Serkan Toker 28 Mart 2017 Paylaş 28 Mart 2017 Turbonun iki arada bir derede kaldığı devirler. O hız civarı cc kararsız davranır gibi geliyor bana. Manuel vites olanlar mecburen deviri sabit tutmaya çalışıyorlar ki hız sabit kalsın. Devir düşünce gaz veriyor. Yorum bağlantısı
Eng Metin Deniz 28 Mart 2017 Paylaş 28 Mart 2017 Herhangi bir ariza kodu yokmu?Enjektör lerde problem olabilir diye düşünüyorum.SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 28 Mart 2017 Paylaş 28 Mart 2017 7 saat önce, Serkan Toker yazdı: Turbonun iki arada bir derede kaldığı devirler. O hız civarı cc kararsız davranır gibi geliyor bana. Manuel vites olanlar mecburen deviri sabit tutmaya çalışıyorlar ki hız sabit kalsın. Devir düşünce gaz veriyor. Serkan ustam bu dediğim CC ile 90 - 100 arası hızda yapıyor. 110 civarı giderken kesinlikle böyle bir durum söz konusu değil 2 saat önce, Eng Metin Deniz yazdı: Herhangi bir ariza kodu yokmu? Enjektör lerde problem olabilir diye düşünüyorum. SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Elimde OBD denilen minik mavi bir cihaz var. Telefondan cihaza bağlandığımda hiç bir arıza kaydı çıkmıyor. Yorum bağlantısı
Eng Metin Deniz 28 Mart 2017 Paylaş 28 Mart 2017 Elimde OBD denilen minik mavi bir cihaz var. Telefondan cihaza bağlandığımda hiç bir arıza kaydı çıkmıyor.Mavi bluetooth olana pek güvenmeyin. Ben de de ariza göstermiyordu daha sonra kablolu ile bağlanıp forscan ile baktığımda enjektör ile ilgili hatalar okumuştum. En ideali serviste baktirmakSM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 Hafta sonu teklemenin kesileceğini ümit ederek aracın bakımlarını yaptırdım, Eskişehir bu firman?n reklam?na izin vermiyoruz.'dan aldığım orjinal yakıt filtresinde bir sorun yaşadık. Aşağıda ok ile belirttiğim yer eski filtrede kapalı vaziyetteydi bu arada eski filtrenin markasi Delphi. Yeni aldığım Fomoco marka filtrede ok ile belirttiğim yer açıkmış ve araç çalışmaya başlayınca yakıt atıyor. Şimdilik kör tapa ile kapattık. Asıl mesele böyle kör tapa ile kullanmam sorun yaşatır mı, gerçekte ok ile gösterdiğim yere ne takılması gerekiyor? Yorum bağlantısı
İbrahim Arslan 3 Nisan 2017 Paylaş 3 Nisan 2017 On 27.03.2017 at 13:38, Hüseyin Akyol yazdı: Konuyu açık görmüşken yeni konu açmak istemedim. Yaklaşık 10-15 gündür özellikle yokuşlarda 1 ve 2. viteste 1700 - 2000 devir arası sanki gaz kesiyor, araç çekmiyor gibi davranıyor. Gaza aniden basınca araç kendini toparlıyor. OBD ile kontrol ettiğimde herhangi bir arıza çıkmıyor. Uzun yolda 100 km sabit hızda CC ile giderken araç sanki gaz kesiyor ve eski hıza dönmek için hızlanırken özellikle gece yolculuklarında arkadan gelen aracın farı vasıtasıyla arkamda yoğun bir duman çıkışı olduğunu fark ediyorum. Gaz kesme dediğim olay max. 1 sn içinde olup bitiyor. Yolcular kesinlikle olaydan habersiz, sadece ben hissedebiliyorum diyebilirim. Yakıtı Shell'den alıyordum, Opet ve BP yi denedim ama sonuç değişmedi. Hava filtresini değiştirdim yine değişmedi. Özellikle kontrol etmem gereken bir yer var mı. Ayrıca Kocaeli Gebze de tavsiye edebileceğiniz usta var mı? 2005 Cmaxim varken 2 yıl boyunca yasadıgım problem.Bana çözmek nasip olmadı, arabayı değiştirdim. Tek kesin tespitim shell GTL yakıt kullanınca daha az yaptıgıydı. Yorum bağlantısı
Arif Aydın 6 Nisan 2017 Paylaş 6 Nisan 2017 Konuyu açık görmüşken yeni konu açmak istemedim. Yaklaşık 10-15 gündür özellikle yokuşlarda 1 ve 2. viteste 1700 - 2000 devir arası sanki gaz kesiyor, araç çekmiyor gibi davranıyor. Gaza aniden basınca araç kendini toparlıyor. OBD ile kontrol ettiğimde herhangi bir arıza çıkmıyor. Uzun yolda 100 km sabit hızda CC ile giderken araç sanki gaz kesiyor ve eski hıza dönmek için hızlanırken özellikle gece yolculuklarında arkadan gelen aracın farı vasıtasıyla arkamda yoğun bir duman çıkışı olduğunu fark ediyorum. Gaz kesme dediğim olay max. 1 sn içinde olup bitiyor. Yolcular kesinlikle olaydan habersiz, sadece ben hissedebiliyorum diyebilirim. Yakıtı Shell'den alıyordum, Opet ve BP yi denedim ama sonuç değişmedi. Hava filtresini değiştirdim yine