Metin Yıldız 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Yan yana iki silindir kompresyonu düşükse silindir kapak contasının bu iki silindir arasındaki kısmı hasarlı da olabilir. Yağlı ölçüm de yapılmış mıydı acaba? Sübaplar olduğuna nasıl karar verildi? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 bugun aracımı ozel servıse bıraktm bılgsayara bagladılar elektronın hıc bır arıza yok mekanık olarak arıyacaklar yarın bıterse sonucu yazarım ınsl artk cozulur El aleti ile Arıza koduna bakmakla olmaz ki o iş.. IDS olmalı.. Her sensörün çalışması gözlenmeli yorumlanmalı Birde arkadaşlar bu kompresyon testinde 2-3 düşük çıkmasının baska sebebi olabilir mi Olabilir... Kurum Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Yan yana iki silindir kompresyonu düşükse silindir kapak contasının bu iki silindir arasındaki kısmı hasarlı da olabilir. Yağlı ölçüm de yapılmış mıydı acaba? Sübaplar olduğuna nasıl karar verildi? Metin Bey yağlı ölçüm yapılmadı usta subaplar dedi kapağı söktükten sonra arızaya bakıcaz dedi. Bugun liftteyken motora baktıgımda sanki kapak contasının ordan hafif yağ sızıntısı vardı.kapak contasıda motorda titreme yaptırır mı El aleti ile Arıza koduna bakmakla olmaz ki o iş.. IDS olmalı.. Her sensörün çalışması gözlenmeli yorumlanmalı Olabilir... Kurum Mehmet bey kurum deiğinizi tam anlayamadım nerde olabilir kurum birde usta bugun manifold contasının biraz kayık oldugunu söyledi onu otutturmus yerıne ama sorun ondan değilmiş dedi geriye kalan tek subaplar şeklinde konustu Yorum bağlantısı
Metin Yıldız 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Metin Bey yağlı ölçüm yapılmadı usta subaplar dedi kapağı söktükten sonra arızaya bakıcaz dedi. Bugun liftteyken motora baktıgımda sanki kapak contasının ordan hafif yağ sızıntısı vardı.kapak contasıda motorda titreme yaptırır mı Normalde yağlı ve yağsız ölçüm yapmadan sübaplar veya silindir problemli denemiyor diye biliyorum. Yağlı ve yağsız ölçümde kompresyonlar aynı yani düşük çıkarsa sübaplar arızalı denebilir. Ayrıca sizin kapak contası dediğiniz üst kapak contası mı yoksa silindir kapak contası mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 kapak contasıda motorda titreme yaptırır mı Kapağı hep sökseniz bile titreme yapmaz bence... Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Normalde yağlı ve yağsız ölçüm yapmadan sübaplar veya silindir problemli denemiyor diye biliyorum. Yağlı ve yağsız ölçümde kompresyonlar aynı yani düşük çıkarsa sübaplar arızalı denebilir. Ayrıca sizin kapak contası dediğiniz üst kapak contası mı yoksa silindir kapak contası mı? Silindir kapak contasının ordan yap gelmiş daha önce üst kapak contasını değiştirmiştim bugun gordugumde silindir kapak contasından hafif hafif yağ gelmiş Yorum bağlantısı
Metin Yıldız 27 Aralık 2012 Paylaş 27 Aralık 2012 Silindir kapak contasının ordan yap gelmiş daha önce üst kapak contasını değiştirmiştim bugun gordugumde silindir kapak contasından hafif hafif yağ gelmiş Silindir kapak contası hasarlıysa bu da kompresyon kaybına sebep olur bence Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Aralık 2012 Paylaş 28 Aralık 2012 Mehmet bey kurum deiğinizi tam anlayamadım nerde olabilir kurum Subaplarda ve yuvalarında... Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 29 Aralık 2012 Paylaş 29 Aralık 2012 Yarın gidip carbon clean yaptırıcam Birşey daha sorucam usta bilgisayara bağladıgında oksijen sensoru arızası vardı usta lpg den dolayı vermiştir dedi doğru olabilir. Oksijen sensoru kompresyonu düşürür mü Usta subaplar değişecek diyor ama aracın çekişinde vs hiç birşey yok sadece röşantide titreme yapıyor subaplarda sorun olsa çekiştede sorun olmaz mı ? Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 kompresyon testler bu şekilde carbon clean yaptırsam bir faydası olabilir mi ? 1. 37 2.34 3.30 4.36 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 Anladığım kadarıyla 3 düşük.. Ölçü birimi anladığım bir birim olmadığı için daha fazla yorum yapamayacağım ama carbon clean işe yarar.