İçeriğe Yönlendir

Mitsubishi Attrage


Yusuf Bahri Aslan

Recommended Posts

Yusuf Bahri Aslan

 

mitsubishi-attrage.jpg

 

Yeni binek modelleriyle Avrupa’da ve ülkemizde istediği başarıyı yakalayamayan Japon Mitsubishi, daha farklı konseptler ile başarıyı yakalamaya çalışıyor.

Geçtiğimiz Mart ayında Bangkok Uluslararası Otomobil Fuarı’nda ve Nisan ayında Şangay Otomobil Fuarı’nda tanıtılan G4 sedan konsept modeli ile yeni bir modelin sinyallerini veren Mitsubishi, küçük sedan modeli Attrage’in üretimine başlayacağını açıkladı.

“Yeni Jenerasyon Evrensel Sedan” sloganı ile tanıtılan yeni Attrage, 1978 yılından bu yana Amerika ve Kanada’da satışta olan Mirage süper mini modeli gibi uygun fiyatlı bir sedan olarak Avrupa, Asya ve Amerika’da satışa sunulacak.

Asya kıtasında düzenlenen otomobil fuarlarında yerini alan G4 modelinden tasarımıyla ayrılan Attrage sedan modeli, farları, ön ızgarası, daha küçük boyutlardaki çelik jantları ve aerodinamik gövde kiti ile birlikte G4 modelinden daha farklı bir yapıya bürünmüş.

Aracın boyutları ise Amerika’da satışta olan rakibi, Note modelinin sedan versiyonu Versa’dan 295mm daha kısa tutulmuş. Mitsubishi Attrage modelinin uzunluğu 4 metre 5cm olarak açıklandı.

Tıpkı Amerika kıtasında satılan Mirage süper mini modelinde olduğu gibi 1.2 litrelik MIVEC benzinli motor ile satışa sunulacak Attrage, 5 vitesli manuel şanzuman veya CVT şanzuman ile tercih edilebilecek. Yeni Attrage’in 100 kilometredeki yakıt tüketim verisi ise ortalama 4.5 litre olarak açıklanmış.

Japon otomobil üreticisi Mitsubishi Attrage modelinin ilk olarak aracın üretileceği yer olan Tayland’da satışa sunulacağını açıkladı. Mitsubishi Eylül ayından sonra piyasaya sürmeyi planladığı Attrage modelini, 2014 pazarını hedefleyerek satışa sunacak.

 

Kaynak: http://www.arabalar.gen.tr/mitsubishi-attrage-h3622.html

Yorum bağlantısı
İnan Çınar

pejo 301 reno sümbül hunday eksınt vb. ortaya karışık olmuş işte....

Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan

Mühendis bir arkadaş şöyle bir yorum yapmış.

arkadaşlar bu araç citroen c-eleyse ve peugeot 301 ile aynı platformu kullanıyor ve platformu yapan mitsubishi dir. arabanın görünüşü çok şık değil ama sağlamlığı ve kalitesi tartışılmaz. yani sağlam olsun diye peugeot ve citroen mitsubishi nin platformunu kullanıyorlar.bunun başka örnekleride var mesela peugeot 4008 ve citroen air cross mitsubishi asx platformunu ve yürür aksamını kullanıyor, volvo s40 ile mitsubishi lancer ortak paltform kullanıyor. satış başarısına gelince 1. si 1.6 dizel motor olmayışı 2. side markanın iyi bilinmemesidir. mitsubishi asx e 1.6 dizel motor koysunlar bakın ozaman satışına, ticarileri gibi ( canter , l200, prestij) sınıfında 1numara olur.

Yorum bağlantısı
Yusuf Bahri Aslan

Çok abartılı bulduğum eleştiriler var. Elinizi vicdanınıza koyun öyle eleştirin. Bu bölümde en çok konu açanlardanım. Her açtığımda bazı eleştriler hep aynı. Beğenmezsiniz ifade edersiniz ama acımasızca kötülemezsiniz. http://www.otoclubturkiye.com/forum/forum/2-otomobil-dnyas%C4%B1ndan-haberler/ bu bölümü ne zaman okusam fanatik birçok mesaj var. Benim marka fanatikliğim asla yok. Bugün X marka aracım olur, yarın Y marka... Nitekim bundan önceki aracm Forddu şimdiki mitsubishi, belkide bundan sonraki peugeot veya honda bilemem. Ama bu kadar da abartılı eleştriler geçekten yersiz. Çünkü bu forumun oldukça seviyeli ve elit olduğunu düşünüyorum. Bu forumu okuyup fikir sahibi olmak isteyen birçok insan var.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...