alıyorsunuz, küçük Suv diyelim ona ve 100bin TL de verilebilir. Xenon'suz sakın almayın hocam BMW'de sattıran xenon ve angel'dır. Kapıyı açınca angelların yavaşça yanması çok hoş. Yorum bağlantısı
Recommended Posts