değişmedi. Özellikle kontrol etmem gereken bir yer var mı. Ayrıca Kocaeli Gebze de tavsiye edebileceğiniz usta var mı?Bazen sorunlar göz önünde olabiliyor. Turbo hortumlarını özellikle üstteki akordiyon şeklinde ki hava bağlantı parçasını ko trol edin. Benim cmaxta aynı sorun yaşanıyordu. Bahsettiğim parça da kırık vardı sonradan aşırı duman atmaya ve dediğiniz şeyi yapıyordu. Parça değişince ve bı esnada egr temizlendikten sonra kesti. Siz gözle bi kontrol edin bakalım.SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Ali Karayel 20 Kasım 2019 Paylaş 20 Kasım 2019 İyi günler arkadaşlar .Foruma yeni katıldım. 2006 Model Cmax var. 185000 km de araç. Yaklaşık 5 ayoldu aracı alalı. Şanzıman değişimi olduğu söylendi alırken. Soruna gelecek olursak. 1 ay kadar önce otomatik vites kutusu arızası verdi aracım. Bir süredir devam ediyor. Araç stop edip tekrar çalıştırınca geçiyor. Düşük viteslerde yokuş aşağı araçta vuruntu başladı. Farklı ustalar farklı şeyler söyledi. En son gittiğim tanıdık usta otomatik şanzımancıya dà dahil gösterdi. Araçta şanzımanda değil dediler sorun başka nedenle bu arızayı veriyor. Aracımda tekleme olduğunu söyledi ustalar. En son enjektörlerin temizliğine karar verildi 2000 TL masraf çıkar dediler. daha önce EGR değişimi yapıldı çekiş de artış ve yakıt tüketiminde azalma oldu. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Kasım 2019 Paylaş 25 Kasım 2019 Dizel otomatik Cvt ise Başka yere para harcamayın. O şanzıman bozuktur. Hangi ildesiniz Nasıl bir yol izlemeliyim sizce?Yetkili servise gidin. Onlar bu şanzıman hakkında bilgililer 2 Yorum bağlantısı
Ozan Cengiz 25 Kasım 2019 Paylaş 25 Kasım 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Dizel otomatik Cvt ise Başka yere para harcamayın. O şanzıman bozuktur. Hangi ildesiniz Yetkili servise gidin. Onlar bu şanzıman hakkında bilgililer Bacanakta 2006 cvt şanzıman Cmax vardı şanzıman arızası kronik sorunu garantiden değiştirip aracını sattı.Benim gözüm korktuğu için aynı 2006 dizel manuel aldım sıkıntı yok. Cvt şanzuman dan uzak durmakta fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 26 Kasım 2019 Paylaş 26 Kasım 2019 Arıza büyük ihtimal şanzımandan ya satıp kurtulacaksınız ya da manuel e çevireceksiniz. 1 Yorum bağlantısı
Ozan Cengiz 26 Kasım 2019 Paylaş 26 Kasım 2019 Fatih Keskin yazdı: Arıza büyük ihtimal şanzımandan ya satıp kurtulacaksınız ya da manuel e çevireceksiniz. CVT şanzımanı manuele çevirmek mümkünmüdür mümkünse maaliyeti kaç liraya çıkar? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Kasım 2019 Paylaş 26 Kasım 2019 Ozan Cengiz yazdı: CVT şanzımanı manuele çevirmek mümkünmüdür mümkünse maaliyeti kaç liraya çıkar? Mümkün.. Ankarada bir firma cvt şanzımanı alıp manule çeviriyordu. Tabi beyin falan komple değişiyordu. Geçmişte de 6 bin liralara yapıyorlardı. Artık kaç liradır, ellerinde yeterli parça var mıdır bilmiyorum. Forumda arama yaparsanız bu bilgiye ulaşabilirsiniz. Geçmişte çok konuşulmuştu. 2 Yorum bağlantısı
Murat BALIK 27 Kasım 2019 Paylaş 27 Kasım 2019 (düzenlendi) Bana da olmuştu filtreleri değiştim, geçti sonra tekrar başladı, krank sensörü degistiler çok şükür daha yapmadı. Yakıt sistemine gireceklerdi, enjektör pompa felan filan gider denmişti. Aslında kolay yerdeymis değişimi yada şok taki herkes yapabilir. Sağ lastik sokulunce görünüyor. 27 Kasım 2019 tarihinde Murat BALIK tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Ali Karayel 28 Kasım 2019 Paylaş 28 Kasım 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Dizel otomatik Cvt ise Başka yere para harcamayın. O şanzıman bozuktur. Hangi ildesiniz Yetkili servise gidin. Onlar bu şanzıman hakkında bilgililer Bursa Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Kasım 2019 Paylaş 28 Kasım 2019 Mustafa Ali Karayel yazdı: Bursa Pazar günü Bursa'da olacağız Orada konuşalım.. Yorum bağlantısı
Mustafa Ali Karayel 28 Kasım 2019 Paylaş 28 Kasım 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Pazar günü Bursa'da olacağız Orada konuşalım.. yer neresi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts