İçeriğe Yönlendir

Yepyeni Lastikte Tel Kırılması Olur Mu?


Murat Karataş

Recommended Posts

Murat Karataş

herkese merhabalar

arabada 120 km/h civarında direksiyonda titreme olunca balans ayarından şüphelenerek servise gittim

cihaza bağladık lastiklerin yamulduğu ortaya çıktı sebep lastik teli kırılmasıymış (bu arada lastikler 205/65/16 continental sport contact2)

lastikler bayağı bi yalpalıyor.

merak ettiğim lastik 6000 km de ve garanti dolmasına 6 ay kaldı bu durumda garantiden yararlanabilirmiyim?

ona göre çemkirecem de :)

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

faturası ile aldığınız bayiye gidin, inceleme için mühendis çağıracaklardır ancak farklı bayide olaiblir bu inceleme, sonucu biz de merak ediyoruz, umarım üzmezler sizi

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Murat Karataş

valla abi lastiğe bakınca yepyeni ama 4 ü de sekiz çiziyor.

garanti kapsamına sokmaz da kullanıcı hatası derlerse fena :angry:

Yorum bağlantısı
Murat Karataş

lastik havasında veya balansta veya rot ayarında sorun yok.

neden olabilir diyorum da? ilginç...

yalnız tek farkettiğim 120 üstü hızlarda titreme yaptığı

Yorum bağlantısı
Alper Bilici

büyük bir ihtimal kullanıcı hatası bilmiyorum aracı tek sizmi kullanıyorsunuz ben başarmıştım 2005 model clio yu sıfır aldıgımda 2006 senesi başında el freni çekmekten kırılmıştı o zamanlar nasıl bir zihniyet varsa 4 lastigin 4 üde çöpe gitmişti o zamandan beri patinaj bile çektirmem :)

Yorum bağlantısı
Murat Karataş

büyük bir ihtimal kullanıcı hatası bilmiyorum aracı tek sizmi kullanıyorsunuz ben başarmıştım 2005 model clio yu sıfır aldıgımda 2006 senesi başında el freni çekmekten kırılmıştı o zamanlar nasıl bir zihniyet varsa 4 lastigin 4 üde çöpe gitmişti o zamandan beri patinaj bile çektirmem :)

valla arabayı kimseye vermemek lazım öyleyse

Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO)
lastik havasında veya balansta veya rot ayarında sorun yok. neden olabilir diyorum da? ilginç... yalnız tek farkettiğim 120 üstü hızlarda titreme yaptığı

Aslına bakarsanız lastik telinin kırılması zordur bile diyebiliriz. Genel olarak çok büyük darbeler alındığı zaman başa gelen bir olaydır. Tabii burada hız da önemlidir. Örneğin aşırı hızda giderken bir çukura girmeniz sonucu lastik teli kırılabilir. Tabii sadece lastik teliyle kalsa iyi.. Neyse o konulara girmeyelim..

Direksiyonun titremesi de çok normal çünkü teli kırılan lastik balans tutmaz. Umarız bu lastiklerle sürüş yapmaya devam etmiyorsunuzdur çünkü çok tatsız durumlarla sonuçlanabilir.

Bizce bu sorunu direkt olarak Continental'a iletebilirisiniz. Bu sayfada üreticinin Türkiye iletişim bilgilerini bulabilirsiniz. http://www.rezulteo-lastik.com.tr/continental-lastikler

Geçmiş olsun !!

Yorum bağlantısı
Murat Karataş

Aslına bakarsanız lastik telinin kırılması zordur bile diyebiliriz. Genel olarak çok büyük darbeler alındığı zaman başa gelen bir olaydır. Tabii burada hız da önemlidir. Örneğin aşırı hızda giderken bir çukura girmeniz sonucu lastik teli kırılabilir. Tabii sadece lastik teliyle kalsa iyi.. Neyse o konulara girmeyelim..

Direksiyonun titremesi de çok normal çünkü teli kırılan lastik balans tutmaz. Umarız bu lastiklerle sürüş yapmaya devam etmiyorsunuzdur çünkü çok tatsız durumlarla sonuçlanabilir.

Bizce bu sorunu direkt olarak Continental'a iletebilirisiniz. Bu sayfada üreticinin Türkiye iletişim bilgilerini bulabilirsiniz. http://www.rezulteo-lastik.com.tr/continental-lastikler

Geçmiş olsun !!

Bugün continental bayiine gittim ve durumu anlattim

sağolsunlar ilgilendiler lastigi söküp incelediler sonuçta yirmi yıllık lastikçi olarak

Sorunun tel kırılması olmadığını lastikte fabrika hatası bulunduğu (lastik balanssizligi)?

Tel kırılması olsaydı dışarıdan belli olacağını ve jantin yamulmasi gerektiğini söyledi.

Janti makineye takınca jantta egrilik olmadığını söyledi

son olarak bilgilerimi aldılar eksperin gelip bakması gerektiğini değişim olabileceğini

Bu şekilde arabayı kullanabileceğimi sorun olmayacağını söylediler

Guvensemmi acaba:-(

Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO)

Bugün continental bayiine gittim ve durumu anlattim

sağolsunlar ilgilendiler lastigi söküp incelediler sonuçta yirmi yıllık lastikçi olarak

Sorunun tel kırılması olmadığını lastikte fabrika hatası bulunduğu (lastik balanssizligi)?

Tel kırılması olsaydı dışarıdan belli olacağını ve jantin yamulmasi gerektiğini söyledi.

Janti makineye takınca jantta egrilik olmadığını söyledi

son olarak bilgilerimi aldılar eksperin gelip bakması gerektiğini değişim olabileceğini

Bu şekilde arabayı kullanabileceğimi sorun olmayacağını söylediler

Guvensemmi acaba:-(

Lastiklerinizi incelemeden birşey söylemek zor. Başka bir servise daha gitseniz onun da bambaşka şeyler söylemesi olasıdır. En iyisi lastiğinizin markanın uzmanı tarafından kapsamlı incelenmesi. Bu durumu lastikçinizin de size söyledikleriyle beraber Continental'a bildirmenizi tavsiye ediyoruz. Açıkçası sorunun tam olarak ne olduğunu bilmeden aracınızı kullanıp kullanmamanız konusunda bir yorum yapamayacağız, sonuçta güvenliğiniz söz konusu. Bu durumun aracınızda başka sorunlara neden olup olmayacağı da başka bir konu. Kolay gelsin!

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 4 ay sonra...
Can Ergül

murat bey durum nasıl sonuçlandı? keşke bizi de bilgilendirseydiniz de konuyu boşa okumamış olsaydık!

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...