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Aralık 2012 Paylaş 30 Aralık 2012 30 lu rakamın birimini bilmiyoruz ama belli olan 3te kompresyon düşük, buji kablosu ilk şüpheli, kurumun oluşmasında, önce carbon clean deneyin 100TL maliyeti var, sonra 100km kadar benzinde kullanın, yine ölçtürün, dğere yükselmiş, rölanti düzelmiş olama olasılığı çok yüksek Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 31 Aralık 2012 Paylaş 31 Aralık 2012 Çaglar bey bugun carbon clean yaptıracaktm fakat 4 saat suruyormus zamanım olmadıgı ıcın yaptıramadm ustala manıfoldu kontrol ettik manıfold contasında kayıklık var 2 ıle 3 sılındrın tam arasında usta bundan yapma olasılıgı yuksek dedi sızce sorun bundan kaynaklı olabılır mı Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 1 Ocak 2013 Paylaş 1 Ocak 2013 Bugun manifold contasını deiştirdim ama sorun yine düzelmedi. tek çare carbon clean ve buji kabloları+bobin Buji kabloları ve bobini değiştirmiştim ama orjinal değil onlardanda şüphelenıyorum carbon işe yaramazsa değiştireceğim bu sorun gercekten cok sıkıcı ford bıktırdı benı Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 2 Ocak 2013 Paylaş 2 Ocak 2013 bu sorunun yazılımdan kaynaknaklı olabılır mı bır suru usta gezdım hepsı farklı bırsey soyluyor Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 3 Ocak 2013 Paylaş 3 Ocak 2013 benim araçta da rölantide titreme var. geçenlerde bir arkadaş binip 'bu arabada bir tuhaflık var benim fiorino bile titreme yapmıyor buna bir baktır' diyene kadar bu durumu normal zannediyordum. sonra araştırınca yorumlarınıza rastladım öncelikle edip arkadaşım seni tebrik ederim konuyu raştırıp çözdüğün için. alternatöre baktım maalesef benim ki de PA... aracım 2011 fakat değişim öncesi seri demek ki! servisle bir ön görüşme yaptım durumu anlattım. otosan şu an sayımda gerekli bir parça olursa sipariş geçemeyiz pazartesi günü gel dediler. ayrıca aracı cihaza bağlayacağız bir sorun tespit edilmezse kesinlikle birşey yapamayız, otosanın kesin talimatı var dediler. bakalım pazartesi ne olacak? Yorum bağlantısı
Edip Aydın 3 Ocak 2013 Paylaş 3 Ocak 2013 Bilgisayara bağlama işi tam bir hikaye. Araç bilgisayara bağlandığı zaman sadece arıza olarak ne tanımlandıysa onu verir. Yani bu titremeyi bir arıza olarak görmedikleri için tanımlı değil bu durumda da bir kod görmeyecekler tabi. yalnız bu durumla ilgili bir servis bülteni yollanmış olması lazım servislere. Benim aracımın alternatörü 2 kere değişti ikisinde de ne arıza ışığı yandı nede bir kod çıktı. Ayrıca olay sadece alternatörle bitmiyor araçlarda yazılım hatası da var. Yazılım getireceğiz demelerinin üzerinden 1,5 sene geçti. Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 3 Ocak 2013 Paylaş 3 Ocak 2013 anladım hocam sağol... servise gidelim bakalım pazartesi sonucu yazarım. Yorum bağlantısı
Edip Aydın 4 Ocak 2013 Paylaş 4 Ocak 2013 hayırlısı olsun, ben alternatörleri kavacık gürbaşlarda değiştirmiştim. onların inkar etme şansı olmaz diye düşünüyorum. bir arkadaşı daha götürmüştüm kodu görür görmez alternatör siparişi geçmişlerdi, oraya gidebilirsiniz. Yorum bağlantısı
Ali Eren 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 Ali Beni brakıp gidince depresyona girmiştim.Henüz çıkabiliyorum:) Adamı böyle depresyona sokarım işte. Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 5 Ocak 2013 Paylaş 5 Ocak 2013 hocam avcılar kent ford a gideceğim sonuca bir bakalım eğer netice alamazsam tavsiyene uyarım. çok teşekkür ederim... Yorum bağlantısı
Volkan özyurt 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 bence bu konuyu bir oku http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/224913-rolantide-titreme/ Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 15 Ocak 2013 Paylaş 15 Ocak 2013 carbon clean yaptırdım yakıt katkısı koyup 300 km yol yaptım sorun hala aynı azalmada olmadı Arkadasımda eski buji kabloları varmış onları takıp denedıgımde titreme biraz daha azaldı acaba sorun sadece ateşlemede gercekten ugrasmaktan bıktım artık orjinal buji kablosu ve bobini nerden alabilirim suan aracımda visteon marka bobin ve motocraft buji kablosu var fakat buji kabloları bana pek orjinal gelmıyor 1 aylık olmasına ragmen kablo soket girişleri oksitlenmiş en son çare orjinal bobin ve buji kablosu denemek Yorum bağlantısı
Samet Hasanoğlu 17 Ocak 2013 Paylaş 17 Ocak 2013 beyler bir sorum daha olucak daha önce aracın gaz kelebeği sökülmştü temizlemeden sonra gaz kelebek adaptasyonu yaptırılmalımı birde gaz kelebeğinin ayarsız olması kompresyon testini etkiler mi ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts